Dat verbaasde mij ook. Een van de weinigen, zo niet de enige, die ik graag over zou willen houden als ik kandidaat zou zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Zit zij er nog in? Ik zie het programma niet altijd, maar snap niet dat niemand haar nog mee uitgenomen heeft.. ziet er erg leuk uit hoor.
Dan zou ik haar dus zelf wegdrukken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook. Een van de weinigen, zo niet de enige, die ik graag over zou willen houden als ik kandidaat zou zijn.
Stel je toch eens voor dat iedereen weg drukt behalve Ymke.. dan zit je daar aan vast
Ja, goed idee. Nog maar talentloze idioten op TV. Geef haar één talkshow en ze is niet meer van TV af te krijgen, net als Patty Brard. Het is godverdomme net kanker.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef w8jij17 het volgende:
Geef die Ymke een eigen talkshow. Ik lig iederee keer weer in een deuk om d'r commentaar.
'Lekker' vind ik haar niet echt, maar leuk zeker wel![]()
En zo te zien heeft ze hier niet echt veel fans![]()
Overbite was niet negatief bedoeld hoor!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 00:04 schreef Rosannevangestel het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat ik een overbite heb![]()
anyway,
me hyves is Roozjje.hyves.nl
het is allemaal niet in scene gezet trouwens (ook die dates uit het publiek niet)
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:27 schreef Bullet-tooth het volgende:
Heerhugowaard en dan met zo'n vest opkomen.
Kankerkneus.
Flikker toch opquote:
En dan blijkt ze achter de schermen ineens heel normaal te zijnquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook. Een van de weinigen, zo niet de enige, die ik graag over zou willen houden als ik kandidaat zou zijn.
Stel je toch eens voor dat iedereen weg drukt behalve Ymke.. dan zit je daar aan vast
Dat was man nummer 3quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:27 schreef Rapaille het volgende:
Man nummer 2: wat een lompe kleding; daarmee ga je toch niet naar zo'n programma. Inrichting van het huis is ook echt een vrijgezellenhuis; lomp en alles gefocussed rond de tv. Het commentaar achter de schermen ook; dan begin je over je jacuzzi. Als dat het beste is wat je vrouw te bieden hebt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |