quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Sinji het volgende:
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=11640
[ afbeelding ]
Maat 8,5 is nog aanwezig. Wel duurder dan hier.
Zien erg niet erg net afgewerkt uit i.m.o.quote:
Ik geil op die NY kleuren, het model, en het materiaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:29 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Zien erg niet erg net afgewerkt uit i.m.o.
Ja dat is allemaal idd heel vet, maar uiteindelijk ze toch maar niet besteld vanwege die kleine foutjes etc.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:32 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik geil op die NY kleuren, het model, en het materiaal.
Ik vind ze supervet, maar zo jammer van die NYC brandingquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:09 schreef Sinji het volgende:
http://www.sneakersnstuff.com/system/search/product.asp?id=11640
[ afbeelding ]
Maat 8,5 is nog aanwezig. Wel duurder dan hier.
Mjah, ik heb zelden Nikes gezien waar echt helemaal niks op aan te merken is wat dat betreft.quote:Op zondag 11 oktober 2009 18:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja dat is allemaal idd heel vet, maar uiteindelijk ze toch maar niet besteld vanwege die kleine foutjes etc.
Bedoel je de manier waarop het erop staat of gewoon dat het überhaupt een NYC schoen is?quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind ze supervet, maar zo jammer van die NYC branding
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik vind ze supervet, maar zo jammer van die NYC branding
quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:55 schreef sjimz het volgende:
Ach, de prijs verzacht al heel wat is het niet?
Nah dat vind ik dan weer niks. Niet lelijk, maar niet Knicks.quote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke win op dit model.
Nee, maar wel gewoon een NY cw.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:02 schreef krioro het volgende:
[..]
Nah dat vind ik dan weer niks. Niet lelijk, maar niet Knicks.
Nja, ieder zijn smaak. Maar ik weet niet, het weerhoudt me er serieus van om dit model te kopen. Verklaar me voor gekquote:Op zondag 11 oktober 2009 19:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dikke win op dit model.
Nou ik ben in het dagelijkse leven humor-deskundige, en dit was wel degelijk een goede grap. Toch wel een 4.76 op de schaal van Broncefort.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |