Euh ja. Want ik ga natuurlijk niet zeggen "ja die tijd die ik spendeer achter de compter verspil ik aan het praten met mensen die net als mij op het grootste forum van nederland zitten, en nu gaan we elkaar ontmoeten! tof he!"quote:
ik ook van jou bedquote:
.. Wacht, hoe oud was je ookalweer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 07:09 schreef kanovinnie het volgende:
"ik ga eten en een biertje doen in utrecht, want ik ben uitgenodigt door een klasgenoot"
Das maar een half leugen!
Hij is wel goed , dat excuusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. Wacht, hoe oud was je ookalweer?
dan nogquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
.. Wacht, hoe oud was je ookalweer?
Echt niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij is wel goed , dat excuus
Ik durf ook niet te zeggen tegen mn ouders dat ik internethelden ga ontmoeten![]()
als je komt dan is het zeker tot vanavondquote:
Ja, daarom een misschienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als je komt dan is het zeker tot vanavond
ik lul maar wat johquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Echt niet?
Misschien helpt het dat mijn moeder ook op tallen fora zitMaar toch vind ik dat als je 20+ bent dat je dat best moet kunnen zeggen
Oh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 @ 08:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik lul maar wat joh, natuurlijk weten ze dat ik mn vriendjes van het internet ga zien
Beter je vader dan je vrienden, toch?quote:
oh die lachen me ook wel uit hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Beter je vader dan je vrienden, toch?
Ik vertelde ooit een keer aan mijn familie, van mijn vaders kant dat ik een jongen had ontmoet via het internet, en dat dat wat was geworden.Ze keken me echt heel raar aan.
Ik loop vandaag weer eens in mijn oude stijl, bandshirtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:55 schreef RenRen- het volgende:
Oké, en wat ga ik aandoen. Dit is ook zo koud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |