abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 15:53:45 #51
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_73308433

Vét, die 2 dubbele goederen!
Zijn zeker wel sterke locs daarzo..
  Redactie Sport vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:41:06 #52
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_73310149
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef rsmits het volgende:
Ik zat ook alvast in de 2010 dienstregeling te kijken, maar is het nu al zo dat de IC Berlijn - Schiphol wordt doorgetrokken naar Den Haag ? Ik kon me herinneren dat er op Den Haag CS nog geen plek voor was omdat de Erasmuslijn nog steeds op spoor 11/12 stopt. Die krijgt pas over 2/3 jaar een andere halte op het dak geloof ik :-)
De Berlijn-trein wordt doorgetrokken omdat ze op Hoofddorp Opstel capaciteitsproblemen hebben. En aangezien het spul daar zo'n anderhalf uur staat, is er genoeg tijd om naar Den Haag te rijden en zo Hoofddorp Opstel te ontlasten. In Den Haag staat het spul minder dan een half uur dan denk ik.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:45:09 #53
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_73310256
Na het zien van het filmpje van de Amerikaanse goederentrein is het nu tijd voor echt mooie diesels
pi_73310354
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef dennistd het volgende:
De Berlijn-trein wordt doorgetrokken omdat ze op Hoofddorp Opstel capaciteitsproblemen hebben. En aangezien het spul daar zo'n anderhalf uur staat, is er genoeg tijd om naar Den Haag te rijden en zo Hoofddorp Opstel te ontlasten. In Den Haag staat het spul minder dan een half uur dan denk ik.
Wel interessant even goed. Twee verschillende routes voor een IC Hengelo - Den Haag Zo'n situatie komt niet veel voor in NL. Kan zo gauw alleen even Leiden - Amsterdam bedenken: Via Schiphol en via Haarlem.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Sport vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:53:23 #55
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_73310503
Den Haag krijgt er ook meteen een internationale trein bij, kunnen ze ook niet gaan klagen als de Benelux en Thalys wegvallen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Sport vrijdag 2 oktober 2009 @ 16:54:52 #56
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_73310549
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wel interessant even goed. Twee verschillende routes voor een IC Hengelo - Den Haag Zo'n situatie komt niet veel voor in NL. Kan zo gauw alleen even Leiden - Amsterdam bedenken: Via Schiphol en via Haarlem.
Het is zelfs de bedoeling dat zodra de HSL volledig in dienst is (oooooit komt dat moment vast ) alle treinen uit de Noord-Oost van Schiphol door gaan rijden naar Den Haag.
PM mij!
pi_73310882
en Fyra kunnen we dus voor maandag ook nog wel vergeten.. en tegen zondagavond staat er natuurlijk dat hij tot 7 oktober niet rijdt ofzo

Net als die zooi tussen Tilburg - Eindhoven;
- Eerste berichtgeving -> opgelost om 04:30 uur
- Gisterenavond -> 15:30
- Vanochtend -> 18:30
- Nu -> 22:00
Zeg dan gewoon eerlijk "Aangezien wij ontzettende falers zijn, zou dit nog wel eens een weekje kunnen duren"..
  Moderator vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:29:36 #58
155227 crew  Guppy
dus
pi_73311546
quote:
Arnhem-Winterswijk
Vrijdag 2 Oktober 17:18
Oorzaak Tussen Doetinchem en Winterswijk rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 19:30 uur verholpen.
Reisadvies
Issie weer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:31:35 #59
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_73311613
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Leiden - Utrecht

Stoppertje via Schiphol en de IC via Woerden
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 17:42:09 #60
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73311953
Bij NS Hispeed doen ze trouwens niet echt moeilijk... ik krijg m'n geld voor de hele maandtoeslagkaart terug. 1x +35, 3x uitval, en nu al 2x uitval vanwege ProRail... en terecht dat ik geld terug ga krijgen.
pi_73312749
Afgelopen weekend was het bijna herfst in Leeuwarden

Ten behoeve van werkzaamheden aan het spoor tussen Zuidhorn en Vierverlaten, gelegen aan het dieselbaanvak Leeuwarden-Groningen, is op zondag 27 september Spitzke's V100-SP-004 met 34 beladen Fccpps'n op weg van Zwolle Rangeer via Leeuwarden naar Buitenpost. De trein heeft het centraal station van Ljouwert zojuist achter zich gelaten en rijdt hier langs "Achter de Hoven" in een al fraaie herfstachtige omgeving. Overigens is deze foto met zon niet mogelijk geweest!

En ook werden afgelopen weekend ICE's omgeleid via Eindhoven-Venlo.

Door werkzaamheden tussen Arnhem Velperpoort aansluiting en Zevenaar worden de ICE's omgeleid via grensovergang Venlo. Het vrij nieuwe station van Helmond Brandevoort kenmerkt zich door twee torentjes aan weerszijde van het spoor. De omgeleide ICE 4685 "Schwäbisch Hall" maakt ondanks de vier stations in de gemeente Helmond, geen stop en rijdt non-stop van Mönchengladbach naar Eindhoven. 's Hertogenbosch is het eindpunt.
pi_73312919
tvp
pi_73314355
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:29 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Issie weer
Ik moest nog aan je denken toen ik het in Ede op het bord zag staan En een beetje glimlachen
pi_73318450
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Leiden - Utrecht

Arnhem - Amersfoort mag zowel via Deventer, Utrecht of Lunteren .
pi_73319011
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 17:31 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Leiden - Utrecht

ja maar dat zijn verschillende treinsoorten
pi_73319023
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:10 schreef Brembo het volgende:

[..]

Arnhem - Amersfoort mag zowel via Deventer, Utrecht of Lunteren .
Daar gaat het hier niet om
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:35:54 #67
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73319306
Ik zit wat te bladeren op spoorforum.eu, in het topic over de HSL-Zuid staat een shitload aan foto's van wat er zoal al op de HSL heeft gereden... zelfs FLIRTs uit Zwitserland hebben er al ritjes gemaakt, en Taurussen uit Oostenrijk... en wij hebben moeite met wat ICRm en stofzuigers

Best mooie pics: http://www.spoorforum.eu/spoorforum/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=303
pi_73319467
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 21:35 schreef James1988 het volgende:
Ik zit wat te bladeren op spoorforum.eu, in het topic over de HSL-Zuid staat een shitload aan foto's van wat er zoal al op de HSL heeft gereden... zelfs FLIRTs uit Zwitserland hebben er al ritjes gemaakt, en Taurussen uit Oostenrijk... en wij hebben moeite met wat ICRm en stofzuigers

Best mooie pics: http://www.spoorforum.eu/spoorforum/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=303
Voor de mooiste foto nog even naar beneden moeten scrollen;

Van die Taurussen staan trouwens nog wat mooie 200+ km/h cabview filmpjes op Youtube..
pi_73319715
Dat is de nieuwe AGV van de stokbroodbrigade. Dat ding is ook te lelijk voor woorden. In ieder geval op deze foto
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 21:58:45 #70
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73319996
Op YouTube zijn er ook hele discussies onder filmpjes die over AGV's, TGV's en Velaro's gaan... een beetje als Windows vs. Mac, Intel vs. AMD, en Ferrari vs. Maserati... maar dan op YouTube-niveau, dus kansloos.

Wat quotes:
Filmpje:
quote:
You idiot stop telling bullshit!!

AGV's don't have problems at all, they haven't been delivered to NTV yet so stop lying please
quote:
The German version of TGV the ICE have kill a lot of people in a terrible accident.
The TGV is mutch more sure by the design of boggies betwin the wagon.
Spanish are in love with German "technology" like other people in
the world and love is blind as you know.
quote:
Ahaha YOU are shit!!!

Alstom is the world N°1 for high speed rail, like it or not but don't tell shit.
YouTube

AGV is wel een mooie trein, vind ik... al is het zwart/zilvergrijs niet de mooiste combinatie die ik me op een trein kan voorstellen. Gelukkig kunnen klanten zelf de livrei kiezen
pi_73320246
dat commentaar op Youtube moet je niet op letten
  vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:10:53 #72
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_73320388
Neuh, weet ik... volgens mij is YouTube ook de enige site waarvoor er een plugin voor Firefox bestaat om de comments te filteren
pi_73321630
Het schrappen van het traject Haarlem - Den Haag CS op de sneltrein Hoorn - Den Haag CS is een behoorlijke aderlating. Ik, en vele anderen, reizen dagelijks van Noord-Holland richting Heemstede-Aerdenhout, Leiden, Den Haag en v.v.

Amsterdam Centraal - Breda is 's ochtends ook vrijwel altijd +10 . Hopelijk gaan ze dat goed oplossen. Iemand die hier al meer over weet?
pi_73322670
Ik word langzaamaan wel een beetje nieuwsgierig naar wat er allemaal precies gaat veranderen in december
pi_73323052
Ik ga een modelspoorbaan in het HSL thema maken. Simpel en goedkoop, gereden wordt er namelijk toch niet
hula
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')