abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73289294
En hier weer verder

Ik sloot met:
quote:
[En nu over een heel andere boeg:
Ergens kan het ook een rijkdom voor je kinderen zijn als ze later dingen terug kunnen vinden. Ikzelf weet bijvoorbeeld hoegenaamd niets van mijn eerste jaren en niemand waar ik het aan vragen kan...
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_73289332
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Tazz het volgende:

[..]

In feedback staat vast wat er aan de hand is..

Wacht eens...
ik dacht al, dan moet ik daar gauw even kijken... maar hé... ik was er al...
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:04:44 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73289356
*lijmkwast pakt*
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:06:19 #4
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73289415
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:04 schreef Brighteyes het volgende:
*lijmkwast pakt*
*Lijmresten opruimt*, wat een kliederboel...
oeps, SC.. euh, ik ga al...
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:06:46 #5
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73289435
Inderdaad easy, een andere boeg. Ik kijk zelf ook wel terug in oude topics, bijvoorbeeld rond de geboortes van Jetske en Stijn. Daar zie ik beter hoe ik me voelde. Een soort realitycheck zeg maar. ben altijd blij dat ik dat dan weer kan vinden....
Lekker douchen!
pi_73289547
Hm, ik kom hier misschien niet genoeg, maar ik snap er geen biet meer van wie wie nu is.. Wil iemand me pm-en?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_73289605
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik kom hier misschien niet genoeg, maar ik snap er geen biet meer van wie wie nu is.. Wil iemand me pm-en?
daar is een topic voor: The revelation of the clones
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:13:48 #8
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73289721
Mijsje, ik las je PM (over het sluiten van een topic). Ik bemerkte dat ook, op mijn iPhone. Ik kon daarop niet heel eenvoudig een nieuw topic openen met een OP erin, daarom had ik die vraag meteen in het feedbacktopic gezet.
En ik wilde je dit PM'en, maar in je inbox was vol!

En verder over de discussie die loopt over wel of niet klonen, wel of niet volledige/andere namen gebruiken, daar kan ik wel wat cliches over roepen. Leven en laten leven, of zoiets.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73289935
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef easy-going het volgende:

[..]

daar is een topic voor: The revelation of the clones
* Morretje na het lezen van dat topic in verwarring rondrent..
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 1 oktober 2009 @ 22:19:40 #10
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_73289968
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef easy-going het volgende:
En hier weer verder

Ik sloot met:
[..]
dat idd, vooral ook als je t stukje van Evenstar aanhaalt, dan is FOK echt heel erg gewaardeerd zodat Arwen dr papa nog een beetje kan leren kennen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:22:44 #11
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_73290083
Ik vind het heel dubbel.

Aan de ene kant heb ik zoiets, het is lastig, kom hier niet heel veel meer en vooral nu nog heel weinig nav alle omstandigheden en ik heb geen idee meer wie wie is.

Maar aan de andere kant begrijp ik het wel, ik ben een periode KDfotografie geweest maar dat was geen succes, heb er toen geen geheim van gemaakt wie ik was overigens maar aangezien klanten niet alles hoeven te weten ben ik weer op mijn oude naam overgestapt.
En daarbij, als iemand ergens mee zit, boeit het me niet wie het is, ik zal altijd hetzelfde antwoord geven, of dat nu steunend of misschien wel kritisch is.
uiteraard heb je met sommige meer een band, maar anoniem of niet anoniem, iemand die ergens mee zit heeft toch steun nodig, ik heb nu zelf gemerkt hoe fijn dat is.

Hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik wil zeggen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_73290143
Ik denk dat je gewoon moet posten wat je kwijt wilt en dan goed moet nadenken wie het eventueel leest een of je wilt dat diegene het leest! Wat ik niet wil dat een ander leest post ik niet! En verder ieder voor zich!
Snap niet wie de klonen zijn al heb ik een vermoeden!
pi_73290473
Als er dingen zijn waarvan je niet wilt dat die via fok te traceren zijn kun je die toch ook op een ander forum posten, in elke willekeurige taal, met elke willekeurige naam? Heb ik iig wel eens gedaan. Op fok staan alleen huis- tuin en keukenpraatjes, ernstiger dingen gaan anoniemer (of beslotener).

O en Swets, die post was een grap maar het begin van alles was Sugar die haa rkinderen alleen nog met voorletters aangeduid wilde hebben (wat ik me overigens best kan voorstellen, maar ik geloof er niet in dat zoekmachines in de toekomst dat desondanks niet zouden kunnen achterhalen).
pi_73290578
Inderdaad. Ik denk dat je ook niet alles moet posten, sommige was moet je niet buiten hangen! De dagelijkse dingen lijkt me niet heel vervelend om terug te lezen als ze dat ooit willen!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:35:37 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73290633
Ik heb het ook wel eens overwogen Poemojn.

Ik weet dat hier de FA's ook nog een kloonscan kunnen doen dus echt belangrijke, maar mss wel genante, dingen zou ik hier nooit posten bijvoorbeeld. Niet dat ze overal de kloonscan overheen gooien, maar als ik sommige hilarische dingen in R&P zie... daar zou ik me niet in kunnen houden als ik die functie ter beschikking had zeg maar.
pi_73290819

kan ik FA worden?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:41:09 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73290851
OUD is gewoon de digitale versie van het babyboek wat ik bij alle drie verzuimd heb bij te houden

Er staat niets wat veel verder gaat dan dat
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_73291013
Nog sterker: praktisch alles wat ik vertel, komt ook in een schriftje te staan, zodat ze het niet allemaal terug hoeft te zoeken.

Over mezelf ben ik wel redelijk open, op bepaalde terreinen. Maar wel nadat ik goed heb nagedacht over wat ik ga posten. Ik ga er vanuit dat collega's en klanten het ook kunnen lezen. Die zullen misschien schrikken (zoals over de PPD), maar als het in een gesprek ter sprake komt, zijn het wel dingen die ik vertel. Die mij me horen. En niet geheim zijn. Geheimen komen niet online.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:46:53 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73291137
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:40 schreef poemojn het volgende:

kan ik FA worden?
Achter mij aansluiten in de rij!

E.T. Hier ook hoor...
Alleen ben ik weer te lui om al die dingen bij elkaar te zoeken.
Ik heb van Sasha wel alles van de laatste maand zwangerschap uitgeprint, incl de felicitatie-topics. 1 ordner echt mutje-mutje vol!
Ik verveelde me op mijn werk.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:46:54 #20
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291141
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef YPPY het volgende:
Geheimen komen niet online.
Anders is het geen geheim meer....
Maar PM-men mag wel hoor, de P is immers Private
pi_73291202
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Tazz het volgende:

[..]

Anders is het geen geheim meer....
Maar PM-men mag wel hoor, de P is immers Private
Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:49:09 #22
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291259
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef YPPY het volgende:

[..]

Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.
Heb jij je toen wel voorgesteld dan?
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:49:57 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73291302
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Achter mij aansluiten in de rij!

E.T. Hier ook hoor...
Alleen ben ik weer te lui om al die dingen bij elkaar te zoeken.
Ik heb van Sasha wel alles van de laatste maand zwangerschap uitgeprint, incl de felicitatie-topics. 1 ordner echt mutje-mutje vol!
Ik verveelde me op mijn werk.
Niet verwonderlijk, in die tijd was jij echt topposter hier

Ik heb ook niks bij elkaar gezocht hoor.. maar als ik wat wil weten kan ik het wel redelijk makkelijk opzoeken (en printen is echt heel gauw heel veel.. ooit topic over m'n vader uitgeprint, dat paste niet eens in een snelhechter )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:51:07 #24
593 sjak
Juffie Bloem
pi_73291365
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef YPPY het volgende:

[..]

Dan is een geheim toch juist veilig
Lekker douchen!
  donderdag 1 oktober 2009 @ 22:52:16 #25
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_73291411
Ja, ik zou toch niet weten aan wie ik het moet doorvertellen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')