Zes he, als ze allemaal van frauwe hauwequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gezellig voor "de jouwese", vijf van die meiden om hem heen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Zes he, als ze allemaal van frauwe hauwe
Ik denk dat de Mijnese gaat verhuizen
Oh 7, met mij dr bij.
Staat de Stoli al koud?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:46 schreef Copycat het volgende:
Ik wil volgende week een drankje doen met Dementor. Heel sociaal.
Ja nu vindt ie het nog leuk met al die meidenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Wist niet dat je d'r drie had, arme "Jouwese"
Of een Keulse Pot.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:53 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja nu vindt ie het nog leuk met al die meiden![]()
Tot ze met een rockchick, een motorbabe of een vrachtwagenchauffeuse aan komen kakken
quote:
Ja man! Ik heb het eten al op staan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:07 schreef CarOnline het volgende:
[..]
![]()
Ik ga ff wat doen hier.
En weekend vieren!
Wat stom ik dacht daar laatst ook aan, heb zelfs zijn naam gegoogled, maar kon niets verontrustends vinden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ik duf het bijna niet te vragen ... Maar waar is Frits eigenlijk gebleven?
Frits zit toch vaak in VBL? Ik kom daar eik nooit, misschien dat VBL users iets weten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:33 schreef liesje1979 het volgende:
Wat stom ik dacht daar laatst ook aan, heb zelfs zijn naam gegoogled, maar kon niets verontrustends vinden.
Ik heb niet het gevoel dat er iets mis is met Frits, voor zover ik weet heeft hij zo zijn fok!-periodes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Frits zit toch vaak in VBL? Ik kom daar eik nooit, misschien dat VBL users iets weten.
Voor Menyou.![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Hij hing er nog!
Nou moet ik zeggen dat het ook wel belachelijk was hoor, ik was ook niet blij geweest in zijn geval want ipv netjes bij de rest bij de boom lagen er een stuk of 6 vuilniszakken echt recht voor zijn deur.![]()
Maar dit is dan wel weer het andere uiterste
[ afbeelding ]
Ik woon in zo een leuk buurtje!
Tijd voor de rijdende rechter.quote:
Ow ow Den Haagquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Hij hing er nog!
Nou moet ik zeggen dat het ook wel belachelijk was hoor, ik was ook niet blij geweest in zijn geval want ipv netjes bij de rest bij de boom lagen er een stuk of 6 vuilniszakken echt recht voor zijn deur.![]()
[ afbeelding ]
Ah, ok, nou das ook balen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:44 schreef beequeen het volgende:
Pasgetti hier. Smakelijk voor straks allemaal.![]()
Niks mis met mijn pc marrije, gelukkig niet. Alleen muis en toetsenbord naar de klote.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:07 schreef liesje1979 het volgende:
Hij hing er nog!
[ afbeelding ]
Types die dit soort briefjes schrijven zijn denk ik van harte welkom bij meester Frank Visser.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tijd voor de rijdende rechter.![]()
Is je buuv misschien ZDNGMW?![]()
Oh ja, ik ging koken.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |