Ja, biertje pakken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik dacht al, Dementor is weer ff wat te drinken pakken.
*vol wijnglas in de lucht houdtquote:
quote:
ik ben/was zéker wel TBO fanquote:
Ja, te laat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*vol wijnglas in de lucht houdt
Proost! Op een gezellige samenwerking
Jij drinkt snelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Nu moet ik nog een glas pakken.
O dan heb ik niet goed opgelet.quote:
Oh, OK. Het kwam over als "Hahaha vergéét het maar met dat TBO!"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ben/was zéker wel TBO fan
alleen nu komt er wat anders, dus TBO komt ws op de nog langere baan, vandaar![]()
ik zit warm he!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik moet denken aan een programma als de 7 plagen
ik wacht het rustig afquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef Dementor het volgende:
De 7 plagen is cool, maar ik zou het dan in verschillende tijden laten afspelen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik de enige die vind dat Doutsen Kroes haar tetter beter dicht kan houden?
Gaat alleen een beetje moeilijk op die begraafplaats daar achter.quote:
maar dát is nog niet eerder vertoondquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gaat alleen een beetje moeilijk op die begraafplaats daar achter.
Met een beetje geluk kruipen er ook nog nieuwe gastspelers naar boven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dát is nog niet eerder vertoond
Se was in de réklaaaaaame. Duuuuuuuus.quote:
Er schijnt daar een bewaker te zijn serieus zijn buks pakt als er iemand zich op die begraafplaats waagt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dát is nog niet eerder vertoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |