Hopen dat Camiel zichzelf tegenkomt. Dit is niets meer dan spierballentaal en holle frases.quote:Op zondag 4 oktober 2009 01:17 schreef James1988 het volgende:
Eurlings wil vooral bekendstaan als de minister die het fileprobleem oplost... hoewel hij ook wel wat begaan is met het spoor (zie zijn inmenging bij de HSL) ligt daar niet zijn prioriteit. Jammer.
De NMBS moet gewoon professionals inhuren, niet zelf wat gaan aanbeunen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 02:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De beunhazerij van de NMBS wordt steeds pijnlijker.
En nog steeds heb ik reisplan en tarieven niet in één overzicht, die Belgen hebben weeral de ergonomie vergeten.
Wel met de Thalysquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Misschien 20 december, maar dan wel richting Antwerpen.
Heb je al geboekt?quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel met de Thalys![]()
Was namelijk voor precies dat weekend al zoiets van plan
leuk ideequote:Op zondag 4 oktober 2009 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee mannen (en vrouwen)
Wat zouden jullie zeggen van een keer een PTA-treinentopickliekjemeetrondje?Een keer op een zondagmiddag een leuk rondje doen met de vaste users uit dit hoekje. Iedereen aan de SOV / Kruidvatkaartjes / Netkaart van de baas, en dan een stuk Pimpel-Expres, wat ICE erbij, misschien nog wat andere leukigheid, en dan gezellig met zijn allen seinstorinkjes ontwijken
Iemand hier idee"en over, voorstellen, commentaar? Laat maar horen
quote:
quote:
Een KLEIN beetje input vanuit de groep wordt wel op prijs gesteld heb ik gehoordquote:
Lijkt me te duur en te lang, mensen moeten ook nog van en naar huis kunnen komen. En het is niet de bedoeling om die-hard 19 uur onderweg te zijn (zoals ik gisterenquote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef Peterselieman het volgende:
We kunnen er voor kiezen om op Schiphol te beginnen en dan de Thalys naar Antwerpen te nemen. Van daar uit terugreizen met de Benelux en de ICE pakken richting Arnhem. Daarna doorsteken richting Hengelo om de Pimpel op te pikken.
Maar er zullen vast wel leukere ritjes te bedenken zijn
Ik ben aan het werk, ander keertje.quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
[..]
Een KLEIN beetje input vanuit de groep wordt wel op prijs gesteld heb ik gehoord
Nog je bus kunnen halen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het is niet de bedoeling om die-hard 19 uur onderweg te zijn (zoals ik gisteren)
Hoeveel korting levert het me op als ik meteen de eerste dag boek?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:37 schreef Socios het volgende:
Jajajaja, laten we dit, na jaren balletjes opgooien, op korte termijn concretiseren!
Amsterdam Centraal - Arnhem (evt. v.v.) met de ICE o.i.d.
Thalysritjes ook zeker optie. Vanaf 15 oktober kan er voor reizen na 12 december geboekt worden. Indien voor een buitenlands reisje gekozen wordt.
Ja, ik moest rennen en hij reed meteen weg toen ik ingestapt wasquote:
Mjah, verschilt nogal. Nu nog niet echt te zeggen. Maar als je bijvoorbeeld vandaag besluit om morgen met Thalys van Schiphol naar Antwerpen Centraal te gaan, kost je dat 45 euro. Terwijl als je nu boekt voor begin december je al voor 19 euro met Thalys er naartoe reist.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoeveel korting levert het me op als ik meteen de eerste dag boek?
Wehehe, jah, is ook zo. Dan beter ICE en/ of Pimpel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar met die reserveringsplicht heb ik er een hard hoofd in. Als je zulk soort meets organiseert heb je altijd een hoop gedonderjaag met mensen die toch weer niet kunnen, of die alsnog wel mee willen etc. Dus dat zie ik een beetje somber in voor wat betreft de Thalys.
Ik heb al wel eens een rondje met 9 verschillende treinmaatschappijen binnen Nederland gedaan. (Als je NS regio meerekent als apart onderdeel zelfs 10)quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:18 schreef Peter het volgende:
Een treinrondje van max 10 uur met zoveel mogelijk verschillende soorten matrieel en zo laag mogelijk aantal kilometers?
Lijkt me wel een uitdaging
Ik vind het een leuk idee, maar bedank toch.quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee mannen (en vrouwen)
Wat zouden jullie zeggen van een keer een PTA-treinentopickliekjemeetrondje?Een keer op een zondagmiddag een leuk rondje doen met de vaste users uit dit hoekje. Iedereen aan de SOV / Kruidvatkaartjes / Netkaart van de baas, en dan een stuk Pimpel-Expres, wat ICE erbij, misschien nog wat andere leukigheid, en dan gezellig met zijn allen seinstorinkjes ontwijken
quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb al wel eens een rondje met 9 verschillende treinmaatschappijen binnen Nederland gedaan. (Als je NS regio meerekent als apart onderdeel zelfs 10)
DB regio, Prignitzer, NMBS, HiSpeed, we komen er wel hoorquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke allemaal? NS, Arriva, Syntus, Connexxion, Veolia, VSM?, ZLSM?
NS Internationaal, DB regio en Prignitzer Eisenbahnquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Welke allemaal? NS, Arriva, Syntus, Connexxion, Veolia, VSM
, ZLSM?
Andere vraag: ben je tussen 19 en 24 december in Groningen te vinden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:28 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk idee, maar bedank toch.
Briljante Timing Flesquote:Op zondag 4 oktober 2009 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee mannen (en vrouwen)
Zoiets kan natuurlijk alleen maar van mij uitgaan he. En alleen als jij er niet bent natuurlijkquote:
Da's waar jaquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Tis wel een uitdaging en iets wat hier nog niet gedaan is he?![]()
Zijn er gegadigden voor een rondje RER Paris? Da moet in 2 dagen wel lukkenquote:Op zondag 4 oktober 2009 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zoiets kan natuurlijk alleen maar van mij uitgaan he. En alleen als jij er niet bent natuurlijk![]()
quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Ireyon het volgende:
Is het nou al definitief van Thalys vanaf 13 december 300 km/h tussen Rotterdam en Antwerpen gaat rijden? Dan ga ik toch even alvast boeken, die ¤20,00 heb ik er best een keertje voor over..
Aangezien ze er overal mee aan het adverteren zijn zal het wel definitief zijn ja. Tenzij ProRail de HSL tegen 13/12 nog niet heeft vrijgegeven ivm de problemen die er nu kennelijk mee zijn.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:44 schreef Ireyon het volgende:
Is het nou al definitief van Thalys vanaf 13 december 300 km/h tussen Rotterdam en Antwerpen gaat rijden? Dan ga ik toch even alvast boeken, die ¤20,00 heb ik er best een keertje voor over..
Mja maar.. maar.. Volgens de dienstregeling zou hij dat traject binnen 30 minuten moeten hebben afgelegd, wat inhoudt dat hij gemiddeld 200 km/h moet rijden.. dan zou de 300 toch ook wel een keertje gehaald worden?quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Als
Op 13 december 2009
Ook maar EEN Thalys, op ENIG moment op het traject Rotterdam - Antwerpen 300km/h haalt
Betaal ik het eerste rondje in de Pimpel tijdens de treintopickliekjemeet. Hoeveel mensen er ook meegaan, en wat ze dan ook drinken.
Laat maar zien danquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Mja maar.. maar.. Volgens de dienstregeling zou hij dat traject binnen 30 minuten moeten hebben afgelegd, wat inhoudt dat hij gemiddeld 200 km/h moet rijden.. dan zou de 300 toch ook wel een keertje gehaald worden?
Mijn Fyra ging niet harder dan 143 op de GPS.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:13 schreef James1988 het volgende:
Wie pakt er een GPS mee om tijdens de rit over de HSL de Thalys-snelheid te meten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |