De Berlijn-trein wordt doorgetrokken omdat ze op Hoofddorp Opstel capaciteitsproblemen hebben. En aangezien het spul daar zo'n anderhalf uur staat, is er genoeg tijd om naar Den Haag te rijden en zo Hoofddorp Opstel te ontlasten. In Den Haag staat het spul minder dan een half uur dan denk ik.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:41 schreef rsmits het volgende:
Ik zat ook alvast in de 2010 dienstregeling te kijken, maar is het nu al zo dat de IC Berlijn - Schiphol wordt doorgetrokken naar Den Haag ? Ik kon me herinneren dat er op Den Haag CS nog geen plek voor was omdat de Erasmuslijn nog steeds op spoor 11/12 stopt. Die krijgt pas over 2/3 jaar een andere halte op het dak geloof ik :-)
Wel interessant even goed. Twee verschillende routes voor een IC Hengelo - Den Haagquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef dennistd het volgende:
De Berlijn-trein wordt doorgetrokken omdat ze op Hoofddorp Opstel capaciteitsproblemen hebben. En aangezien het spul daar zo'n anderhalf uur staat, is er genoeg tijd om naar Den Haag te rijden en zo Hoofddorp Opstel te ontlasten. In Den Haag staat het spul minder dan een half uur dan denk ik.
Het is zelfs de bedoeling dat zodra de HSL volledig in dienst is (oooooit komt dat moment vastquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel interessant even goed. Twee verschillende routes voor een IC Hengelo - Den HaagZo'n situatie komt niet veel voor in NL. Kan zo gauw alleen even Leiden - Amsterdam bedenken: Via Schiphol en via Haarlem.
Issie weerquote:Arnhem-Winterswijk
Vrijdag 2 Oktober 17:18
Oorzaak Tussen Doetinchem en Winterswijk rijden geen treinen door een sein- en overwegstoring.
Er rijden stopbussen.
Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 30 - 60 min. De verstoring is naar verwachting rond 19:30 uur verholpen.
Reisadvies
Leiden - Utrechtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel interessant even goed. Twee verschillende routes voor een IC Hengelo - Den HaagZo'n situatie komt niet veel voor in NL. Kan zo gauw alleen even Leiden - Amsterdam bedenken: Via Schiphol en via Haarlem.
Ik moest nog aan je denken toen ik het in Ede op het bord zag staanquote:
Arnhem - Amersfoort mag zowel via Deventer, Utrecht of Lunterenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leiden - Utrecht
Stoppertje via Schiphol en de IC via Woerden
ja maar dat zijn verschillende treinsoortenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leiden - Utrecht
Stoppertje via Schiphol en de IC via Woerden
Daar gaat het hier niet omquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:10 schreef Brembo het volgende:
[..]
Arnhem - Amersfoort mag zowel via Deventer, Utrecht of Lunteren.
Voor de mooiste foto nog even naar beneden moeten scrollen;quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:35 schreef James1988 het volgende:
Ik zit wat te bladeren op spoorforum.eu, in het topic over de HSL-Zuid staat een shitload aan foto's van wat er zoal al op de HSL heeft gereden... zelfs FLIRTs uit Zwitserland hebben er al ritjes gemaakt, en Taurussen uit Oostenrijk... en wij hebben moeite met wat ICRm en stofzuigers
Best mooie pics: http://www.spoorforum.eu/spoorforum/phpBB3/viewtopic.php?f=9&t=303
quote:You idiot stop telling bullshit!!
AGV's don't have problems at all, they haven't been delivered to NTV yet so stop lying please
quote:The German version of TGV the ICE have kill a lot of people in a terrible accident.
The TGV is mutch more sure by the design of boggies betwin the wagon.
Spanish are in love with German "technology" like other people in
the world and love is blind as you know.
YouTubequote:Ahaha YOU are shit!!!
Alstom is the world N°1 for high speed rail, like it or not but don't tell shit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |