Dat ga ik ook doen, even van de hoge rente genietenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef Poepoog het volgende:
puur om al die schreeuwende josti's een hak te zetten.
Samenvatting: lees de voorwaarden eens door, gewoon omdat het kan
We hebben er één!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef zovty het volgende:
Als als bedrijven A beloven en in de kleine lettertjes B zeggen moet dat maar gewoon kunnen?
quote:grappig bijna te dom zijn om te poepen, maar wel kunnen posten
Zou het niet kunnen zijn dat de mensen die de lening afsluiten alleen maar oog hebben voor de woning en geen tijd besteden aan de uitleg waarvoor ze tekenen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef zovty het volgende:
Als als bedrijven A beloven en in de kleine lettertjes B zeggen moet dat maar gewoon kunnen?
Ja, gek he!?!?1 Je gaat een fokking huis kopen!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:22 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen zijn dat de mensen die de lening afsluiten alleen maar oog hebben voor de woning en geen tijd besteden aan de uitleg waarvoor ze tekenen?
Klopt ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, gek he!?!?1 Je gaat een fokking huis kopen!!!
De bank moet hun shit goed uit leggen.
Notarisquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, gek he!?!?1 Je gaat een fokking huis kopen!!!
De bank moet hun shit goed uit leggen.
Volgens de rechter had de bank hun shit niet goed uitgelegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Klopt ja.
Zijn dezelfde sukkels die ook aan "aandelenlease" deden.
Ja want 18% rente per jaar is toch gewoon normaal?
En later, o wacht, liep ik een risico?
"Hun shit". Aha, VMBO-er alert. Oa. bij Dexia werd van hogerhand uitgesproken dat de bank een verzorgingsrecht heeft, maar de consument ook een informatieplicht.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Volgens de rechter had de bank hun shit niet goed uitgelegd.
Wat is je punt?
Jij mag eerst uitleggen waarom jij dexia dr bij haalt. Want het is niet relevant volgens mij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:30 schreef Poepoog het volgende:
[..]
"Hun shit". Aha, VMBO-er alert. Oa. bij Dexia werd van hogerhand uitgesproken dat de bank een verzorgingsrecht heeft, maar de consument ook een informatieplicht.
Your point being?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:31 schreef zovty het volgende:
[..]
Jij mag eerst uitleggen waarom jij dexia dr bij haalt. Want het is niet relevant volgens mij.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:19 schreef Poepoog het volgende:
[quote]Op vrijdag 2 oktober 2009 10:26 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Klopt ja.
Zijn dezelfde sukkels die ook aan "aandelenlease" deden.
Ja want 18% rente per jaar is toch gewoon normaal?
En later, o wacht, liep ik een risico?
Zucht, je bent wel een exemplarisch voorbeeld of niet?quote:Samenvatting: lees de voorwaarden eens door, gewoon omdat het kan
Wat is je punt nou man? Ik heb je al gezegd dat je dexia voorbeeld niet relevant is omdat de rechter heeft bepaald dat dexia HUN SHIT niet goed heeft uitgelegd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Poepoog het volgende:
Zucht, je bent wel een exemplarisch voorbeeld of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vraag ik me af of TS weet hoe de vork in de steel zit. DSB zat met hypotheken ver boven de executiewaarde van 125 procent.Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is je punt nou man? Ik heb je al gezegd dat je dexia voorbeeld niet relevant is omdat de rechter heeft bepaald dat dexia HUN SHIT niet goed heeft uitgelegd.
DSB moet HUN SHIT ook goed uitleggen.
Zo werkt 't in de wereld.
En die laffe gastjes zoals jij kunnen alleen maar lachen als iemand anders een probleem heeft. Stoer hoor, echt heel knap.
Terwilj je eigenlijk jaloers bent omdat je niet eens spaarcentjes mag hebben van je vrouw.
Misschien moet Leen maar brillen gaan weggeven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:30 schreef Poepoog het volgende:
[..]
"Hun shit". Aha, VMBO-er alert. Oa. bij Dexia werd van hogerhand uitgesproken dat de bank een verzorgingsrecht heeft, maar de consument ook een informatieplicht.
Bedrijfje waar ik voor werk heeft ook een hele trits handelsnamen. En wij proberen op geen enkele manier iemand te belazeren. Het is gewoon het gevolg van creatief en flexibel zakendoen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:39 schreef Hetiszover het volgende:
Het is gewoon een ondoorzichtige bende. Neem alleen al die handelsnamen die ze hebben.
Geeft toch nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:39 schreef Poepoog het volgende:
Ik denk inderdaad dat ik minder spaarcentjes heb dan iemand die het consequent over "HUN SHIT" heeft.
Creatief en flexibel zaken doen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:40 schreef zovty het volgende:
[..]
Bedrijfje waar ik voor werk heeft ook een hele trits handelsnamen. En wij proberen op geen enkele manier iemand te belazeren. Het is gewoon het gevolg van creatief en flexibel zakendoen.
Dus jij vindt Kruidvat, Etos en Trekpleister ook oplichters?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef dscx het volgende:
[..]
Creatief en flexibel zaken doen?
* dscx proest koffie over scherm...
"Ja maar.. ja maar.. Meneer de rechter, het was geen oplichting... het was creatief zaken doen..."
Het hebben van meer handelsnamen is toch geen oplichting?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:51 schreef dscx het volgende:
[..]
Creatief en flexibel zaken doen?
* dscx proest koffie over scherm...
"Ja maar.. ja maar.. Meneer de rechter, het was geen oplichting... het was creatief zaken doen..."
Le-zen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:55 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Dus jij vindt Kruidvat, Etos en Trekpleister ook oplichters?
Jij vindt moneyyou (ABN) oplichters?
jij vindt Izio (Delta Lloyd) oplichters?
Wakker worden man
En het hebben van meerdere handelsnamen is volgens jou niet flexibel ende creatief?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:02 schreef dscx het volgende:
[..]
Le-zen...
Ik val eerder over een statement als "Creatief en flexibel zaken doen" dan over het hebben van meerdere handelsnamen...
De combinatie van het niveau van eerdere uitlatingen in combinatie met "flexibel en creatief zaken doen" zorgen bij mij in elk geval voor rillingen ende alarmschellen in den neck.
(Herstel: Rillingen oover den rug, overeinstaande haren in den neck alsmede alarmschellen in den ooren)
En dat is niet verboden, maar van de consument natuurlijk niet bepaald verstandig om daar een handtekening onder te zetten. Maar consumenten zijn nu eenmaal vaak niet verstandig wanneer het om financiën gaat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:39 schreef Hetiszover het volgende:
Verder vraag ik me af of TS weet hoe de vork in de steel zit. DSB zat met hypotheken ver boven de executiewaarde van 125 procent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |