Geen wonder dat ze boos zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:00 schreef cerror het volgende:
terwijl het dankzij Nederland er zo uit ziet.
die afvallige provincie zette ons toen onder druk jah!!!!!!quote:
wat?? met wat voor plannen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef diervanplezier het volgende:
eerst probereren ze nederland te veroveren met hale plannen etc
En toen Kok zei "jullie krijgen je kwartje terug" kregen we dat ook terug... oh nee, toch niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:09 schreef Beregd het volgende:
het is niet waar wat je zegt![]()
En Nederland heeft al lang beloofd om die geul uit te baggeren. Als je zegt: "We diepen het uit", dan diep je dat toch uit, wat is me dat nu.
Nee het was een tijdelijke maatregel... 250 jaar is ook tijdelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Northside het volgende:
[..]
En toen Kok zei "jullie krijgen je kwartje terug" kregen we dat ook terug... oh nee, toch niet.
Was Kok een Belg, dan hadden jullie het wel teruggehad.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:33 schreef Northside het volgende:
[..]
En toen Kok zei "jullie krijgen je kwartje terug" kregen we dat ook terug... oh nee, toch niet.
Sterk antwoord, je hebt me overtuigd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:45 schreef Beregd het volgende:
Was Kok een Belg, dan hadden jullie het wel teruggehad.
Die mag je hebben van mijquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef ASroma het volgende:
Laten we Belgie terugpakken door de pfaffs te neutraliseren tot nederlander.
Idd, dan eten we voortaan alleen nog patat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:06 schreef Gatenkaas het volgende:
Laten we België terugpakken door geen friet meer te importeren. Dat zal ze leren!
Moet je nagaan hoe afvallig België dan wel niet is!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef Hetiszover het volgende:
Afvallige provincie?
Mag je er aan herinneren dat wij een afvallige provincie zijn van het Romeinse Rijk/Spanje/Duitsland?
Marokkanen met dat accent van henquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:49 schreef deepart het volgende:
Echt sukkels die Belgen, het is onze grond. Laat ze dan maar flinke poenen neer tellen voor elk schip wat door die geul vaart naar dat stomme land van ze
Klote belgen met hun kut dialect
Rij er dan ook niet opquote:Ze hadden zelf plannen om Nederlanders die door belgië wilde rijden flink te laten betalen voor die armzalige tokkiewegen van ze
Daar heb je eerder Nederlanders mee dan Belgen denk ik. We kunnen beter Patty Brard de Belgische nationaliteit laten aanvragen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:08 schreef ASroma het volgende:
Laten we Belgie terugpakken door de pfaffs te neutraliseren tot nederlander.
Inderdaad. Hoewel ik me afvraag waarom wij zomaar cadeautjes geven aan onze Vlaamse concurrenten.quote:
Daar erger ik mij ook aanquote:
TV topic: je hoeft niet te kijkenquote:Rij er dan ook niet op
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |