Ik heb nog frituurvet in mijn frituurpan, maar het zit er al een tijdje in.. ik denk wel ongeveer 1 a 1,5 jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:05 schreef 9611Niels het volgende:
Als het in een flacon zit, staat er toch een THT-datum op?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog frituurvet in mijn frituurpan, maar het zit er al een tijdje in.. ik denk wel ongeveer 1 a 1,5 jaar.
L - E - Z - E - N
Wat denk je zelf, als hij het vet al 1 a 1,5 jr in de pan heeft zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:10 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Heeft ie dan die lege flacons bewaard?
ik heb ze bewaard.. is namelijk handig om die vloebare zooi weer terug te gieten wanneer je het niet meer nodig hebt...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als hij het vet al 1 a 1,5 jr in de pan heeft zitten
hij heeft de flacons nog - maak je eens niet zo drukquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb nog frituurvet in mijn frituurpan, maar het zit er al een tijdje in.. ik denk wel ongeveer 1 a 1,5 jaar.
L - E - Z - E - N
Zeggen dat andere mensen niet kunnen lezen, maar het zelf ook niet kunnenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:12 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wat denk je zelf, als hij het vet al 1 a 1,5 jr in de pan heeft zitten
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:04 schreef PalmB het volgende:
ik heb die flacons nog.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:14 schreef Jim-E het volgende:
[..]
Zeggen dat andere mensen niet kunnen lezen, maar het zelf ook niet kunnen![]()
[..]
Leer zelf dan lezen, stom rund.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
L - E - Z - E - N
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Leer zelf dan lezen, stom rund.
En inderdaad even kijken of het niet zwart/bruin is, als dat zo is: weg.
meh, vloeibaar vet is nog best duurquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Nieuw vet kost 2 euro, de winkels zijn open, lijkt me makkelijk...
dat weet ik ook wel gast.. maar 2 euro? das zeker van die euroshopper troep..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:18 schreef RemcoDelft het volgende:
Nieuw vet kost 2 euro, de winkels zijn open, lijkt me makkelijk...
Heheh wow, dan hebben er al veel studenten kanker opgebouwd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:24 schreef PalmB het volgende:
http://www.receptentabel.nl/keukenkennis/keukenpunten/
Frituurvet niet langer dan een half jaar houdbaar, en nooit meer dan 8 keer te gebruiken.
hmm half jaar.. max 8 keer.. jezus.. 8 KEER? ga binnenkort dan maar afspraakje maken met de huisarts
vast niet na 8 keer friet bakkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef Muta het volgende:
bij de mac vervangen ze al het vet elke week, als het niet vaker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |