Hoe kun je de Taliban helden vinden?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:37 schreef vijfhonderd het volgende:
[..]
Terrorisme wordt altijd verward met strijd tegen de bezetter. De Taliban zijn helden in mijn ogen, de coalitietroepen zijn arme drommels die niet vrij nadenken omdat ze dat af is geleerd.
Een Talib vind ik meer waard in de ogen van eer en waarde dan een coalitiesoldaat die het rücksichtlose eigenbelang van het Westen symboliseert.
Terrorisme...je weet niet goed wat het is. Ik adviseer je er goede boeken over te gaan lezen.
Ja, daar deinzen ze niet voor terug. Zich achter vrouwen en kinderen verstoppen in huizen als er een aanval komt, ja, dat zijn échte heldenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:13 schreef kitao het volgende:
[..]
Slaat ook weer geheel de andere kant op , die blindgestaarde fundamentalisten die er niet voor terugdeinzen hun eigen bevolking op te blazen behalen bij mij geen eer.
Militairistisch gezien heeft hij wel gelijk , het zijn taaie rakkers natuurlijk met een geduchte reputatie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
Hoe kun je de Taliban helden vinden?
Daar ben ik het mee eens. We hadden er allang weg moeten zijn.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Militairistisch gezien heeft hij wel gelijk , het zijn taaie rakkers natuurlijk met een geduchte reputatie.
Maar om ze nu als helden te gaan vereren terwijl hun doel ook niet meer is als het onderwerpen van een land aan hun achterhaalde wetten gaat mij iets te ver.
Daarom is het ook verkeerd geweest om daar meer als 8 jaar te blijven zitten. Die mensen zitten in een andere cultuur en relatief gezien in een ander tijdperk.
Had een vuist gemaakt in het begin en dan de boel afgegrendeld en veiliggesteld , en had niet geprobeerd hun met geweld jouw standaard op te leggen.
Althans zo zie ik het.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:37 schreef Dagonet het volgende:
Gewoon blindelings bommenwerpen en als er een onschuldige doodgaat dan is dat jammer, hoort erbij.
Maar wel allemaal staan te janken en tieren als iemand zegt dat wanneer een militair doodgaat dat een risico van het vak is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |