Hopelijk voor de duur van dit topic sowiesoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou, ik moet nog zien dat PSV bovenaan blijft staan
Het ergste was nog dat die grensrechter er recht voor stond, hij stond precies op de goede plaats om het te zien. Maar nee hoor meneer zag weer niksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:06 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En wat was de scheids slecht en die Alcantara een klootzak zeg!
Met 6 man staan ze dan te kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Het ergste was nog dat die grensrechter er recht voor stond, hij stond precies op de goede plaats om het te zien. Maar nee hoor meneer zag weer niks![]()
![]()
Weet ik wel zeker. Hij heeft zich wat mij betreft echt bewezen bij PSV.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Top!
Misschien zou Bakkal op het moment ook niet misstaan in je plaatje?
Ja een groter verschil kon er niet zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Het contrast tussen helft 1 en helft 2.... man![]()
Verkeerde topicquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ajax heeft het verschrikkelijk moeilijk tegen Anderlecht.
Nee hoor. In Europees verband mag hetquote:
Nee jij werd weggehoond, omdat je met je dwangmatige obsessie voor Toivonen irritatie opwekte.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef De_kromme het volgende:
Wat een drama die Toivonen weer. Die heeft vandaag echt laten zien dat hij er niets van kan.
Weet nog goed dat ik hier een klein half jaar geleden werd weggehoond omdat ik Koevermans veel beter vond dan Toivonen. Volgens mij geeft iedereen mij achteraf toch wel gelijk
Wie moet eruit? Marcellis?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Top!
Misschien zou Bakkal op het moment ook niet misstaan in je plaatje?
Ach ja, en die Lazovic dan. Gaf hij bijna een penalty weg, maar daar hoor ik niemand over hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:26 schreef Zapper het volgende:
Die arrogantie bij die totaal mislukte kopbal van Toiboi is wel erg pijnlijk om terug te zien hoor![]()
Lazovic had die twee open kansen gewoon benut, net zoals Koevermans en Reis dat ook hadden gedaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:42 schreef lookinforyou het volgende:
Ach ja, en die Lazovic dan. Gaf hij bijna een penalty weg, maar daar hoor ik niemand over hier.
En net of die geen kansen kreeg.
Tuurlijk blunderde Toivonen, maar hij was toch echt niet de enige gisteren.
Vorig jaar hebben Koef en Lazovic samen ook legio kansen om zeep geholpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:56 schreef Zapper het volgende:
[..]
Lazovic had die twee open kansen gewoon benut, net zoals Koevermans en Reis dat ook hadden gedaan.
Wat heb je toch tegen Danko
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
15 wedstrijden op rij ongeslagen
Rutten is erg goed bezig.quote:Ongeslagen reeks PSV neemt grote vormen aan
De supporters van PSV begin er langzaam aan gewend te raken. De Eindhovense club heeft al sinds maart van dit jaar geen officieel duel meer verloren. PSV bleef in die periode, eerst onder interim-coach Dwight Lodeweges en daarna onder Fred Rutten, 22 wedstrijden op rij ongeslagen. Dit meldt Voetbal International.
De Brabantse club bleef vijftien duels in de Eredivisie, vier in de voorrondes van de Europa League, twee in de groepsfase van dat toernooi en één in de strijd om de KNVB-beker ongeslagen. De laatste nederlaag dateert van 15 maart van dit jaar. Toen was Feyenoord voor eigen publiek met 1-0 te sterk voor de Eindhovenaren.
PSV heeft in haar annalen een nog betere ongeslagen reeks staan. Het clubrecord bedraagt 32 duels (25 zeges en zeven gelijke spelen) en kreeg gestalte tussen 3 april 1974 en 25 januari 1975. Rutten vestigde afgelopen weekeinde een record door ook in zijn dertiende wedstrijd als debuterende coach van PSV ongeslagen te blijven.
Ben er niet bang voor hoor. Het team staat!quote:
Utrecht mag sowieso niet de mooie reeks verpestenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
PSV verliest niet in Utrecht. Geloof ik niks van
Inderdaad.. of je zou hem eventueel rechts naast Marcellis kunnen zetten.. maar dan wordt het misschien wel druk..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:59 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tsja, vind ik ook zo sneu voor hemMaar lijkt me inderdaad momenteel wel de beste wissel!
Wij verpesten altijd reeksen, als teams al 10 keer niet hebben gewonnen dan winnen ze van ons, en dat zal zondag andersom zijn dus.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Utrecht mag sowieso niet de mooie reeks verpesten
Ben je de Hiddink-periode vergeten? Dat was nog niet zo lang geleden. Sindsdien is PSV dan ook erg instabiel geweest, totdat Rutten het team weer vorm gaf.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Wij verpesten altijd reeksen, als teams al 10 keer niet hebben gewonnen dan winnen ze van ons, en dat zal zondag andersom zijn dus.
quote:Koevermans mist ook 'interessant' duel in Utrecht
02/10/2009 14:51
Otman Bakkal en Erik Pieters zijn vanwege 'pijntjes' onzeker voor het uitduel met FC Utrecht, dat sowieso voorbij gaat aan Danny Koevermans.
Koevermans moest de Europa League-wedstrijd tegen CFR Cluj vanwege een pijnlijke hamstring laten schieten. Het herstel neemt meer tijd in beslag dan verwacht, zodat de spits zondag ook in De Galgenwaard op de tribune moet plaatsnemen.
Bakkal en Pieters gingen donderdag eerder naar de kant vanwege lichte blessures. Trainer Fred Rutten verwacht dat het tweetal zondag weer tot zijn beschikking staat. 'Van Pieters ga ik er vanuit dat hij het wel haalt. Zijn wissel tegen Cluj was uit voorzorg', aldus de PSV-coach. 'Hetzelfde geldt voor Bakkal. Hij had wat pijntjes, wat krampgevoel, maar ik ben positief gestemd met het oog op zondag.'
Rutten verwacht zondag in De Galgenwaard een 'interessante' krachtmeting. 'Ze hebben een technische ploeg, die niet meer puur alleen op kracht voetbalt. Je ziet dat ze strategisch aan het bouwen zijn, ze kunnen creatief spelen. Maar tegelijk hebben ze ook spelers die mannelijk voetbal kunnen brengen.
Die komt nog wel los.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef De_kromme het volgende:
Toivonen, wat een grap die vent.
Ik zei het altijd al.
Niet een beetje vroeg om hem nu al af te schrijven?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef De_kromme het volgende:
Ik zei het altijd al.
Ik vind jou eerlijk gezegd een grotere grapquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:55 schreef De_kromme het volgende:
Ik zei het altijd al.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik vind jou eerlijk gezegd een grotere grap
fijn dat je Lazovic ook even noemtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:14 schreef rubbereend het volgende:
goed gespeeld gisteren alleen mogen Lazovic en Toivonen hun vizier wel ff op scherp stellen
Dat vond hij zelf ook, daarom dat hij het doel van de tegenstander zowat de vernieling in trapte.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:29 schreef FL_Freak het volgende:
Ik kon Toivonen wel door zijn kop schieten door die gemiste kansen
Je kan ook overdrijven... met alle respect maar het is "maar" een spelletje.. en als je iemand overhoop wil schieten als hij een kans mist.. kan je dan niet beter een andere hobby zoeken?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:29 schreef FL_Freak het volgende:
Je doet je naam alle eer aan, zo te zienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:29 schreef FL_Freak het volgende:
Bij mij is het meer irritatie, als ik weer dat gezeik zie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik vind jou eerlijk gezegd een grotere grap
Dat is anders een vrij normale uitdrukking volgens mij hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Je doet je naam alle eer aan, zo te zien
Gekkiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:29 schreef FL_Freak het volgende:
Iemand kunnen schieten ja. Maar niet iemand door zn kop schieten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Dat is anders een vrij normale uitdrukking volgens mij hoor
Je hebt gelijk. Maar toch denk ik echt niet dat hij het letterlijk bedoelt, zoals jullie het wel opvattenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iemand kunnen schieten ja. Maar niet iemand door zn kop schieten.
Zeg dan dat je er zwaar de pest in hebt.. dat staat in ieder geval netter dan (of het nu gemeend is of niet, of een uitdrukking of niet) iemand (door zijn kop) willen schieten..quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 19:04 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar toch denk ik echt niet dat hij het letterlijk bedoelt, zoals jullie het wel opvatten
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:03 schreef appelsientje het volgende:
En ik dacht dat PSV vanavond moest voetballen
Netwerk.to ligt eraf, we gaan in ieder geval met meer dan 5 bussen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 22:50 schreef KELDER het volgende:
Iemand enig idee hoeveel kaartjes er voor Utrecht uit zijn besteld eigenlijk ?
Ik heb vrij laag volgnummer voor randstadbus2, maar vraag me af hoeveel bussen er vanuit Eindhoven komen ?
Is het niet makkelijker om het ergens centraal te hebben staan, zodat je het niet elke keer hoeft up te loaden en mods het niet elke keer hoeven te vervangen in de OP?quote:
Geen idee?quote:Op zondag 4 oktober 2009 16:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker om het ergens centraal te hebben staan, zodat je het niet elke keer hoeft up te loaden en mods het niet elke keer hoeven te vervangen in de OP?
Bij Photobucket bijvoorbeeld.
Het vult de topic natuurlijk wel mooi.
Zeker weten.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij hebben we nu wel een heel eind de lastige ploegen gehad voor de eerste competitiehelft
Van dat laatste mag je wel uit gaan. Anders loopt de achterstand alleen maar op.quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zeker weten.
Ik denk dat Twente komende week klop krijgt van AZ, en PSV "gewoon" wint van Heerenveen
Komend weekend zijn er interlandsquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo? AZ heeft dit weekend weer gewonnen, en ruiken nu bloed
Dan staan ze toch nog 5 weken voor? Het gaat over de eindstandquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef BeamofLight het volgende:
Twente moet van de volgende 5 duels 4 (!) keer thuis...
Nee heb net ff gekeken. Twente heeft dit seizoen 20 thuisduels en 14 uit. KNTB!quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:53 schreef Sj0rSz het volgende:
Dan zullen ze ook wel een paar weken op rij uit moeten, lijkt me.
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee heb net ff gekeken. Twente heeft dit seizoen 20 thuisduels en 14 uit. KNTB!
Hij pakt er echt veel inderdaad. Zonde eigenlijk voor een speler met zijn talent.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Doedelzak weer met zijn stomme gele kaarten.
quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee heb net ff gekeken. Twente heeft dit seizoen 20 thuisduels en 14 uit. KNTB!
Inderdaad vrij stom ja.. alhoewel ik die tweede ook wel vrij zwaar bestraft vind(zeker als je in het achterhoofd houd dat het dan een rode kaart betekende..).. Maar hij moet er gewoon voor zorgen dat hij geen 2e gele kaart krijgt..quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Afellay pakt er ook te veelquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:12 schreef Tallie1982 het volgende:
Je wordt toch pas bij je 5e geschorst?quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:12 schreef jpg97 het volgende:
Pfff wat was PSV slecht aan de bal
Hopen dat de blessures meevallen trouwens.
Oh en ik dacht dat Ibi geschorst was ( had vorige week toch zijn 4e geel te pakken ) ?
ja.quote:Op maandag 5 oktober 2009 11:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Je wordt toch pas bij je 5e geschorst?
weet jpg97 ook meteen de reden waarom Afellay niet geschorst wasquote:
inderdaad, net als dat we nu relatief veel moeilijke wedstrijden hebben gehad en daaruit relatief veel punten hebben gehaald, waar we vorig seizoen juist in de cruciale periode nou net daar de punten lieten liggen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:40 schreef Imperatore het volgende:
Laten we het maar zo zien: vorig jaar werden slechte en moeilijke uitwedstrijden verloren. Dit jaar haal je een punt uit Twente (moeilijke partij) en een punt uit Utrecht (slechte partij). Bovendien komt er nu een rits wedstrijden aan die eigenlijk allemaal gewonnen kunnen en moeten worden, terwijl de concurrentie elkaar tegen gaat komen.
Jammer, Ooijer bevalt me wel goed.quote:PSV enkele weken zonder Ooijer
PSV kan enkele weken geen beroep doen op André Ooijer. De verdediger heeft in de wedstrijd tegen FC Utrecht een knieblessure opgelopen en moet rust houden, aldus de clubsite van de Eindhovenaren.
De precieze ernst van de kwetsuur van Ooijer is nog niet duidelijk. Wel is zeker dat PSV zijn aanvoerder enkele weken moet missen. De routinier meldde zich reeds af voor de trip van het Nederlands elftal, al had dat vooral te maken met de naderende bevalling van zijn vrouw.
Ook Ibrahim Afellay raakte geblesseerd tegen FC Utrecht. De middenvelder heeft een enkelband opgerekt en er zal van dag tot dag worden bekeken hoe de technicus hersteld. Net als Ooijer meldde ook Afellay zich af bij bondscoach Bert van Marwijk.
nou als Marcellis echt zo als een krant bij Jong PSV speelt dan kan je beter Salcido opstellen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Jammer, Ooijer bevalt me wel goed.
Wel een nieuwe kans voor Marcellis. Tenzij Rutten Salcido wil opstellen
...
Salcido speelt al anderhalf jaar als een krant. Ik zie Jong PSV nooit een hele wedstrijd spelen, dus over Marcellis' prestaties daar kan ik geen oordeel geven...quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou als Marcellis echt zo als een krant bij Jong PSV speelt dan kan je beter Salcido opstellen.
Denk dat Rutten over Salcido ook niet echt te spreken is, aangezien die Pieters afgelopen zondag de hele wedstrijd heeft laten staan, terwijl die zo'n beetje de belabberdste van het veld was.quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou als Marcellis echt zo als een krant bij Jong PSV speelt dan kan je beter Salcido opstellen.
Een Marcellis uit vorm is onderhand nog beter dan een 'normale' Salcidoquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:47 schreef knep het volgende:
Marcellis heeft een enorme vormcrisis.
Misschien toch liever Salcido dan.
quote:Stevens spant zaak aan tegen PSV
AMSTERDAM - Huub Stevens heeft een arbitragezaak aangespannen tegen PSV, zo meldt De Telegraaf dinsdag. De trainer en de club hebben ruzie over de vertrekregeling.
PSV vordert het reeds betaalde bedrag van de Limburger terug en weigert de tweede termijn te betalen. De club zou kwaad zijn op Stevens, omdat de coach zich onlangs negatief uitliet over PSV.
De Eindhovense club vindt dat Stevens daarmee een contractueel bepaald stilzwijgen heeft verbroken. "Dat kan nooit de reden zijn om een dergelijk groot bedrag in te houden. Ik ben positief over de afloop (van de zaak red.)", aldus advocaat Eric Vilé van Stevens.
PSV's algemeen directeur Jan Reker wil pas reageren als er een uitspraak is. De zaak dient op 15 oktober.
Wat is er dan tussen Reker en Ploegsma?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:35 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Het werd trouwens ook weer tijd dat Reker (direct of indirect) met gedoe in het nieuws komt. Nu met zowel Stevens als met Ploegsma.
quote:PSV TER DISCUSSIE
door Thijs Slegers
EINDHOVEN - Uitgerekend PSV, de club die voorop gaat in de strijd tegen spelersmakelaars die de regels overtreden, blijkt FIFA-agent Kees Ploegsma junior te hebben gevraagd ouders van voetballers onder de zestien jaar van advies te voorzien. Wereldvoetbalbond FIFA heeft zakelijke contacten tussen spelers van die leeftijd en een voetbalmakelaar verboden. "PSV heeft mijn zoon gevraagd om enkele ouders advies te geven. Daar is in onze ogen niets mis mee", aldus Kees Ploegsma senior, die namens makelaarskantoor SEG, waar hij en zijn zoon voor werken, reageert. De KNVB en PSV-directeur Jan Reker denken er echter anders over.
De voetbalbond is in het bezit van anonieme getuigenissen over de benadering van Ploegsma junior en de aanklager betaald voetbal wil dolgraag een onderzoek starten. PSV-directeur Jan Reker, die niets van de opdracht zegt te weten, is daar onder zijn personeel al mee begonnen. Voor de Eindhovense club komt de beschuldiging bijzonder ongelegen, want juist de 21-voudig kampioen van Nederland diende eerder dit jaar een klacht tegen FIFA-makelaar Arie Treffers. PSV slaagde erin te bewijzen dat Treffers contacten zocht met ouders van spelers die nog zestien moesten worden. De tuchtcommissie gaf Treffers een voorwaardelijke boete van 5000 euro. De aanklager betaald voetbal van de KNVB bekijkt nu de mogelijkheid om Kees Ploegsma junior te dagen. "De ouders die anonieme verklaringen hebben afgelegd, moeten eerst officieel een aanklacht indienen. De aanklager heeft de getuigenissen in zijn bezit en zal proberen met hen in contact te treden", zegt Renkse Bruinsma van de KNVB.
Kees Ploegsma junior zegt niets te vrezen, omdat hij in opdracht van PSV handelde en naar eigen zeggen slechts advies heeft gegeven. Bovendien hebben de betreffende spelers op hun zestiende niet voor begeleiding van SEG gekozen. "Ik wacht een eventueel onderzoek om die redenen met het volste vertrouwen af", aldus de spelersbegeleider.
Bij PSV zitten ze wel behoorlijk met de zaak in hun maag. Volgens algemeen directeur Jan Reker is het ontoelaatbaar dat werknemers van PSV een rol spelen bij het koppelen van te jonge spelers aan agenten. "Als dit klopt, is het natuurlijk niet goed", zegt Reker. "Ook als het slechts gaat om uitleg en dus niet om begeleiding, kan ik daar niet akkoord mee gaan. Je moet alle schijn vermijden. Daarnaast is het niet de taak van een club om een speler op een bepaalde makelaar te wijzen, dat moet zo'n jongen samen met zijn ouders regelen."
Volgens Reker is hoofd opleiding Wiljan Vloet, die zich door het bedrijf van Ploegsma laat begeleiden, in ieder geval niet verantwoordelijk voor de opdracht aan zijn eigen begeleiders. "Hij heeft ontkend", zegt Reker. De rol van hoofd jeugdscouting Rini de Groot, die op de hoogte zou zijn geweest van de gesprekken die Ploegsma junior voerde met de ouders, heeft de directeur nog niet in kaart kunnen brengen. "Ik ben daar mee bezig", aldus Reker. De Groot zelf wil overigens niet reageren op de beschuldiging.
Saillant detail is dat Kees Ploegsma senior, vader van Kees junior, één van de grondleggers is van Pro Agent. Deze belangenorganisatie van tientallen Nederlandse makelaars maakt zich sinds de oprichting in 2006 hard voor het naleven van de FIFA-regels omtrent de begeleiding van spelers. Ploegsma senior zegt dat Arie Treffers zijn bedrijf in een kwaad daglicht probeert te brengen. "Eén van de mensen (Patrick van Overbeek, pleegvader van PSV-talent Elvio do Rosario, red.) waar mijn zoon op verzoek van PSV mee heeft gesproken, is later compagnon van Treffers geworden. De lijntjes zijn duidelijk."
Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, wil niet inhoudelijk op de affaire reageren. "Ik wil slechts kwijt dat de functie van Ploegsma bij Pro Agent (wat een officiële gesprekspartner is van de KNVB, red.) geen invloed heeft op het eventuele onderzoek. Dat zal zonder aanzien des persoons gebeuren."
Ik vind die titel zo raar. Alsof de club ter discussie staat, als in, laten we maar alvast onszelf failliet verklaren, want dit kunnen we niet meer oplossen.quote:
Het is de Telegraafquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:40 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind die titel zo raar. Alsof de club ter discussie staat, als in, laten we maar alvast onszelf failliet verklaren, want dit kunnen we niet meer oplossen.
Dat er fouten gemaakt zijn lijkt mij duidelijk, echter zie ik niet in waarom deze titel gekozen is..
kunnen we artikelen met de Telegraaf als bron niet gewoon uit dit topic weren. Die zijn over het algemeen alleen maar om onrust te stoken. Bij voorkeur in de aanloop naar PSV-Ajax of Ajax-PSVquote:
Niet bepaald de moeite waard geweest...quote:Zhou Haibin mag transfervrij vertrekken bij PSV
PSV laat Zhou Haibin in de winterstop transfervrij gaan. De Chinese middenvelder kan volgens trainer Fred Rutten niet aanhaken bij het niveau van de Eindhovenaren.
Om die reden zal de optie om het contract van Zhou met twee jaar te verlengen niet worden gelicht. De Chinees kwam afgelopen februari naar PSV, maar is er sindsdien niet in geslaagd te overtuigen.
"Het is een goede voetballer, maar niet op het niveau van PSV. Wij hebben genoeg spelers voor zijn positie", aldus Rutten, die een vervanger niet noodzakelijk acht, tegen het Algemeen Dagblad.
Ach je weet van te voren nooit of het een vooruitgang is of niet..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:57 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Heracles had daar misschien toch interesse in? Nah ja, gelukkig heeft ie maar weinig gekost, maar blijft toch weggegooid geld.
Verder hebben we nog spelers als Ojo (verdedigend), Nijland (aanvallend) en Wuytens voor op het middenveld als jonge honden.
En ik vraag me af of er uberhaupt wel verlies op m gedraaid is.. want volgens mij werd hij in eigen land redelijk gevolgd.. dus dat heeft misschien ook wel het een en ander aan merchandising opgeleverd..quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:50 schreef rubbereend het volgende:
Inderdaad, de gokjes met de Koreanen pakten uitstekend uit
Zeker omdat het voor Nederland "maar" een oefen interland is..quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:53 schreef rubbereend het volgende:
stomme interlands tussendoor, van mij mag er gewoon een competitieronde zijn dit weekend
goed gemikt dusquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 21:56 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Zeker omdat het voor Nederland "maar" een oefen interland is..
Pieters heeft, als aanvoerder, vandaag gescoord voor Jong Oranje.. tenminste.. hij ging richting de bal een fin schoot de bal tegen zijn lichaam aan en de bal ging het doel in
Eensquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 20:53 schreef rubbereend het volgende:
stomme interlands tussendoor, van mij mag er gewoon een competitieronde zijn dit weekend
Simons achterin?quote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In die paar wedstrijden dat Simons achterin heeft gestaan werd er niks weggegeven door Simons?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:47 schreef okee6 het volgende:
[..]
Salcido geeft zuivere kansen weg, veel duurder kan niet.
Het type voetballer ter vervanging pleit ook voor Simons. Plus dat het goed voor zijn speelritme is.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In die paar wedstrijden dat Simons achterin heeft gestaan werd er niks weggegeven door Simons?
Ah, superkut is datquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef ganzenherder het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/
Aaaaaah, GODVERDOMME
Die site was zoo handig![]()
Altijd lekker 10 minuten na de goals te beelden checken, dat is nu verleden tijd![]()
Beter opletten dan de volgende keerquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:48 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In die paar wedstrijden dat Simons achterin heeft gestaan werd er niks weggegeven door Simons?
Een beetje fan kijkt de wedstrijden gewoon live?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef ganzenherder het volgende:
http://psv.supporterswereld.nl/
Aaaaaah, GODVERDOMME
Die site was zoo handig![]()
Altijd lekker 10 minuten na de goals te beelden checken, dat is nu verleden tijd![]()
Ik ga echt niet betalen voor een Eredivisie-live waar je ook nog eens Leo Driessen als commentator krijgtquote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Een beetje fan kijkt de wedstrijden gewoon live?
Inderdaad, dat verwacht ik ook wel. Zeker omdat we thuis spelen. Daarnaast is Heerenveen niet in vorm...quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Als we maar gaan winnen, dat is het aller belangrijkst
quote:Van Bommel: "Ik keer terug naar PSV"
Mark van Bommel is niet van plan de belofte ooit als speler terug te keren naar PSV te verbreken. De middenvelder van Bayern München is nog altijd van plan zijn carrière af te sluiten in Eindhoven, vertelde hij de NOS.
Het contract van Van Bommel, die zo goed als hersteld is van een gebroken teen, loopt komende zomer af bij Bayern. "Dat is nog niet zo'n issue. Ik ben pas net weer fit, dus dat had prioriteit. Of dit mijn laatste club is? Nee, ik keer nog terug naar PSV."
Afgelopen zomer wilde Van Bommel zijn contract bij Bayern met twee jaar verlengen, maar de Duitsers wilden niet langer dan een jaar door. De middenvelder weet niet of het standpunt van de topclub inmiddels is veranderd en hij alsnog op een nieuw, tweejarig contract kan rekenen komende zomer.
"Vorig jaar wilde ik graag voor twee jaar bijtekenen, ook voor mijn familie. De club wilde echter niet verder gaan dan een éénjarige verbintenis, dus dan zou het raar zijn als ze het een jaar later wel willen. Of ik bijteken als ik opnieuw voor een jaar kan tekenen? Dat weet ik nog niet, misschien keer ik al wel terug. We zien het wel", aldus Van Bommel.
De teenblessure van de international is zo goed als verdwenen. "Het gaat goed. Het is al vrij lang geleden dat ik op het veld heb gestaan, maar het voelt nu weer goed aan. Je begint weer dingen te voelen in je voet, de spieren moeten immers toch weer helemaal op kracht komen."
quote:Hiddink wil best door Ajax heen 'knuppelen'
Uitgegeven: 13 oktober 2009 11:26
Laatst gewijzigd: 13 oktober 2009 11:26
MOSKOU - Guus Hiddink en Ajax werden de afgelopen jaren regelmatig met elkaar in verband gebracht. Tot een samenwerking kwam het echter nog nooit. Als het aan de bondscoach van Rusland ligt, komt het in de toekomst wel zover.
Volgens Hiddink liep het in het verleden onder meer mis tussen hem en de Amsterdamse club omdat verschillende Ajax-directeuren Hiddink benaderden zonder een bedrijfsmatige aanpak.
“Laat voorzitter Uri Coronel me nou bellen namens de club, dan blijft het overzichtelijk,” zegt Hiddink tegenover Sportweek.
“Plannen we een afspraak met Rik van den Boog. Natuurlijk zit ik nu vast aan Rusland, maar ik zou in de toekomst best door Ajax heen willen knuppelen.”
Van VI.nlquote:PSV in vergevorderd stadium met Braziliaan Olivier
13/10/2009 08:32
Olivier Minatel zet zijn loopbaan voort bij PSV. De zeventienjarige spits traint sinds deze week mee, maar omdat zijn papieren nog niet in orde zijn mag hij nog geen wedstrijden spelen.
'Maar dat gaan we zo snel mogelijk te regelen', aldus hoofd opleidingen Wiljan Vloet tegenover De Telegraaf. 'Het is de bedoeling dat hij daarna een contract tekent.'
De spits die ook over een Duits paspoort beschikt komt over van Paulinia FC en werkte afgelopen zomer al een stage af in Eindhoven. PSV kwam de spits op het spoor via het netwerk van hoofdtrainer Fred Rutten, die eerder ook verdediger Douglas naar FC Twente haalde.
Oja dat is waar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:54 schreef Zapper het volgende:
Afellay gaat vast weg, dus er komt een plekje vrij.
Tja ik weet het niet, de afgelopen jaren zijn er zoveel zuid amerikaanse talentjes langsgeweest en meestal ook weer meteen vertrokken. Hopelijk komt er weer eens een uitzondering die wel echt een toptalent blijkt te zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:04 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Van VI.nl
weer een Brazilliaans talentje, kan vast geen kwaad!
met dank aan de RvCquote:
quote:Onrust bij PSV
door Thijs Slegers
EINDHOVEN - De door PSV gestarte oorlog tegen voetbalmakelaars, die onrechtmatig te werk gaan met jeugdspelers onder zestien jaar, levert flink wat interne onrust op bij de Brabanders. De KNVB heeft inmiddels drie ouders van PSV-jeugdspelers gevraagd of zij willen getuigen tegen Kees Ploegsma junior, uitgerekend de makelaar die PSV met regelmaat aanprijst bij ouders van jonge PSVers. Algemeen directeur Jan Reker, die zegt bij PSV ook een intern onderzoek te leiden, juicht het onderzoek van de KNVB toe, maar schrikt van de berichten waaruit blijkt dat zijn manager jeugdscouting Rini de Groot vorig jaar het initiatief nam om een veertienjarige asielzoeker een schuldbekentenis van 75.000 euro te laten tekenen.
Manager jeugdscouting Rini de Groot.
Dit kwam naar voren uit diverse verklaringen, in bezit van Telesport, opgetekend in de zaak van de KNVB tegen Arie Treffers van Sportconsult. Deze makelaar werd door PSV verbannen van het jeugdcomplex omdat hij spelers onder zestien jaar benaderde. Treffers is hiervoor inmiddels veroordeeld tot een voorwaardelijke boete van 5000 euro, maar doet inmiddels wel weer zaken met PSV. Uit een drietal getuigenissen, opgemaakt in de zaak Treffers, blijkt dat manager scouting De Groot vorig jaar de veertienjarige Angolese asielzoeker Jordelino Nzita een middeleeuws klinkende schuldbekentenis wilde laten tekenen. "PSV had volgens De Groot al 75.000 euro in Jordelino geïnvesteerd. Hij wilde dat Jordelino, als hij op zijn zestiende zijn eerste contract ergens anders zou tekenen, PSV dat geld zou terugbetalen. Hij zou een contract opstellen", zegt Patrick van Overbeek, die door De Groot was uitgenodigd bij het gesprek. Van Overbeek is pleegvader van PSV-speler Elvio do Rosario.
Dat er uiteindelijk nooit een contract werd getekend met Nzita, is volgens Henk Kesler maar goed ook. "Volstrekt idioot. Dit is absoluut tegen de wet", aldus de directeur betaald voetbal. Reker beweert dat hij niet op de hoogte was van de onderhandeling met Nzita. "Hier schrik ik van, zoiets zou ik nooit goedkeuren. Ook dit zal ik uitzoeken."
Van Overbeek kwam hiermee naar buiten richting de KNVB omdat er volgens hem met twee maten werd gemeten. "Treffers werd aangepakt, maar ook Kees Ploegsma junior van SEG Sportmanagement en Wessel Weezenberg van Prime Sport Business hebben zich schuldig gemaakt aan het benaderen van spelers die nog zestien moeten worden. Toen mijn pleegzoon dertien was, werd Ploegsma al door Rini de Groot (manager jeugdscouting) als een goede makelaar aangewezen. PSV-scout Gert van Beek stelde me een paar maanden later voor aan Wessel Weezenberg van Prime Sport Business. Ongehoord", vertelt Van Overbeek, die inmiddels voor 13 procent aandeelhouder van Sportconsult is.
Algemeen directeur Reker van PSV kent het verhaal, maar haalt een tegenovergestelde getuigenis aan. "De Groot en Ploegsma junior zeggen dat Van Overbeek zelf naar Ploegsma is gegaan. Gert van Beek heb ik nog niet gesproken, maar als dit klopt, is het niet goed. Hij mag zich als scout nergens mee bemoeien. Mij is verteld dat Ploegsma alleen op advies van De Groot slechts eenmalig met Sylvia van den Hurk (moeder van talent Anthony, red.) heeft gesproken." De Veghelse moeder heeft een andere lezing. "Ploegsma heeft mij in totaal vier keer gebeld. Hij wilde mijn zoon, die net vijftien was, gaan begeleiden. Managerscouting De Groot van PSV adviseerde me om met Ploegsma jr. in zee te gaan, omdat ze intensief met hem samenwerkten." Met rollen voor De Groot en scout Van Beek is het interne onderzoek van Reker niet overbodig. De aanklager van de KNVB heeft inmiddels Van Overbeek gevraagd om de aanklacht tegen Ploegsma jr. te formaliseren. Van den Hurk en de moeder van Feyenoorder Moreno Rutten krijgen dat verzoek een dezer dagen ook. De laatste kreeg hulp van de Eindhovenaar toen haar destijds veertienjarige zoon van Willem II naar Feyenoord verhuisde.
Dat uit door een ouder gemaakte geluidsopname van een ouderavond op 14 november vorig jaar blijkt dat PSV uitgerekend Ploegsma als huismakelaar naar voren schuift, noemt KNVB-directeur Henk Kesler opportunistisch. "Het neigt naar protectionisme, maar is strikt juridisch gezien niet verboden." Roberto Branco Martins, directeur van de overkoepelende makelaarsorganisatie Pro Agent waarvan Kees Ploegsma senior voorzitter (!) is, juicht het onderzoek ook toe. "Maar we zijn al langer op overkoepelend niveau bezig om de regelgeving te verduidelijken. Ik geloof niet dat Ploegsma te kwader trouw handelde", aldus Branco Martins over de zoon van zijn baas. Kees Ploegsma junior wilde niet reageren op de beschuldigingen aan zijn adres.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:53 schreef Happel het volgende:
Het komt uit de Telegraaf.
Moest ik van Rucebo zeggen.![]()
quote:PSV heeft hedenmorgen kennis genomen van een artikel in dagblad De Telegraaf omtrent vermeende handelingen rondom één van haar jeugdspelers. Ter voorkoming van misverstanden hecht PSV er waarde aan de navolgende reactie te geven.
Vaststellingen na intern onderzoek
Naar aanleiding van een intern onderzoek bij PSV, is de clubleiding tot de volgende vaststellingen gekomen. De betreffende speler is circa acht jaar geleden als vluchteling met zijn familie naar Nederland gekomen, en werd lid van een plaatselijke amateurvereniging. Na enkele jaren heeft PSV hem opgenomen in de jeugdafdeling en, aangezien de status van het gezin op dat moment geen enkele mogelijkheid tot inkomensverwerving gaf, is de familie ondergebracht in één van de PSV appartementen. Later, na afronding van de juridische procedures, is het gezin verhuisd naar een eigen woning. Dit gebeurde ongeveer een jaar geleden. Op dat moment heeft er een onderhoud plaatsgevonden waarbij de familie haar nadrukkelijke dankbaarheid aan PSV heeft betuigd omtrent de steun die zij gedurende vele jaren op alle vlakken van PSV heeft ondervonden.
Geen sprake van contract terugbetaling
Tevens zijn tijdens dat gesprek onderwerpen besproken zoals het inburgeringschap, werkgelegenheid voor de vader alsmede sportieve voortgang van de speler bij PSV. Daarbij is kort ter sprake gekomen de situatie dat de speler in de toekomst mogelijk toegevoegd zal worden aan de 1e elftal selectie van PSV en daardoor in de gelegenheid zal zijn om de door PSV bewezen diensten te compenseren. Er is nooit sprake geweest van het laten ondertekenen van een contract tot terugbetaling van door PSV verrichte betalingen. De clubleiding laat tevens weten dat PSV bereid is om aan elk onderzoek van de KNVB of van andere officiële instanties mee te werken.
Heerenveen kan wel 16-de ofzo staan, maar we missen er best veel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Hmm, Dsudzak, Salcido, Koef en Ooijer spelen sowieso niet, Manolev is niet helemaal fit voor Heerenveen. Moet als nog wel lukken lijkt me
ik was op de training vanmorgen , hij trainde niet meequote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:55 schreef ganzenherder het volgende:
Is Koef trouwens weer fit voor zaterdag?
Dan zal ie wel niet mee doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:37 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
ik was op de training vanmorgen , hij trainde niet mee
quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:31 schreef Leso_Varen het volgende:
Hmm, Dsudzak, Salcido, Koef en Ooijer spelen sowieso niet, Manolev is niet helemaal fit voor Heerenveen. Moet als nog wel lukken lijkt me
Ola niet in de spits, er moet gescoord worden. Manolev zal vast wel spelen, da's een bikkel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef BeamofLight het volgende:
Doedtoet = Amrabat
Salcido = boeie
Koev = Ola Ijsje/Reis
Ooijer = Marcellis?
Manolev = kut, want Marcellis doet al mee
Marcellis doet niet mee morgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:54 schreef BeamofLight het volgende:
Doedtoet = Amrabat
Salcido = boeie
Koev = Ola Ijsje/Reis
Ooijer = Marcellis?
Manolev = kut, want Marcellis doet al mee
Bakkal in de spits, goals gegarandeerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ola niet in de spits, er moet gescoord worden. Manolev zal vast wel spelen, da's een bikkel.
En ooijer en salcido en kromkamp ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 21:08 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Marcellis doet niet mee morgen
Veel plezier en hoop dat sterkte niet nodig zal zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef Sj0rSz het volgende:
Straks in de auto en op naar Eindhoven
Ik ook, maar dan met de trein. Heb er zin in, na die interlandsquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:26 schreef Sj0rSz het volgende:
Straks in de auto en op naar Eindhoven
Ik ook, maar bovenal hoop ik op een mooie wedstrijd.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 17:54 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan met de trein. Heb er zin in, na die interlands. Benieuwd wat de basisopstelling wordt...
Geen marcellis?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef rubbereend het volgende:
Pieters, Manolev moeten waarschijnlijk gewoon door hun pijntjes heenbijten. Verder spelen waarschijnlijk Amrabat, Simons en Toivonen aldus het AD
Nee volgens he AD niet, lijkt me duidelijk dat hij in een diepe vormcrisis zitquote:
Zó extreem slecht was het toch ook weer niet in de wedstrijden die hij meespeelde? Ja ok, hij maakte cruciale foutjes maar doet Salcido dat ook niet structureel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee volgens he AD niet, lijkt me duidelijk dat hij in een diepe vormcrisis zit
Maar volgens mij zat Marcellis ook nog eens totaal niet in de wedstrijden qua meevoetballen....... bovendien schijnt hij zelfs bij jong PSV niet erg best te spelen. Geef he de tijd en het komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:15 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Zó extreem slecht was het toch ook weer niet in de wedstrijden die hij meespeelde? Ja ok, hij maakte cruciale foutjes maar doet Salcido dat ook niet structureel?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:52 schreef rubbereend het volgende:
Pieters, Manolev moeten waarschijnlijk gewoon door hun pijntjes heenbijten. Verder spelen waarschijnlijk Amrabat, Simons en Toivonen aldus het AD BoL
quote:'Simons krijgt voorkeur boven Marcellis op plaats Ooijer'
Sportweek meldt op basis van de laatste training vrijdag dat niet Dirk Marcellis, maar Timmy Simons, de vervanger zal zijn van André Ooijer in het centrum van de verdediging.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:57 schreef ganzenherder het volgende:
Reis in de spits dus, ik ben benieuwd
Alhoewel je ook kan stellen dat Toivonen het hele seizoen lang al failt dus als je het zo bekijkt is die keuze nog niet zo heel gekquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]duidelijke opvallende keuze van Rutten
als diepe spits wel, op de plek van Ibi vind ik hem vrij goed uit de voeten kunnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:00 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Alhoewel je ook kan stellen dat Toivonen het hele seizoen lang al failt dus als je het zo bekijkt is die keuze nog niet zo heel gek
Daarvoor staat ie er wel in....quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:13 schreef the_legend_killer het volgende:
leuk voor Reis nu hopelijk doelpunten voor die jongen
Hoop toch meer dat PSV 3 punten paktquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:34 schreef HL_Dog het volgende:
Ok ik ben dus HL_Dog43... alleen wist ik EN mijn wachtwoord niet meer, EN mijn andere mail adres die ik bijna nooit gebruik, waar ik op fok sta geregistreerd.
Ah fijn, laten we hopen dat ik snel weer op mijn oude terrechtkom, en dat PSV dalijk de 3 punten pakt.
PSV vergeet te scoren bedoel jequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:31 schreef Remsjo het volgende:
Engelaar staat goed te ballen. Schot op de paal en een paar goede steekpaasjes waaruit gevaarlijke situaties ontstonden.
Heereveen wil maar niet op de knieen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:33 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
PSV vergeet te scoren bedoel je
Ja daar heb je helemaal gelijk in en die bal schijnt er niet in te mogen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Zo kan je het ook bekijken ja maar ik denk meer dat het pech is en dat Heereveen elke keer door het oog van de naald kruipt. Aan PSV valt niets te verwijten, dat is de enigste ploeg die voetbalde het laatste half uur
Moet ik eerst een goede herhaling van zien. Ik dacht duidelijk te zien dat vdb naar Bakkal zijn benen greep en niet naar de bal. En op eredivie live doen ze er wel erg makkelijk over.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:44 schreef Remsjo het volgende:
Naaah die duikelpartij van Bakkal was geen strafschop waard. Hij stond ook meteen op zovan '' Waar is de bal?!? ''
Maar die bal die '' achter de lijn '' gevist werd is een twijfelgeval.
Wittut zeker?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou, bevallen gaat makkelijker....
De doorzetter wint, dat is weer bewezen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:27 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Nou, bevallen gaat makkelijker....
Ben er donderdag ook bijquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:48 schreef lookinforyou het volgende:
Donderdag gaan wij weer eens kijken in het stadion.
Hopen dat het dan wat makkelijker gaat zeg.
En daarna het spelershome weer in
Inderdaad. Jammer dat we zelden nog iets uit standaardsituaties halen. Dzsudzsak schiet er wel eens een vrije trap in, maar Engelaar gisteren was dramatisch qua vrije trappen en hoekschoppen...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Wat een kansenfestival was het zeg. Maar dik en dik verdiende overwinning. Heerenveen is momenteel duidelijk te zwak om het ons echt moeilijk te maken.
Eens. Hij juichde ook zichtbaar opgelucht. Toch wel een hele mooie actie van Toivonen die het vervolgens ook verdiend had om te scoren.quote:
Ik ook niet, was gisteren een van de zwakste bij PSV en hij heeft het hele seizoen nog niet geimponeerd...quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef Tallie1982 het volgende:
Rutten heeft Lazovic echt aan het voetballen gekregen. Ik vond Engelaar echt ontzettend zwak voetballen. Snap niet dat mensen hem zo hoog inschatten
Tegen Feyenoord speelde hij uitstekend, als ik me de wedstrijd goed herinner.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook niet, was gisteren een van de zwakste bij PSV en hij heeft het hele seizoen nog niet geimponeerd...
Ik heb Engelaar wel minder zien spelen dan afgelopen zaterdag.quote:Op maandag 19 oktober 2009 08:27 schreef Zapper het volgende:
De commentator noemde Engelaar toch de beste man bij PSV?
Hij speelde niet heel slecht, maar het was af en toe tenenkrommend om te zien hoe hij over zijn eigen benen struikelt en/of de bal vergeet als hij met de bal gaat lopen en wat tegenstanders probeert te passeren... Hij is beter dan Mendez, maar om het nou meteen te gaan bestempelen als een goede aankoop...quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:53 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind Engelaar best goed spelen eigenlijk hoor. Die vrije trappen zaterdag waren niet best idd, en af en toe is hij gewoon een beetje te traag. Maar soms heeft hij echt splijtende dieptepassjes in huis waar je u tegen zegt. En juist die passjes kunnen een wedstrijd openbreken. Als je Engelaar gewoon de dingen laat doen waar hij goed in is en de vrije trappen overlaat en Dsudzak is het echt een goede aankoop imo
Die moet het echt gruwelijk goed hebben gedaan, nog meer concurrentie voor Dirkie dus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 21:21 schreef Tallie1982 het volgende:
Vukovic gescoord. Weet iemand hoe die speelt bij jong psv ?
Tsja, ze maakte hem al belachelijk voordat hij een wedstrijd gespeeld had. Bij VI komen ze pas terug hun mening als half Nederland in de gaten heeft dat het belachelijk is om die mening nog langer te verkondigen (namelijk dat Manolev er weinig van zou kunnen).quote:Op maandag 19 oktober 2009 23:22 schreef ganzenherder het volgende:
Manolev is weer flink de grond in gestampt bij VI. Want hij is een opkomende back en dat mag schijnbaar niet
Dat is ook een van de redenen van ik VI ook nooit kijk..quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 10:21 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Tsja, ze maakte hem al belachelijk voordat hij een wedstrijd gespeeld had. Bij VI komen ze pas terug hun mening als half Nederland in de gaten heeft dat het belachelijk is om die mening nog langer te verkondigen (namelijk dat Manolev er weinig van zou kunnen).
Dat is de kracht van Rutten. Spelers terugbrengen naar een 0-punt en ze vanuit die positie weer langzaam op laten bouwen. En zie het resultaat bij Lazovic. Ik hoop ECHT dat Rutten weet waar hij mee bezig is met betrekking tot Dirk (en daar ga ik wel van uit).quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 12:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Tsja, zeker niet geforceerd gaan opstellen nu die Marcellis. Gewoon in de luwte laten werken aan zijn vorm en dan komt het vroeg of laat wel weer goed
Rutten geeft de spelers een eerlijke kans als ze deze ook verdienen, dus ik verwacht dat als Marcellis weer in vorm raakt hij zich ook weer in de basis kan spelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:51 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dat is de kracht van Rutten. Spelers terugbrengen naar een 0-punt en ze vanuit die positie weer langzaam op laten bouwen. En zie het resultaat bij Lazovic. Ik hoop ECHT dat Rutten weet waar hij mee bezig is met betrekking tot Dirk (en daar ga ik wel van uit).
edit: zo te lezen heeft Marcellis wel begrip voor de keuze van Rutten. Mooi, want dan komt het heus wel goed met hem.
mooi dat Marcellis het duidelijk bij zichzelf zoekt.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 11:23 schreef Sj0rSz het volgende:
Marcellis: \"Moeilijkste periode tot nu toe\"
Dat lijkt mij mede dankzij Rutten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi dat Marcellis het duidelijk bij zichzelf zoekt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:01 schreef ganzenherder het volgende:
Heb wel weer zin in een uefa cup potje eigenlijk
Dat dusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:01 schreef ganzenherder het volgende:
check!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:01 schreef ganzenherder het volgende:
dus.....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:10 schreef MMUFC het volgende:
[..]
check!
hopelijk wel wat drukker als tegen Cluj..
Maar dat is op meer plaatsen het geval volgens mij.. want bij Ajax was ook pas net de helft van de kaarten verkocht..
quote:OB: PSV-fans lopen niet warm voor Kopenhagen
21 oktober 2009 Verzorgd door Omroep Brabant - radio, televisie en internet
De PSV-fans lopen niet warm voor de wedstrijd in de Europa League tegen FC Kopenhagen. Het stadion in Eindhoven is bij de wedstrijd donderdag waarschijnlijk voor de helft gevuld.
Met vier punten uit twee duels staat PSV bovenaan in groep K. Winst op FC Kopenhagen zou de ploeg een prima uitgangspositie geven om ook na de winter door te bekeren.
PSV speelde eerder in de Europa League in eigen huis tegen CFR Cluj uit Roemenië. Bij die wedstrijd waren amper 15.000 bezoekers aanwezig.
Zou dat nu nog veel zin hebben?quote:
Da's wel erg weinig inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:36 schreef Buitendam het volgende:
200 man mee naar NEC, wat een aanfluiting.
Ik was vorig jaar naar NEC uit geweest, dat was pas een aanfluitingquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:36 schreef Buitendam het volgende:
200 man mee naar NEC, wat een aanfluiting.
Zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:54 schreef HL_Dog43 het volgende:
1 seizoen dit, en volgende seizoen weer in CL knallen.
JA daar was ik ookquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar naar NEC uit geweest, dat was pas een aanfluiting
Zo te zien welquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Beetje jammer dat ik vanavond moet leren voor m'n tentamen
't wordt vast wel weer uitgezonden via de RTL site toch?!
Dat kunnen ze denk ik niet maken tov van de supporters die een pass partout hebben gekocht.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:24 schreef ganzenherder het volgende:
Geen kans dat ze de toegangsprijzen alsnog normaal maken als gevolg van de wederom extreem lage verkoop?
Vinden ze het bij PSV erg dan om supporters te naaien?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat kunnen ze denk ik niet maken tov van de supporters die een pass partout hebben gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |