Ik ben mijn van geen kwaad bewust.quote:
Hmm, er staat dit:quote:
Dit zei hij in de mail:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef Conflict het volgende:
Zat er een specificatie bij?
Ik zou anders om alle informatie vragen en specificaties van alle gemaakte kosten en een duidelijke onderbouwing.
Dan moet hij de schade verhalen op de hacker.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:03 schreef Pindabroodje het volgende:
[..]
Ik ben mijn van geen kwaad bewust.
Hij zegt dat een van mijn domeinen is gehackt, en dat daardoor er een aanval op zijn server is gepleegd.
nee, je dient altijd op de hoogte gesteld te worden van werkzaamheden die gemaakt worden op jouw kosten, tenzij je hiervoor van tevoren toestemming hebt verleend. Als de provider via jouw server schade heeft geleden, moet ie eerst eens kijken naar zijn eigen beveilingsvraagstuk, waarmee je hem ook om de oren kan slaan, want misschien loop jij hierdoor ook wel risico.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:17 schreef Pindabroodje het volgende:
[..]
Dit zei hij in de mail:
We hebben 11,5 manuren gemaakt waarvan 3 binnen kantooruren en 8,5 buiten kantooruren. Hierbij heb ik de tijd voor die 3 uur al opgerekt naar 18.00 uur om wat kosten te besparen.
Tevens heb ik 7 uur buiten kantooruren in rekening gebracht ipv 8,5 uur
Er zat een specificatie bij de mail.
Ik heb ook al gemaild waar precies de fout zat in mijn pakket.
Maar ben ik gewoon niet fucked door die Voorwaarden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |