Fietsstoeltjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef Deepfreeze het volgende:
Is er ergens een topic over fietsstoeltjes? Kan hem niet vinden, maar dacht hem weleens gezien te hebben..
als je boven aan de pagina op zoeken klikt, fietsstoeltjes intyped en zoek in dit subforum dan is t de eerste hitquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Dankje Ynske, Waarom ik die nou niet kon vinden
VerkleinTquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:09 schreef Brighteyes het volgende:
We kunnen alleen dingen van de users vragen, verplicht stellen kan niet. Daarom is die melding die fok ooit had ook weer uitgezet.
Het is toch ook gewoon een soort van netiquette dat je je foto's even verkleind voor je ze online gooit?
Waar kan ik dat doen dan? Ik kan dat bij photobucket niet vinden!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef trui het volgende:
[..]
wel als 't om sommige gigantische foto's gaat zoals laatst een keer 't geval was! ik ben ook voor verkleinde foto's, en zo moeilijk is dat ook niet. het kan zelfs automatisch in photobucket bijvoorbeeld.
Dus ik moet wel eerst de foto's uploaden en daarna verkleinen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Boven een foto in je gallery klik je op edit, daarna op resize.
Heus niet zo moeilijk
Daar kom ik nog weluit, maar ik weet nooit goed wat dan wél een christelijk formaat is. iemand vuistregeltje?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Boven een foto in je gallery klik je op edit, daarna op resize.
Heus niet zo moeilijk
ok, dank jequote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
610 breed is een mooi formaat wat nog net niet automatisch verkleind wordt weergegeven door fok zelf
Je kan ook als je op resize hebt geklikt daarna op preset sizes klikken. Dan kna je gewoon medium kiezen!!quote:
nee, je kunt bij de opties (onder 'upload images & video's staat een 'more options' linkje) aangeven dat je de foto's standaard laat resizen, dan hoef je dat niet eerst zelf te doen maar wordt 't tijdens 't uploaden automatisch gedaan. daar kun je uit verschillende maten kiezen. ik heb voor 'large' gekozen, maar dat is nog steeds niet enorm: 640x480.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:57 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Dus ik moet wel eerst de foto's uploaden en daarna verkleinen?
ik kijk gewoon hoe groot een plaatje uitkomt bij preview, en als het te groot is, verander ik het getal bij de img-code...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 09:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Daar kom ik nog weluit, maar ik weet nooit goed wat dan wél een christelijk formaat is. iemand vuistregeltje?
ja, maar met dat getal in de img-code verklein je dus alleen 't formaat waarin wij het plaatje hier te zien krijgen, en niet het feitelijke formaat van het bestand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:46 schreef mijsje het volgende:
ik kijk gewoon hoe groot een plaatje uitkomt bij preview, en als het te groot is, verander ik het getal bij de img-code...
nee, dat klopt, maar ik dacht dat Freecel echt wilde zien hoe groot dat dan werd... vandaar dat ik zei dat dat kon met preview... maar ms heb ik het verkeerd begrepen, want dat je alleen het formaat op zicht en niet het feitelijke formaat verandert, dat wist ik...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:45 schreef trui het volgende:
[..]
ja, maar met dat getal in de img-code verklein je dus alleen 't formaat waarin wij het plaatje hier te zien krijgen, en niet het feitelijke formaat van het bestand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |