Nouja, ik doe meer aan het designen van websites dan het hosten van websites.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Lekker bedrijf is dat dan. Je dacht op een ochtend 'laat ik een hosting bedrijf beginnen, lekker makkelijk geld verdienen'? En als je dat al denkt, neem dan de moeite om een degelijk reseller te nemen en niet de eerste beste hit op Google.
Niet betalen en je hele handel overzetten naar een degelijk bedrijf, want dit gaat niet meer werken in de toekomst.
De 'echte' webhosters in Nederland (zover ik ze ken, en dat zijn er nogal wat) zijn allemaal behoorlijk professioneel. Het probleem zit over het algemeen bij de budgethosters, dit zijn over het algemeen gewoon resellers van grotere bedrijven die mbt knowhow en parate technische kennis tekort schieten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:43 schreef AcidTrance het volgende:
Ik dacht dat de hosting sector de laatste jaren dermate is geprofessionaliseerd dat er geen plek meer is voor koekenbakkers, maar nee dus
Klopt dat is inderdaad het probleem van de website met PHPnuke maar andere gebruikers of de gehele server zou daar geen last van moeten krijgen. Gebruikersaccounts kan je dermate goed afschermen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef Golzuam het volgende:
Sorry, maar nee. Als jij een lekke PhpNuke draait, is dat echt wel jouw probleem en niet van de hoster. Als een hacker vervolgens een server down weet te krijgen via het lek in PhpNuke is dat zijn probleem, dat dan weer wel.
Site --> Probleem van de gebruiker
Server-> Probleem van de hoster
Ik werk zelf voor een redelijk grote webhoster en dit is globaal hoe wij dit soort taferelen benaderen. Hoewel dit bij ons nooit zou kunnen gebeuren uiteraard![]()
Precies. Ik drukte mij mss wat ongelukkig uit, maar daar komt het inderdaad op neer. De site is jouw probleem, de rest ligt echt wel bij de hoster. Een roothack (daar klinkt dit naar) heeft niks te maken met je lekke PhpNuke. Het is misschien een eerste ingang, maar vervolgens moeten er meerdere fatale lekken geweest zijn, anders krijg je echt geen hele server down.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:29 schreef AcidTrance het volgende:
[..]
Klopt dat is inderdaad het probleem van de website met PHPnuke maar andere gebruikers of de gehele server zou daar geen last van moeten krijgen. Gebruikersaccounts kan je dermate goed afschermen.
Ik zou het zeker niet negeren. Ik zou rechtsbijstand inschakelen of iemand met kennis van beveiliging van servers om een antwoord te geven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:20 schreef shifto het volgende:
Lachwekkend verhaal, en nog lachewekkendere reacties van die hoster.. Totaal negeren deze onzin.
Zelfs 50 is al vrij hoog voor een goede server. Zelfs met 4 CPU's.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Duck het volgende:
Een CPU in een datacenter op 82 gradenHebben ze geen airco in dat 'NedZone' ofzo? Ik heb servers die 4 CPU's vol op 100% blazen in mijn serverhok, en die komen echt niet boven de 50 graden uit.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:55 schreef Waldkorn het volgende:
Rechtsbijstand inschakelen?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:37 schreef Snapcount2 het volgende:
Ik zou rechtsbijstand inschakelen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef kevin33 het volgende:
Heb je rechtsbijstand, zo ja, gelijk inschakelen, laat hun het lekker regelen.
Too easy, het gemak waarmee telkenmale "rechtsbijstand!" wordt geroeptoeterdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:27 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik zou persoonlijk niet eens je rechtsbijstand hier voor gaan gebruiken.
[..]
Wacht het lekker af en als je ineens een dagvaarding op de mat krijgt kan je je rechtsbijstand bellen.
Is het ook, maar niet ondenkbaar in sommige situaties. Alles erboven moet niet mogelijk zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef sweboy het volgende:
[..]
Zelfs 50 is al vrij hoog voor een goede server. Zelfs met 4 CPU's.
Rechtsbijstand is dan ook een verzekering waar veel mensen vrij veel aan betalen, waar ze vaak over roepen, en waar vrijwel nooit iemand gebruik van maakt... Kan ook niet anders, advocaten zijn duur.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:09 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Too easy, het gemak waarmee telkenmale "rechtsbijstand!" wordt geroeptoeterd![]()
RBV duur? Voor particulieren niet. En persoonlijk heb ik er al voor het tig-voudige profijt van gehad. Als je 'm echt nodig hebt, ben je blij dat je 'm hebt afgesloten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:21 schreef RemcoDelft het volgende:
Rechtsbijstand is dan ook een verzekering waar veel mensen vrij veel aan betalen, waar ze vaak over roepen, en waar vrijwel nooit iemand gebruik van maakt... Kan ook niet anders, advocaten zijn duur.
Dat dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:13 schreef Duikelaar het volgende:
Heb je die bepalingen ook nog ergens?
http://www.hotwebhostingt(...)h-junga-nl-2720.htmlquote:Hi there,
I bough my domain through http://www.junga.nl , Junga was bad news from the start. I paid them to install a SMF forum and not the standart phpBB.
It took them about a week to see they couldn't run it on their server somehow. After that he paid the ¤ 5,00 for the install back.
Then the problems really started.
He couldnt host any php scripts, so I couldnt use his hosting for what I paid ¤46,- for a year. But he didnt wanted to pay the money back.
So I called my lawyer, he wanted to get it in front of a jurge.
The only way to speak with Junga is by calling an expensive ¤0,50 a minute phone number.
When Junga.nl learned about the lawyer, they paid back about ¤23,88.
Thats ¤46,- minus the domain, and minus the taxes.
I have no idea why he didnt pay me the taxes back too.
Its just a warning to you now, do not host your site on Junga.nl.
My website is in dutch and is now hosted on a free dutch host.
Its free hosting, and their services are much better then Junga's.
P.s. Half of the Junga site is not working.
P.s. my site is http://www.oisterwijk.net Its in Dutch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |