en ze heeft lekkere vochtige okselsquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:29 schreef NeonPanda het volgende:
zij is gewoon de leukste van hun allemaal
http://youmakemesick.hyves.nl/?ref=srquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 18:36 schreef danielrs het volgende:
Iemand enig idee waar Kim vandaan komt of ergens profieltje tegen gekomen (Hyves ofzo?)? Vind 'r wel wat hebben!
hier wel: http://www.sugababes.nl/LACHICKABANDITAquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:33 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
http://youmakemesick.hyves.nl/?ref=sr
kan er alleen niet op
ik ben wel benieuwd naar haar tattoo (s)??
is dat een taartje op haar borst??
profiel is prive. ik heb nl geen sugabeebs accountquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:40 schreef Bachalo het volgende:
[..]
hier wel: http://www.sugababes.nl/LACHICKABANDITA
Hahaha, nice. Ik denk niet zozeer dat het vooropgezet is, maar het is wel vrij makkelijk om de regie daar om de tuin te leiden. Het zou me helemaal niets verbazen als er een stel door die deur is gegaan die allang vriendje vriendinnetje zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
Haha die Saskia die op het laatst het podium opkwam woont ook gewoon in Zwolle. Gewoon vooropgezet dus.![]()
http://tantesass.hyves.nl/
Ah, ik dacht al dat ik haar ergens van kende, maar kon het nog niet plaatsen!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 00:35 schreef AryaMehr het volgende:
Haha die Saskia die op het laatst het podium opkwam woont ook gewoon in Zwolle. Gewoon vooropgezet dus.![]()
http://tantesass.hyves.nl/
Ik kan me er wel in vindenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:18 schreef Sh0g het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mannen zich hierin kunnen vinden...
Mee eens. Sietske is echt heel leuk. Het mooiste meisje dat er tussen staat voor mij. Kan me ook enigszins vinden in Amanda al vrees ik wel dat zij erg mager is.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 02:18 schreef Sh0g het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er best nog wel wat leuke dames tussen staan. En dan bedoel ik vooral qua uiterlijk, want sommige vrouwen moeten hun mond echt niet open doen. Neem bijvoorbeeld die Iris. Ze ziet er zo op het eerste gezicht best aardig uit, maar zocht een man met ambitie. Oftewel: eentje die miljonair wilde worden en werd toen keihard afgemaakt door Eddy.
Maar om dan toch nog wat voorbeeldjes te geven van vrouwen die ik wat betreft uiterlijk wel iets vind hebben:
Ik vind Tessa wel cute. Ik hou van krulletjes.
Sietske ziet er ook wel leuk uit. Heeft een mooie mond, mooie tanden.
En gek genoeg, Amanda. Ze lijkt uit een Bond film gelopen van de jaren 60 en ik ben een enorme fan van classy looks. Ze heeft ook wel zoiets.
Ik vraag me af hoeveel mannen zich hierin kunnen vinden...
Jeejquote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:57 schreef DUK het volgende:
[..]
Mee eens. Sietske is echt heel leuk. Het mooiste meisje dat er tussen staat voor mij. Kan me ook enigszins vinden in Amanda al vrees ik wel dat zij erg mager is.
Goede smaak
Werkt o.a. voor Johan Vlemmixquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:20 schreef Aryawn het volgende:
Shit, ik ging even pissen en daarna zag ik opeens een nieuwe gast. Wat is er gebeurd met die Remco?
In rook opgegaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:20 schreef Aryawn het volgende:
Shit, ik ging even pissen en daarna zag ik opeens een nieuwe gast. Wat is er gebeurd met die Remco?
Wat dat betreft pas thij perfect bij Ymkequote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:30 schreef Sins het volgende:
Die gast spoort toch gewoon helemaal niet?
Als je het echt wilt weten:quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:00 schreef Sala-adin het volgende:
Ik was gisteren in de studio van TMO als publiek, en kwam er achter dat sommige dingen gewoon in scene worden gezet. En er komen kan ik jullie al vertellen echt lekkere wijven JOY 9~
Hoe ik er kom? Een vriendin van mij komt binnenkort ook op tv want zij word 1 van de 30 beulen
O en Ymke ging er uit met een geeky krullenbol gisteravond
Die blonde kruipt volgens mij met iedereen in bed. Volgens mij is die ook heel makkelijk over te halen net als die Rogaquote:Op donderdag 8 oktober 2009 20:30 schreef Subversive het volgende:
Die blonde had ie toch niet verdiend. Goeie match.
Die meid is misschien licht gehandicapt? ik heb er anders geen verklaring voor.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 23:30 schreef VeerEli het volgende:
Hahaha wel mooi.. Ymke altijd met die grote waffel van dr, en nu wordt ze eindelijk een keer zelf weggedrukt! Heerlijk! En dan is HIJ gek![]()
Sure.
Dat dacht ik dus ook. En daarachter het podium zegt hij dus dat hij wel voor Ymke wou kiezen maar omdat die Roga(hoe ze ook heet) hem wilde om zijn innerlijk gaf hij haar een kans. Oftewel hij kiest voor degene die in zijn slappe gelul onder de boom is getrapt.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef MilaNL het volgende:
Ik kijk via rtlgemist.
Hij zegt: "Ik ben geen christen, ik ben katholiek".
Huh?!
En Ymke zegt dat ze tegen het niet doen van bloedtransfusies is (dubbele ontkenning, maar het betekent dus dat ze bloedtransfusies WEL goed vindt) en dan zegt die gast dat ie een nadeel aan Ymke vindt dat ze tegen bloedtransfusies is omdat hij er zijn leven aan te danken heeft.
Huh?! 2
Lijkt wel of ze zwanger is op de 1e fotoquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Walter81 het volgende:
Die Michelle, die die gast op t eind toch wegdrukte (hoe kan je haar nou wegdrukken?),
lijkt mij wel een lief meisje.
Iemand meer info?
Ik bedoel haar dus:
[ afbeelding ]
Gewoon een zacht buikje.. dat is lekkerquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 18:27 schreef seetjai het volgende:
[..]
Lijkt wel of ze zwanger is op de 1e foto
Die praat toch met dat accent?quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:58 schreef Walter81 het volgende:
Die Michelle, die die gast op t eind toch wegdrukte (hoe kan je haar nou wegdrukken?),
lijkt mij wel een lief meisje.
Iemand meer info?
Ik bedoel haar dus:
[ afbeelding ]
Nu weer overquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:48 schreef MilaNL het volgende:
PS. En Michelle is niet bepaald kieskeurig zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |