Uitzendt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:58 schreef richard. het volgende:
Hoe lang hebben ze net (in de rust) over voetbal gepraat?
Ik hebt niet bijgehouden maar ik denk 1 minuut!?!?!
En dan dat klote comentaar.. pffff![]()
Laten we hopen dat de NOS volgend jaar alles weer uitzend!!
dat dan weer welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar wel mooi een voorbeschouwing van een uur.
Niet zo negatief over Aad he!?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef Chain_Reaction het volgende:
Nu is het overigens geen gemis hoor om die matige b-analisten van RTL7 weinig te horen..
Nu valt Aad voor RTL-begrippen nog enigszins mee.. Dan weet je ongeveer wel hoe laat het is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet zo negatief over Aad he!?!![]()
()
PSV is een grotere club dan Twente en trekt dus meer kijkers. Zo gaat dat nou eenmaal in de grote boze tv-wereld, vooral bij de commerciėlenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:20 schreef nightfall het volgende:
wat nog erger is dat ze "hoger" aangeschreven wedstrijden overslaan,. ik vind twente-boekarest toch een iets beter affice hebben dan psv - cfr lubberkuttecluje,. 2 weken geleden vond hun keuze ook discutabel, maar goed,. psv-praag is ook niet slecht.
Cluj speelde vorig jaar nog Champions League. Versloeg AS Roma. Klein clubje is dat dus niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:20 schreef nightfall het volgende:
wat nog erger is dat ze "hoger" aangeschreven wedstrijden overslaan,. ik vind twente-boekarest toch een iets beter affice hebben dan psv - cfr lubberkuttecluje,. 2 weken geleden vond hun keuze ook discutabel, maar goed,. psv-praag is ook niet slecht.
Jawel, blijft een kleine club want ik heb er niet eerder van gehoord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Cluj speelde vorig jaar nog Champions League. Versloeg AS Roma. Klein clubje is dat dus niet.
Mijn oma heeft ook nog nooit van Aston Villa gehoord, maar ik zou het geen kleine club willen noemen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef richard. het volgende:
[..]
Jawel, blijft een kleine club want ik heb er niet eerder van gehoord.
Jij niet neequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef richard. het volgende:
[..]
Jawel, blijft een kleine club want ik heb er niet eerder van gehoord.
Ik had een leuke versie bedacht: Aad > Zaad > Spermazaadquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Niet zo negatief over Aad he!?!![]()
()
Dit seizoen hoort ze ook niets van Aston Villa, want ze waren vroeg klaar in de Europa League.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Chain_Reaction het volgende:
[..]
Mijn oma heeft ook nog nooit van Aston Villa gehoord, maar ik zou het geen kleine club willen noemen..
Maar dat maakt Aston Villa bepaald geen kleine club, zoals je weet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit seizoen hoort ze ook niets van Aston Villa, want ze waren vroeg klaar in de Europa League.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |