Geloof jij TS soms niet?quote:
http://www.trouw.nl/nieuw(...)al_op_Nederland.htmlquote:
collaborateur!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:02 schreef Suzanne84 het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat die wordt uitgediept vind je niet? Doordat we 100 jaar geleden het niet wilden uitdiepen, omdat we te bang waren dat Antwerpen DE havenstad van Europa zou gaan worden.
En er zijn afspraken hierover gemaakt waaraan NL zich niet aan heeft gehouden. Dus Belgiė heeft voor mij redenen om te zeiken
Friesland nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:59 schreef Hetiszover het volgende:
Afvallige provincie?
Mag je er aan herinneren dat wij een afvallige provincie zijn van het Romeinse Rijk/Spanje/Duitsland?
Maar als we gaan baggeren gaat onze kostbare natuur eraan!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:02 schreef Suzanne84 het volgende:
Het wordt wel eens tijd dat die wordt uitgediept vind je niet? Doordat we 100 jaar geleden het niet wilden uitdiepen, omdat we te bang waren dat Antwerpen DE havenstad van Europa zou gaan worden.
En er zijn afspraken hierover gemaakt waaraan NL zich niet aan heeft gehouden. Dus Belgiė heeft voor mij redenen om te zeiken
Maar dat is ook niet een deel van Nederland.quote:
het is niet waar wat je zegtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:00 schreef cerror het volgende:
Precies, een beetje pimpen met Brugge en Gent terwijl het dankzij Nederland er zo uit ziet.
maar dan gaat onze natuur eraan, het kost ons geld en de winst van de rotterdamse haven zal flink 'uitgediept' wordenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:09 schreef Beregd het volgende:
[..]
het is niet waar wat je zegt![]()
En Nederland heeft al lang beloofd om die geul uit te baggeren. Als je zegt: "We diepen het uit", dan diep je dat toch uit, wat is me dat nu.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:12 schreef diervanplezier het volgende:
[..]
maar dan gaat onze natuur eraan, het kost ons geld en de winst van de rotterdamse haven zal flink 'uitgediept' worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |