met olijfolie ofzo.. ik heb die flacons nog.
 met olijfolie ofzo.. ik heb die flacons nog.

Ik heb nog frituurvet in mijn frituurpan, maar het zit er al een tijdje in.. ik denk wel ongeveer 1 a 1,5 jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:05 schreef 9611Niels het volgende:
Als het in een flacon zit, staat er toch een THT-datum op?

quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog frituurvet in mijn frituurpan, maar het zit er al een tijdje in.. ik denk wel ongeveer 1 a 1,5 jaar.
L - E - Z - E - N

Wat denk je zelf, als hij het vet al 1 a 1,5 jr in de pan heeft zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heeft ie dan die lege flacons bewaard?

ik heb ze bewaard.. is namelijk handig om die vloebare zooi weer terug te gieten wanneer je het niet meer nodig hebt...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als hij het vet al 1 a 1,5 jr in de pan heeft zitten

hij heeft de flacons nog - maak je eens niet zo drukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog frituurvet in mijn frituurpan, maar het zit er al een tijdje in.. ik denk wel ongeveer 1 a 1,5 jaar.
L - E - Z - E - N

Zeggen dat andere mensen niet kunnen lezen, maar het zelf ook niet kunnenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als hij het vet al 1 a 1,5 jr in de pan heeft zitten

quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef PalmB het volgende:
ik heb die flacons nog.

quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef Jim-E het volgende:
[..]
Zeggen dat andere mensen niet kunnen lezen, maar het zelf ook niet kunnen
[..]

Leer zelf dan lezen, stom rund.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
L - E - Z - E - N

quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Leer zelf dan lezen, stom rund.
En inderdaad even kijken of het niet zwart/bruin is, als dat zo is: weg.

meh, vloeibaar vet is nog best duurquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Nieuw vet kost 2 euro, de winkels zijn open, lijkt me makkelijk...

dat weet ik ook wel gast.. maar 2 euro? das zeker van die euroshopper troep..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Nieuw vet kost 2 euro, de winkels zijn open, lijkt me makkelijk...

Heheh wow, dan hebben er al veel studenten kanker opgebouwd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:24 schreef PalmB het volgende:
http://www.receptentabel.nl/keukenkennis/keukenpunten/
Frituurvet niet langer dan een half jaar houdbaar, en nooit meer dan 8 keer te gebruiken.
hmm half jaar.. max 8 keer.. jezus.. 8 KEER? ga binnenkort dan maar afspraakje maken met de huisarts

vast niet na 8 keer friet bakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef Muta het volgende:
bij de mac vervangen ze al het vet elke week, als het niet vaker is.

quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:07 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
vast niet na 8 keer friet patat bakken

Ja dat zijn inderdaad ook de maatstaven van een 1 persoons huishoudenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef Muta het volgende:
bij de mac vervangen ze al het vet elke week, als het niet vaker is.

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |