Hoezo dan het is toch het PSV - Cluj topic? Moet je voor PSV zijn om mee te mogen praten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Kom je hier toch lekker niet, loser
Nee, maar Cluj weet natuurlijk ook wel, dat onze keeper soms wel eens wat vreemd doetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Bos81 het volgende:
KOm op PSV nu niet gaan prutsen achterin
Oh want jij bent al jaren fan van Clujquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hoezo dan het is toch het PSV - Cluj topic? Moet je voor PSV zijn om mee te mogen praten?
Lijkt het Fok Voetbalforum wel.quote:
Of anti PSV, want die mogen hier ook gewoon postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh want jij bent al jaren fan van Cluj
Nee maar vind het een sympathiekere club dan PSVquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh want jij bent al jaren fan van Cluj
Dat andere wilde ik niet weten eigenlijkquote:
Excuus, zal 't niet meer postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat andere wilde ik niet weten eigenlijk
Gisteren waren ze nog voor ¤14 te koop.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:10 schreef Alpine69 het volgende:
Stadion is inderdaad superleeg, maar volgens mij zijn de goedkoopste kaarten ¤32,50, dat zou ik ook niet overhebben voor díé wedstrijd.
Net ingeschakeld in de rust, ben benieuwd wat PSV doet.
Zodat er toch nog een páár toeschouwers komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gisteren waren ze nog voor ¤14 te koop.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:20 schreef FinancialBubble het volgende:
Wat een prutsers, die 25 scheidsrechters
Sfeer bij PSV?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:22 schreef Alpine69 het volgende:
¤14, echt waar?Dan had ik er misschien wel heengewild, maarja op de TV zie je het ook goed en zoveel sfeer mis ik niet volgens mij
![]()
Wat 'n ontzettend smerige overtreding trouwens.
Voor zover ik weet waren de goedkoopste 25 euro. Maar misschien hadden ze gisteren nog een actie ofzo, die heb ik dan gemist...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:22 schreef Alpine69 het volgende:
¤14, echt waar?Dan had ik er misschien wel heengewild, maarja op de TV zie je het ook goed en zoveel sfeer mis ik niet volgens mij
![]()
Wat 'n ontzettend smerige overtreding trouwens.
Zijn we dit seizoen wel goed in, de tweede helft er wel staan, maar niet bewegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:23 schreef Leso_Varen het volgende:
Pfoe, wat loopt PSV opeens te klooien, die tweede helft
Tsja, als ze de eerste helft nou gewoon 3/4 keer extra hadden gescoord, was het niet zo erg geweest...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zijn we dit seizoen wel goed in, de tweede helft er wel staan, maar niet bewegen.
Klopt, ook daar zijn we dit seizoen niet goed in.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Tsja, als ze de eerste helft nou gewoon 3/4 keer extra hadden gescoord, was het niet zo erg geweest...
Wisselen voor Amrabat? of is hij nog geblesseerd?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:32 schreef Rucebo het volgende:
Tsjonge die Toivonen speelt waardeloos zeg. Zelfs bij het uitverdedigen de bal bij de tegenstander in de voeten schuiven...
Zit op de bank, dus zou moeten kunnen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wisselen voor Amrabat? of is hij nog geblesseerd?
Beetje aanvallende stimulans zou geen overbodige luxe zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:35 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Zit op de bank, dus zou moeten kunnen...
En dan SImons erbij. Ook wel verstandig op zich!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Beetje aanvallende stimulans zou geen overbodige luxe zijn
Simons? Die staat alleen maar stil in de middencirkel om balletjes op te wachtenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:42 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
En dan SImons erbij. Ook wel verstandig op zich!
Ik had gehoopt dat hij wat rust zou brengen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Simons? Die staat alleen maar stil in de middencirkel om balletjes op te wachten
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef Leso_Varen het volgende:
Die scheids is echt bizar waardeloos!
Dat maakt de overtreding niet minder rood-waardig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke commentator. Dit kon je ook met rood bestraffen..Bij dat kut menneke dat zelf altijd frustratieovertredingen maakt? Juist.
Onnodig, ze hadden het al voor rust moeten beslissen gewoon. Isaksson keept goed vandaag, mag gezegd worden...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |