wtfquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Kings het volgende:
Ze waren Eva Longoria's latina plaatjes zat? Dus maken we dr maar een lelijke hork van?
[ afbeelding ]
Overigens hier met nipple slip
Iddquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:37 schreef rena het volgende:
Jake Gyllenhaal ziet er goed uit op die foto!
Voor zijn nieuwe toneelstuk met Hugh Jackman bedoel je..quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:25 schreef Kings het volgende:
Daniel Craig! (voor z'n nieuwe film, een keer wat anders dan een bruin gespierde james bond)
[ afbeelding ]
Ik ken haar niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:44 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
In dezelfde serie als hierboven van la Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een karikatuur van zichzelf wordt zij langzamerhand zeg...
hij moet misschien eigenlijk in verspookte celebs maar daar kom ik nooit
Ken je Lindsay Lohan niet? Dan moet je hier toch vaker vertoevenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ken haar niet.
Hoe zag ze er vroeger uit ?
Ik zou me schamen voor die lippen.
Ben haar naam al eerder tegengekomen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ken je Lindsay Lohan niet? Dan moet je hier toch vaker vertoeven
[ afbeelding ]
Soort van actrice. Speelde vroeger in films, met name Disney geloof ik.
Bedankt voor de foto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als haar naam er niet bij had gestaan had ik t niet meer geweten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier ziet Madonna er wel redelijk goed uit. Met behulp van botox dan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:27 schreef Poison-Ivy het volgende:
omg Madonna ziet er echt eng uit. En Lindsay is zichzelf aan het verspoken met die opgespoten nep-lippen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |