Ik heb op een roestig bochtje een goederenbakje staan waarin ik alle overschietende 1 en 2 eurocent muntjes opspaarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef NikkelCobalt het volgende:
Ik ga een modelspoorbaan in het HSL thema maken. Simpel en goedkoop, gereden wordt er namelijk toch niet
Het ontwerp is vvan Pininfarina, maar zoals altijd willen we graag een nederlandse smaakje er aan. Persoonlijk ga ik er van uit dat iemand van NS-Hispeed graag wat betrokken was bij het ontwerp.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:53 schreef dennistd het volgende:
Ik heb er altijd meer zo'n idee van:
[ afbeelding ]
Met dan de hele voorbumper open voor een sleepoog natuurlijk
Komen ze ook lekker op tijd achter.. Ach ze hebben tenslotte maar 2 jaar kunnen testen.. en wat had er ook kunnen gebeuren, hoogstens een wisseltje verkeerd gezet en een rood sein dat even op groen staat..quote:Treinreizigers tussen Amsterdam en Rotterdam kunnen ook maandag geen gebruik maken van de hogesnelheidslijn.
Het treinverkeer op deze lijn ligt sinds woensdagavond stil, nadat ProRail had ontdekt dat het gebruik van het hsl-spoor de wissels en seinen op het daarnaast gelegen gewone spoor elektromagnetisch kan beīnvloeden.
ProRail heeft inmiddels na twee dagen onderzoek een oplossing gevonden en dat wordt de komende dagen aangelegd en getest. Als dat allemaal goed verloopt, besluiten ProRail en NS Hispeed wanneer de hogesnelheidstrein Fyra weer gaat rijden. Dat zal maandag nog niet mogelijk zijn.
Ik vermoed van nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:56 schreef Brembo het volgende:
Vraag 2, gaat het ooit nog rijden?
Zoiets:quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:44 schreef knars het volgende:
Best wel slecht. Wie shopt er even van het Fyra logo een mooie FAIL ?
jawel hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef Duvel het volgende:
Ja maar da's niet met de oorspronkelijke letters.
Alleen op papierquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar dat zijn verschillende treinsoorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |