Dat eerste is zeker waar.... maar ik ga als het goed is pas over een paar weken overhuizenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:16 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat verdient ze altijd, niet alleen nu....maar ook zij is in staat nu naar 's Hertogenbosch mee te gaan
Ach, we zijn niets anders gewend................quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat eerste is zeker waar.... maar ik ga als het goed is pas over een paar weken overhuizenTot die tijd is het een puinhoop
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, we zijn niets anders gewend................
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach, we zijn niets anders gewend................
Negatiefquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:21 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
MSN een ideetje?
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.quote:
In het geval van Flap en GotC zou verbale communicatie ook een oplossing zijnquote:
Orale communicatiequote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In het geval van Flap en GotC zou verbale communicatie ook een oplossing zijn
Met ratings klopt het wel (middenveld = lager), qua sterren komt het me niet bekend voor. Misschien de invloed van bijstats? Een beetje PM/Passen doet al wonderen.. Hoe zat jou middenvelder in Passen/Verdedigen?quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.
Euhm. Matig passen als ik me niet vergis. Maar het is echt al lang geleden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:24 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Met ratings klopt het wel (middenveld = lager), qua sterren komt het me niet bekend voor. Misschien de invloed van bijstats? Een beetje PM/Passen doet al wonderen.. Hoe zat jou middenvelder in Passen/Verdedigen?
Ikke ook!quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik durf wel tussen de mietjes te zitten
Mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb nog nooit een uitstekend speler gehad met 8 a 9 sterrenquote:Op zondag 4 oktober 2009 19:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Weet ik veel. Het is gewoon zo. Mijn uitstekende middenvelder die ik een hele tijd terug eruit gehaald heb, had slechts 7 sterren. Andere spelers hebben een 8/9 sterren nodig om dat te halen.
Ze kennen jou alquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 19:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mietje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |