Ik vind dat niet laten enten ed ook schrijnend heur. t Is toch hun beest dat ze zwanger laten worden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:30 schreef Cat22 het volgende:
En alweer loop ik tegen een topic aan waarbij een kitten bij particulieren wordt gekocht en te jong blijkt te zijn.![]()
Waarom hebben mensen toch zo'n haast om van kittens af te komen? Ze laten moederpoes zwanger worden en ontlopen vervolgens hun verantwoordelijkheid. Bah!
Ik kan de wereld niet in mijn eentje verbeteren, maar ik blijf het gewoon proberen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zag het, maarja aan de andere kant, beter dat ze opgehaald en daarna goed verzorgd worden door lieve mensen dan dat ze in de sloot eindigen. Je kan het toch niet beter reguleren, het blijft altijd maar hopen dat je goede mensen treft en dus een goede kitten
Nu een voorstukje met Irene als Kim Holland...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:46 schreef Greys het volgende:
Ohjaaaa, de TV Kantine met Gerda Gleuflip Smit er in!
Komt het na Popstars?
Morgen telekids!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
Straks de TV-kantine en Ranking the Stars
En een push up bh en een beetje opvulling doen ook veel hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu een voorstukje met Irene als Kim Holland...
Tering die Irene heeft ook een paar flinke-
![]()
Het komt om 2130, dus tijdens Popstars afaik?
Telekids!quote:
Klopt, maar volgens mij is het gros hiervan gewoon puur natuurquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]
En een push up bh en een beetje opvulling doen ook veel hoor.
Goede push-up, zakoekjes en plakband.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij is het gros hiervan gewoon puur natuur
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij is het gros hiervan gewoon puur natuur
[ afbeelding ]
Ik las al ergens dat Roonaan dat schreef, maar ik zie nergens een Exporteer knopje in de PM boxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:52 schreef Harajuku. het volgende:
Hey Greys, je kunt je PMs blijkbaar wel exporteren.
Die moet je er eerst in klussenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat Roonaan dat schreef, maar ik zie nergens een Exporteer knopje in de PM box
Naar je inbox gaan en dan bij instellingen kun je het aanvinken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las al ergens dat Roonaan dat schreef, maar ik zie nergens een Exporteer knopje in de PM box
aanvinkenquote:Toon de extra knoppen "markeren als gelezen" en "exporteren" onderaan de inbox pagina's.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:19 schreef Greys het volgende:Gelukt! Hoe heb ik al die tijd zonder gekund!
Het is toch een pinguinquote:
Had je dat maar een maand of 2 eerder geweten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:19 schreef Greys het volgende:Gelukt! Hoe heb ik al die tijd zonder gekund!
Ik denk dat ze al mijn zinnige en filosofische PM's wil bewaren en dit later als boekwerk uitbrengenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is toch een pinguin
Maar Greys, waarom zou je uberhaupt PM's willen exporteren, ga je al die onzin bewaren?
Nou kijk, dat zalliku uitleggen...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is toch een pinguin
Maar Greys, waarom zou je uberhaupt PM's willen exporteren, ga je al die onzin bewaren?
En dát!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al mijn zinnige en filosofische PM's wil bewaren en dit later als boekwerk uitbrengen
Shit, ik heb al die erotisch getinte smsjes van jou al gewistquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou kijk, dat zalliku uitleggen...
Vooral in die tijden van de asielactie moest ik soms drie keer per week mijn inbox legen omdat ie vol was. En dan zit er altijd wel een PMetje of 2/3 bij die je nog moet bewaren, bv een adres van iemand waar je nog iets heen moet sturen en dat soort dingen. Dan ging ik alles tegelijk aanvinken om weg te gooien, maar moest ik steeds die hele lijst weer napluizen of er soms nog iets stond dat bewaard moest worden, of nog afgehandeld. En nu exporteer ik belangrijke dingen meteen en kan ik de rest in 1 keer wegkwakken!
En uiteraard jouw liefdesbetuigingen bewaren.
Om je ooit nog eens mee te chanteren!
quote:
Ik ga geen tig honderd PMs bewaren hoor!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Shit, ik heb al die erotisch getinte smsjes van jou al gewist![]()
Maar dan kan je dus niet je hele inbox, maar tig honderd PM's op je PC doorzoeken, of kan je handig op een woord zoeken omdat het in .txt of .doc formaat is ofzo?
Hier staat de verwarming op 22!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het nu al koud....en morgen wordt het pas echt erg geloof ik
Waarom dan niet gewoon copypasta gedaan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga geen tig honderd PMs bewaren hoor!
Gewoon heel af en toe eens eentje!
Geen ideequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon copypasta gedaan?
Whoah, da's een goed idee. copypasta, net zoals spongebobpasta.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon copypasta gedaan?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Dus je gaat er een enkele bewaren, die je vervolgens toch weer op kan gaan zoeken![]()
Vervolgens sla je die op, heb je na een tijdje een hele zooi, en als je dan iets moet hebben kan je wéér zoeken
Copypasta is vast beter te pruimenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Whoah, da's een goed idee. copypasta, net zoals spongebobpasta.![]()
Neeeheeeeeeeeeeeeeeee *jengel*.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:36 schreef Loveless85 het volgende:
Dus je gaat er een enkele bewaren, die je vervolgens toch weer op kan gaan zoeken![]()
Vervolgens sla je die op, heb je na een tijdje een hele zooi, en als je dan iets moet hebben kan je wéér zoeken
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeheeeeeeeeeeeeeeee *jengel*.
Het moment dat je inbox vol is komt (voor mij in elk geval) altijd onverwacht.
Dus dan wil ik hem in 2 seconden kunnen legen, zonder te hoeven uitpluizen.
Stel dat er dan een PM twee dagen daarvoor was binnengekomen met een adres waar ik nog iets heen moet sturen, dan exporteer ik die even naar de map 'PMs' (zo stel ik me voor, georganiseerd als ik ben) op mijn computer. Dan mieter ik mijn PMbox zonder moeite leeg, stuur ik een dag of twee dagen later braaf op naar dat adres wat ik nog op moest sturen en dan gooi ik die PM alsnog weg. Maar dan wel op een moment dat het MIJ uitkomt.
Voila. Vrouwelijke logica FTW!
Uhuh, klinkt leuk in theorie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeheeeeeeeeeeeeeeee *jengel*.
Het moment dat je inbox vol is komt (voor mij in elk geval) altijd onverwacht.
Dus dan wil ik hem in 2 seconden kunnen legen, zonder te hoeven uitpluizen.
Stel dat er dan een PM twee dagen daarvoor was binnengekomen met een adres waar ik nog iets heen moet sturen, dan exporteer ik die even naar de map 'PMs' (zo stel ik me voor, georganiseerd als ik ben) op mijn computer. Dan mieter ik mijn PMbox zonder moeite leeg, stuur ik een dag of twee dagen later braaf op naar dat adres wat ik nog op moest sturen en dan gooi ik die PM alsnog weg. Maar dan wel op een moment dat het MIJ uitkomt.
Voila. Vrouwelijke logica FTW!
Encore: neeeeheeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uhuh, klinkt leuk in theorie.
Maar in werkelijkheid denk je natuurlijk pas als je box vol is 'shit ik had nog ergens die ene PM die ik wil bewaren' en kan je alsnog zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |