quote:[En nu over een heel andere boeg:
Ergens kan het ook een rijkdom voor je kinderen zijn als ze later dingen terug kunnen vinden. Ikzelf weet bijvoorbeeld hoegenaamd niets van mijn eerste jaren en niemand waar ik het aan vragen kan...
ik dacht al, dan moet ik daar gauw even kijken... maar hé...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:01 schreef Tazz het volgende:
[..]
In feedback staat vast wat er aan de hand is..
Wacht eens...
*Lijmresten opruimt*, wat een kliederboel...quote:
daar is een topic voor: The revelation of the clonesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:09 schreef Morretje het volgende:
Hm, ik kom hier misschien niet genoeg, maar ik snap er geen biet meer van wie wie nu is.. Wil iemand me pm-en?
* Morretje na het lezen van dat topic in verwarring rondrent..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef easy-going het volgende:
[..]
daar is een topic voor: The revelation of the clones
dat idd, vooral ook als je t stukje van Evenstar aanhaalt, dan is FOK echt heel erg gewaardeerd zodat Arwen dr papa nog een beetje kan leren kennenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:03 schreef easy-going het volgende:
En hier weer verder
Ik sloot met:
[..]
Achter mij aansluiten in de rij!quote:
Anders is het geen geheim meer....quote:
Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Tazz het volgende:
[..]
Anders is het geen geheim meer....
Maar PM-men mag wel hoor, de P is immers Private
Heb jij je toen wel voorgesteld dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.
Niet verwonderlijk, in die tijd was jij echt topposter hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Achter mij aansluiten in de rij!
E.T. Hier ook hoor...
Alleen ben ik weer te lui om al die dingen bij elkaar te zoeken.
Ik heb van Sasha wel alles van de laatste maand zwangerschap uitgeprint, incl de felicitatie-topics. 1 ordner echt mutje-mutje vol!
Ik verveelde me op mijn werk.
Dan is een geheim toch juist veiligquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:48 schreef YPPY het volgende:
[..]
Jou vertel ik niks, je wist niet eens meer dat wij samen met z'n tweetjes close op de foto stonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |