Note:
Wanneer je na dit gelezen te hebben besluit een post te maken met betrekking tot de lengte van het verhaal ben jij het type mens waar ik over klaag.Ik zat een paar uur geleden in de bus naar leiden, maar opeens was de bestuurder de weg kwijt want een aantal mensen riepen dat hij verkeerd reed. Okay, kan gebeuren als je op een lijn rijdt die je normaal niet neemt, maar toen trapte hij direct vol op de rem!?

om daarna weer verder te rijden en te keren. Op een 80km/u weg op de rem trappen lijkt me niet echt een gewenste actie..
Kwam ik daar aan in leiden en na zag meteen het hoge gehalte plebs over straat, waarschijnlijk aangetrokken door de opbouwende kermis (

). Na ongewenst op de hoogte te komen van hun denkniveau vond ik het mooi tijd te vertrekken..
Op de weg naar huis reed een andere bestuurder die gelukkig wel bekend was met de route, wel zo handig. Ik pakte mijn fiets en begaf mij naar huis tot mijn oog viel op een meisje op een bromfiets, ookwel bekend als een anita. Haar rijgedrag trok mijn aandacht door haar onstabiliteit en heen weer geslinger wanneer zij links en rechts van zich keek (al zou het me niet verbazen als ze nog steeds niets aan zag komen).
Ik dacht bij mijzelf ''hier rij ik liever niet achter'' en reed haar snel voorbij.. Tot mijn verbazing begon anita op snelheid te komen en trachtte mij in te halen, ook goed als je ver voor mij zit ben ik ook wel veilig. Maar nee, van inhalen was er geen sprake. Het leek wel een inhaalactie van een aantal vrachwagen, met een verschil van zo'n 3km/u wilde ze mij inhalen
Alleen kwam er ondertussen (het inhalen duurde al bijna 200 meter

) een tegenligger aan en ik voorzag een problematische situatie, anita had moeite met het inschatten van gevaar en afstanden en bleef rustig naar mij hangen, terwijl de blik van de tegenligger van

naar

ging! Zowel ik als die tegenliggen vol op de rem natuurlijk, maar anita tufte gewoon door
Wanneer roeit de mensheid zichzelf nou eens totaal uit?
Vandaag wel typische vmbo marokkanen fristi zien drinken en cricket zien spelen