Wat is er met schoonzus aan de hand?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
Ik ga vanavond mijn neefje helpen met krantjes vouwen en dus bij mijn broer eten. Aangezien mijn schoonzus vanaf vandaag een weekje in het ziekenhuis ligt, verwacht ik ook patat op het menu. Oh nee: friet, want Brabant.
Dat was dus wel of geen virus? Kan een virus dat? Je muis mollen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:32 schreef beequeen het volgende:
Morning, mét een nieuw toetsenbord en muis.![]()
En nu poetsen.
Ik denk een kaassoufflé. Of een goulashkroket. En dan een patatje curryquote:
Nog een nawee van de hersenbloeding van drie jaar terug. Klapvoet wordt vastgezet zodat ze hopelijk stabieler staat en loopt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:32 schreef beequeen het volgende:
Oh jee Cc, toch niks ernstigs met je schoonzus?
Geen idee, het werkte iig niet meer. Zou zomaar een virus geweest kunnen zijn. Vic kon er niks meer aan repareren. Klote zooi.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:33 schreef Noek het volgende:
Dat was dus wel of geen virus? Kan een virus dat? Je muis mollen?
Ah gos. Wat lief dat je dan neefjelief gaat helpen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog een nawee van de hersenbloeding van drie jaar terug. Klapvoet wordt vastgezet zodat ze hopelijk stabieler staat en loopt.
Normaal is dat een ingreep waarbij je de dag erop weer naar huis mag, maar vanwege fouten in het verleden nu het zekere voor het onzekere genomen en moet/mag ze een week blijven.
Ja, dat klopt. Ze is daardoor minder negatief geworden, alhoewel lately de oude kniesoor wel vaker terugkeert. Een hersenbloeding verandert mensen vaak en bij haar kon het moeilijk negatiever. Is niet lullig, maar was gewoon zo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:40 schreef Noek het volgende:
Ah gos. Wat lief dat je dan neefjelief gaat helpen.
Gaat het verder wel goed met haar? Zij was toch zo positief veranderd na de hersenbloeding? God, wat klinkt dat cru maar dat was toch?
Ja, ik weet dat een hersenbloeding mensen verandert. Naar wat ik heb meegemaakt was het altjd negatief. Vond het ook zo opmerkelijk dat ze juist positief was veranderd maar als het niet erger kon dan moet die persoonlijkheid toch ergens heen. Zo sneu want de mensen waar ik mee werkte waren vaak zo emotioneel. Ik hoefde maar iets aardig te zeggen of ik zat een uur de kleenex aan te reiken. Had er een camera opgezet en het was de perfecte emo-tv. Zo jammer dat er altijd weer iemand over de oorlog begon. Gelijk de sfeer weg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Ze is daardoor minder negatief geworden, alhoewel lately de oude kniesoor wel vaker terugkeert. Een hersenbloeding verandert mensen vaak en bij haar kon het moeilijk negatiever. Is niet lullig, maar was gewoon zo.
LOLquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:48 schreef Noek het volgende:
Zo jammer dat er altijd weer iemand over de oorlog begon. Gelijk de sfeer weg.
Volgens mij is "je" gewoon van je username verwijderd . Want je hebt ook je hele posthistory nog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:26 schreef Noek het volgende:
[..]
noekje is gereset naar een emailadres maar ik weet het toch echt niet meer, welk adres. Best knap want ik had er maar twee. Ik wil haar nog wel terug.
Waar is Relmoppie?
Ohh , dus je ouders moeten hun pensioen bijna helemaal inleveren voor een appartementjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt in Nederland maar beter geen goed pensioen hebben, want ik kom er nu achter dat je, zodra je in het bejaardentehuis komt, je zo goed als alles kunt inleveren
ja, dat is al jaren zo, en dan krijgen ze er een zakcentje voor terug, beter direkt naar een verpleegtehuis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je kunt in Nederland maar beter geen goed pensioen hebben, want ik kom er nu achter dat je, zodra je in het bejaardentehuis komt, je zo goed als alles kunt inleveren
Of je regelt zorg aan huis.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, dat weet ik maar dat ene noekje-account is gereset met dat hackgebeuren. Het emailadres weet ik niet meer maar het wachtwoord wist ik toen nog wel. Nerd up!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij is "je" gewoon van je username verwijderd . Want je hebt ook je hele posthistory nog.
Geen twee accounts dus.
Maarrrr.. dit is gewoon logisch geredeneerd hoor, een echte nerd weet vast wel een reden waarom er tóch ook nog een noekje-account met een gereset password ergens rondzweeft.
Een verpleeghuis lijkt me dus helemaal geen betere oplossing. Door de bezuinigingen heeft het personeel van verpleeghuizen vaak veel te druk en is de kwaliteit van de zorg onder de maat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat is al jaren zo, en dan krijgen ze er een zakcentje voor terug, beter direkt naar een verpleegtehuis.
Je naam is gewijzigd, er is dus geen noekje-account meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef Noek het volgende:
Ja, dat weet ik maar dat ene noekje-account is gereset met dat hackgebeuren. Het emailadres weet ik niet meer maar het wachtwoord wist ik toen nog wel. Nerd up!
Vergoedt de ABWZ het verpleeghuis ?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef blomst het volgende:
ja, dat is al jaren zo, en dan krijgen ze er een zakcentje voor terug, beter direkt naar een verpleegtehuis.
Dus er zijn écht twee accounts?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik maar dat ene noekje-account is gereset met dat hackgebeuren. Het emailadres weet ik niet meer maar het wachtwoord wist ik toen nog wel. Nerd up!
Ja duh dat legde ik al uit hierboven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je naam is gewijzigd, er is dus geen noekje-account meer.
Thanx man.quote:Status: Heb een relatie
Kapsalonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk een kaassoufflé. Of een goulashkroket. En dan een patatje curry.
Of misschien haal ik 'm wel over kebab te halen. Of McD.
http://forum.fok.nl/user/profile/noekjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:25 schreef Noek het volgende:
Ik heb/had twee accounts! Alleen is mijn wachtwoord van die account weg en weet ik het emailadres niet meer. Snappen jullie? Dat komt door de hack. Mijn naam is niet gewijzigd. Ik heb een account erbij gekregen van Koen die eigenlijk Noek heette.
Man man!
Relmoppie!!
Die heeft Danny toen voor mij gekaapt van Frits.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/noekje
6 posts, die heb je gekaapt na de naamswijziging zeker?
Daar dacht ik van de week nog aan toen ik een Obama zag.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:32 schreef Copycat het volgende:
Ik duf het bijna niet te vragen ... Maar waar is Frits eigenlijk gebleven?
Ik ben geen nerd!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:25 schreef Noek het volgende:
Ik heb/had twee accounts! Alleen is mijn wachtwoord van die account weg en weet ik het emailadres niet meer. Snappen jullie? Dat komt door de hack. Mijn naam is niet gewijzigd. Ik heb een account erbij gekregen van Koen die eigenlijk Noek heette.
Man man!
Relmoppie!!
Ja, heel vreemd maar ik wil noekje weer terug want ik had haar dus wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben geen nerd!![]()
Want ik snap er geen BAL van.
Hoe komt het dan dat je complete posthistory onder "Noek" hangt, als dat een nieuw account is?
Is er eerst een nieuw account aangemaakt, en is daarna de history van Noekje aan Noek toegevoegd?
En is Noekje toen leeg achtergebleven?
Wat rrrrrrrrrraarrrrrrrrrr!!!
RELMOOOOOOOOOOOF!!!!!!!!!
Daar heb je gewoon fucking RECHT op, en Morfel gaat dat voor je hosselen! MORFEL!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:37 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, heel vreemd maar ik wil noekje weer terug want ik had haar dus wel.
Lerfom!
Logisch.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Let op Gert, hier komt de reconstructie.
1) noekje zegt: ik wil "Noek" zijn, goftedomme!
2) danny: ok
3) danny maakt van de naam noekje --> Noek
4) nu is de naam noekje vrijgekomen en kan direct geregistreerd worden
5) frits registreert noekje
6) danny: eeeyyyy das niet eerlijk, en geeft noekje aan Noek, noekje aka Noek heeft nu 2 accounts
7) they lived happily ever after
![]()
[/nelleke-modus]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
6) danny: eeeyyyy das niet eerlijk, en geeft noekje aan Noek, noekje aka Noek heeft nu 2 accounts
![]()
[/nelleke-modus]
Maar Frits bedoelde het goed maar er was iets met een wachtwoord of emailadres en toen was ik haske stuk. Of het kon niet meer omdat Danny hem al had bewaard, dat weet ik niet. Iig had ik noekje in mijn pm liggen en die had Danny daar achtergelaten én toen was iedereen blij.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
[/nelleke-modus]
Gert denkt altijd meer te weten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:55 schreef Noek het volgende:
Oh en Dementor, ga je weer dingen doen in die Bunker wat geen Bunker is of blijf je nu een streamer?
En weet Gert meer want dan ga ik die anders wel lastigvallen?!
Dat is best bijzonder.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:24 schreef Dementor het volgende:
Mijn oma is nu 93 jaar en woont nog steeds zelfstandig.
Ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, dat is geen antwoord.
Ga je daar weer dingen doen?
Ik vind dat zo'n tof boek he!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is best bijzonder.
Leest Juud mee? Ik heb de gele ballon gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |