quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Nu heb ik ook trek!
[..]
Misschien kan "die vriend" bij je onder de wol komen bieren?
Die past ook wel onder je dekbed...zet gezellig een mannenfillumpie op, biertje en sjippie derbij en je hebt een keigezellige avond!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Het was écht een vriend, geen vrouwmensch deze keer.
Thuis nu
Geen kerels in m'n bedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die past ook wel onder je dekbed...zet gezellig een mannenfillumpie op, biertje en sjippie derbij en je hebt een keigezellige avond!
Ik ben geen cowboy.quote:
Ik ben niet homofoob, ik mot gewoon geen kerel in mn nestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
Doe niet zo homofoob!
Alhoewel ik best snap dat het voor mannen wat anders kan liggen.
Ik slaap rustig met een vrouw in één bed. Hell, met de Puppels hebben we zelfs met vier vrouwen in één bed gelegen
Nee ik heb het over die telefonische stalker...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar? Heb je naast je telefonische stalkert ook nog fysiek een eng mannetje achter je aan?
Wow ik heb ergens iets gemist maar do tell...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb het over die telefonische stalker...
Ik was zo dom om te zeggen dat ik volgende week vakantie had.
Aangezien ie het over iets van dinsdag had ,floepte het eruit.
En nu issie aan het krijsen dat ik m niet een hele week in de steek mag laten en waar ik heen ga en dat ie ook komt en dat ik niet mag vliegen want dan ga ik dood etc etc etc.
Ik zou echt voor een nieuw nummer gaan, ik heb bij een vriendin gezien hoe ver zo iemand kan gaan....quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik heb het over die telefonische stalker...
Ik was zo dom om te zeggen dat ik volgende week vakantie had.
Aangezien ie het over iets van dinsdag had ,floepte het eruit.
En nu issie aan het krijsen dat ik m niet een hele week in de steek mag laten en waar ik heen ga en dat ie ook komt en dat ik niet mag vliegen want dan ga ik dood etc etc etc.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zou echt voor een nieuw nummer gaan, ik heb bij een vriendin gezien hoe ver zo iemand kan gaan....
Echt afschuwelijk. Strega
Yep dat was ook de enige oplossing tegen mijn telefonische stalker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zou echt voor een nieuw nummer gaan, ik heb bij een vriendin gezien hoe ver zo iemand kan gaan....
Echt afschuwelijk. Strega
Oh bummerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een client en gezien my line of work is dr vrij weinig aan te doen
Geen idee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:13 schreef Morretje het volgende:
Oef oh-oh.. 't is dan wel weer grappig dat ie wel moet lachen om jouw opmerking, zou hij dan ook in de gaten hebben wat het voor jou betekent, of is dat weer te hoog gegrepen?
Snap ik hoor. Ook voor zo'n pup is dat toch een flinke afstand. Er is vast een soortgelijke opvang bij jullie in de buurt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:24 schreef Morretje het volgende:
Cat, we denken toch dat Eindhoven te ver is voor ons (250 km enkele reis)We kunnen dan beter dichter bij huis wat zoeken. Zonde!
Oh, dat is idd lastig en zeer vervelend. Bij die vriendin van mij, die ook een collega is, begon hij haar zelfs "live"op het werk te stalken. Gelukkig hebben we portiers, maar het was echt niet leuk. En de politie deed(kon niets) doen. Sterkte! Stregaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis een client en gezien my line of work is dr vrij weinig aan te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |