SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.worldofwarcraf(...)ealm-patchnotes.html
Alleen het is voor een bear niet heel moeilijk om hit en exp capped te zijn geloof ik. Ik zit iig nu op 7,50% hit en 22 expertise (incl 10 talented).quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nouja, niet direct, maar als je een Mangle of twee mist of geparried wordt dan krijgt Lacerate en Maul geen bonus damage = minder threat.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef SharQueDo het volgende:
3.3 PTR patchnotes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.worldofwarcraf(...)ealm-patchnotes.html
quote:Screw 3.3, gief Cataclysm already.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
je bedoelt dat defense sword?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bagger, ben nu al 3x naar UP heroic geweest deze week, en geen enkele keer is dat zwaard gedropt
Geen idee wat het in % is, maar de hit cap ligt op 263 en de Expertise cap for attacks van achter op 26, van voren (tank dus) op 56.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen het is voor een bear niet heel moeilijk om hit en exp capped te zijn geloof ik. Ik zit iig nu op 7,50% hit en 22 expertise (incl 10 talented).
Cap ligt op 8% en 26 toch?
Waarom niet gewoon [ Peacekeeper Blade ]?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bagger, ben nu al 3x naar UP heroic geweest deze week, en geen enkele keer is dat zwaard gedropt
Ik heb +def rating nodig, als ik de 2 +170 stam trinkets + de Royal Crest of Lordaeron equip dropt mn def van 540 naar 522quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 03:58 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon [ Peacekeeper Blade ]?
Nice!quote:# Talents
* Arcane
o Arcane Empowerment: This talent now also grants 1/2/3% increased damage done by the mage's party or raid for 10 seconds after the mage gets a critical strike with Arcane Explosion, Arcane Missiles, Arcane Barrage, or Arcane Blast. This effect is exclusive with Ferocious Inspiration and Sanctified Retribution.
Pff, doe niet zo verwendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Morgen maar weer UP hc doen, en zaterdag, en zondag... tot dat kreng eindelijk dropt
Wacht maar totdat je in questchains komt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:16 schreef wc-eend het volgende:
Ben nu 53, wat een gereis voor sommige quests
Geniet er nog maar van. Één quest inleveren en je krijgt zo 15% XP erbij of zo? Zo snel gaat dat in Northrend niet meer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:16 schreef wc-eend het volgende:
Dan is het 1% per questquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Geniet er nog maar van. Één quest inleveren en je krijgt zo 15% XP erbij of zo? Zo snel gaat dat in Northrend niet meer.
Nog een paar levels doorbijten en dan kan je naar Hellfire Peninsulaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:16 schreef wc-eend het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |