Banzai !quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:41 schreef PhysicsRules het volgende:
Eiland voor de kust van Nagasaki waar de Hollanders handel dreven met Japan
Ohja dat was 'tquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
Great Expectations
Wacht maar tot volgend deel, dan gooien we allemaal nog even al onze frustraties eruit voor de teller op 0 gaat..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef qonmann het volgende:
wat is het toch een vredig en sportief geheel, dit laatste deeltje voor het echte laatste deeltje van deze sub-reeks
Heb het moeten lezen voor mijn eindexamen. Niet doorheen te komenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:59 schreef De_Hertog het volgende:
Great Expectations
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:16 schreef PhysicsRules het volgende:
<<<======
Inderdaad, PR +1quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef PhysicsRules het volgende:
Carl Barks
Geen idee PR, zelfs een gokje zit er niet inquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:46 schreef PhysicsRules het volgende:
niemand ???
het is naar de levenskracht genoemd, dus daar zal wel een hint in zittenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:48 schreef De_Hertog het volgende:
Nee.. Ik ken levenskracht en de serie QI, maar een technologiestandaard Qi zegt me niets
internationaal atoom energie agentschapquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:28 schreef PhysicsRules het volgende:
Draadloze stroomvoorziening
Wat is het IAEA?
GimmeGore +1quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
internationaal atoom energie agentschap
Mais oui!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |