Hoezo dan het is toch het PSV - Cluj topic? Moet je voor PSV zijn om mee te mogen praten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:14 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Kom je hier toch lekker niet, loser
Nee, maar Cluj weet natuurlijk ook wel, dat onze keeper soms wel eens wat vreemd doetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:12 schreef Bos81 het volgende:
KOm op PSV nu niet gaan prutsen achterin
Oh want jij bent al jaren fan van Clujquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Hoezo dan het is toch het PSV - Cluj topic? Moet je voor PSV zijn om mee te mogen praten?
Lijkt het Fok Voetbalforum wel.quote:
Of anti PSV, want die mogen hier ook gewoon postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh want jij bent al jaren fan van Cluj
Nee maar vind het een sympathiekere club dan PSVquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:16 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Oh want jij bent al jaren fan van Cluj
Dat andere wilde ik niet weten eigenlijkquote:
Excuus, zal 't niet meer postenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat andere wilde ik niet weten eigenlijk
Gisteren waren ze nog voor ¤14 te koop.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:10 schreef Alpine69 het volgende:
Stadion is inderdaad superleeg, maar volgens mij zijn de goedkoopste kaarten ¤32,50, dat zou ik ook niet overhebben voor díé wedstrijd.
Net ingeschakeld in de rust, ben benieuwd wat PSV doet.
Zodat er toch nog een páár toeschouwers komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gisteren waren ze nog voor ¤14 te koop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |