Dealquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Als
Op 13 december 2009
Ook maar EEN Thalys, op ENIG moment op het traject Rotterdam - Antwerpen 300km/h haalt
Betaal ik het eerste rondje in de Pimpel tijdens de treintopickliekjemeet. Hoeveel mensen er ook meegaan, en wat ze dan ook drinken.
Ja, DenS en ik gaan naar het glazen huis, maar we weten nog niets over de dagen enzo. =]quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Herstel: het is zaterdag 19 december dat ik misschien naar Antwerpen reis, niet zondag de 20e.
[..]
Andere vraag: ben je tussen 19 en 24 december in Groningen te vinden?
Bronquote:Ligt het aan de vakbond AbvaKabo FNV, dan rijdt er woensdagochtend in de spits geen openbaar vervoer in de steden Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Dat heeft een woordvoerder van de bond maandagmorgen vroeg gezegd.
Gaan de treinen er nou ook uit? dat snap ik er nou niet uit...quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bron
Hoppa, en wie is er weer de klos? De reiziger natuurlijk.
Ik begrijp van niet, volgens mij zijn het alleen de 3 stadsvervoerders. Gelukkig maar, woensdag is mijn eerste werkdag. Staat zo lullig als je dan te laat bent. Morgen even een netkaart scoren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Gaan de treinen er nou ook uit? dat snap ik er nou niet uit...
anders moet ik op de brommert naar Amsterdam
Geen flauw idee, zit wel te zoeken maar kan eigenlijk niet veel vinden.. ;oquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee boysboys&girls, welke goederentrein rijdt er normaliter om 16:50 door Zwijndrecht in noordelijke richting? Is een vraag over in GC
Er zitten hier wel wat cargofappers die dat zo op kunnen zoekenquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zit wel te zoeken maar kan eigenlijk niet veel vinden.. ;o
Als je ff niks te doen heb, graagquote:Op maandag 5 oktober 2009 09:58 schreef Crientj het volgende:
Oh! Heb jij die vertrekstaat/CTA ding ontwerp frutselding nog nodig?
Ik heb nu pauze ja, maar ik zal wel even wat schetsen.quote:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:17 schreef Novus het volgende:
Heeeu en weer een Emmer-V naar de kloten.
Hoi trouwens. -komt ook weer even langswaaien-
Jullie zijn dezelfde?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:25 schreef Zyron het volgende:
Zo, gezien ik bovenstaande username kut vind en m'n 'normale' username al bezet is heb ik maar een nieuw account gemaakt, waarop ik hopelijk dan ook nog eens actief zal blijven.
waarom niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef Yreal het volgende:
Tussen Schiphol en Amsterdam Lelylaan/Amsterdam Zuid rijden minder treinen door een wisselstoring.
Reizigers tussen Amersfoort en Schiphol reizen via Utrecht Centraal.
Dat kan heul niet
Utrecht -> schiphol gaat over amsterdam zuidquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
waarom niet?
als de treinen naar hilversum eruit gegooid zijn om de treinen naar utrecht wel te laten rijden.
ja, maar er staat minder treinen, en niet geen treinenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Utrecht -> schiphol gaat over amsterdam zuid
Ik verwacht dat de Benelux nog wel een tijdje blijft rijden, i.i.g. tot dienstregeling 2011.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef JDude het volgende:
Of is de Benelux dan al definitief ten einde? Ik lees zoveel tegenstrijdigheden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |