quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:17 schreef Novus het volgende:
Heeeu en weer een Emmer-V naar de kloten.
Hoi trouwens. -komt ook weer even langswaaien-
Jullie zijn dezelfde?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:25 schreef Zyron het volgende:
Zo, gezien ik bovenstaande username kut vind en m'n 'normale' username al bezet is heb ik maar een nieuw account gemaakt, waarop ik hopelijk dan ook nog eens actief zal blijven.
waarom niet?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:45 schreef Yreal het volgende:
Tussen Schiphol en Amsterdam Lelylaan/Amsterdam Zuid rijden minder treinen door een wisselstoring.
Reizigers tussen Amersfoort en Schiphol reizen via Utrecht Centraal.
Dat kan heul niet
Utrecht -> schiphol gaat over amsterdam zuidquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:49 schreef dennistd het volgende:
[..]
waarom niet?
als de treinen naar hilversum eruit gegooid zijn om de treinen naar utrecht wel te laten rijden.
ja, maar er staat minder treinen, en niet geen treinenquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
Utrecht -> schiphol gaat over amsterdam zuid
Ik verwacht dat de Benelux nog wel een tijdje blijft rijden, i.i.g. tot dienstregeling 2011.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:53 schreef JDude het volgende:
Of is de Benelux dan al definitief ten einde? Ik lees zoveel tegenstrijdigheden...
We zullen zienquote:Geachte klant,
Komende woensdag kunt u weer gebruik maken van FYRA, de snelste verbinding tussen Amsterdam, Schiphol en Rotterdam.
Op last van ProRail werd de HSL afgelopen woensdag gesloten, waardoor NS Hispeed niet met FYRA kon rijden over de hogesnelheidslijn.
Wij begrijpen dat u daar als klant hinder van heeft ondervonden en betreuren de overlast die dat mogelijk heeft veroorzaakt. Inmiddels heeft ProRail technische aanpassingen doorgevoerd en is de lijn vrijgegeven voor praktijktesten. Die voeren we uit om zeker te stellen dat we u weer een betrouwbaar produkt kunnen aanbieden. Woensdag kunt u dan weer met FYRA reizen.
Indien u reeds in het bezit was van een toeslag voor de afgelopen dagen, kunt de ongebruikte toeslag omwisselen voor een waardebon bij de balie in de Tickets & Service winkels op Amsterdam Centraal, Schiphol en Rotterdam Centraal. Iedereen u een maandabonnement heeft, gekocht vóór 1 oktober, kunt u een week langer reizen op het abonnement . NS Hispeed heet u graag komende woensdag weer van harte welkom aan boord van onze FYRA treinen.
Ik snap het niet, ze doen net of het een troetelhondje is.quote:
Dus 20% van de introductieperiode is gewoon even simpel weggeveegd? Nou, 'k ben benieuwd hoeveel mensen er de komende weken gebruik van zullen maken.. Ik gok op gemiddeld 10 man per treinquote:
Ziet er idd naar uit dat de enkeltje-toeslagreizigers een waardebon krijgen voor die 1 of 2 euro, wat was het. Want als ze dat konden omwisselen tegen een toeslag vol tarief had het er wel duidelijker bij gestaan. Oftewel: Verrek maarquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:59 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dus 20% van de introductieperiode is gewoon even simpel weggeveegd? Nou, 'k ben benieuwd hoeveel mensen er de komende weken gebruik van zullen maken.. Ik gok op gemiddeld 10 man per trein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |