yeh rooibosquote:
Teh Fuck?quote:
ook zonde lepel, dat eigk een stokje is, blijft het theezakje drijven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:21 schreef Mortaxx het volgende:
Hij blijft drijven omdat aan de ene kant het stokje tegen het zakje zit en aan de andere kant het kopje
omdat dan de thee sneller trektquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:22 schreef SuperwormJim het volgende:
En waarom zou dat theezakje naar beneden moeten?
die hebben ze niet hier op me stagequote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:23 schreef Agiath het volgende:
Je moet die piramide dingen halen van lipton, die zinken wel.
en dan vooral deze smaak:
[ afbeelding ]
Dan wacht je toch gewoon een minuutje langer. Dat kost in ieder geval minder moeite dan dat theezakje helemaal naar beneden proberen te krijgen.quote:
sinds het in een bakje staat waar, plastic lepeltjes op staat -.- hier dan iggquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:23 schreef Rijpie het volgende:
sinds wanneer heet een roerstaafje een lepel?
Omdat Fok Fok is:quote:
als je het op en neer haalt, en het zingt nu zakt het touwtje gwn in -.- ")quote:
Zelf kopenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:23 schreef garriej het volgende:
[..]
die hebben ze niet hier op me stage
bewijs!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:24 schreef garriej het volgende:
[..]
sinds het in een bakje staat waar, plastic lepeltjes op staat -.- hier dan igg
jaa daar heb ik nu niks aanquote:
het water komt uit zo'n gekke grote machine waar ook koffie uitkomt, een koffieautomaat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:28 schreef Romanov het volgende:
Vermoedelijke oorzaken:
1: Water niet warm genoeg
2: Niet genoeg T in zakje gedaan door Pickwick (aanklagen of opsturen naar klantenservice)
3: Kopje niet diep genoeg.
4: Plastic stokje is uit gaan zetten waardoor er geen ruimte meer voor T bestaat (stok fabrikant aanklagen)
5: TS kan geen T zetten
6: Zout water
Zoveel mogelijkheden, zo weinig tijd.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:30 schreef garriej het volgende:
[..]
het water komt uit zo'n gekke grote machine waar ook koffie uitkomt, een koffieautomaat.
het stokje is nog het zelfde als voor het in het water ging.
te zout is het niet, zitten 3 zakjes suiker in.
kopje is diep genoeg andere zakjes zinken wel.
dus dan blijft pickwick over, achteruitgaande dat ik wel degelijk thee kan zetten
Speciaal omdat we weten dat jij zo'n hekel hebt aan mensen die jou verbeteren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:20 schreef garriej het volgende:
ik denk ik maak een lekker kopje thee, maar dan blijft dat klote theezakje drijven..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
klacht: theezakjes die drijven
sub-klacht: nu moet ik meer moeite doen om dat zakje naar benede te krijgen met zo'n klote stokje dat ze een lepel noemen,
dat brengt mij op klacht 3. plastic lepels die geen lepels zijn, maar stokjes met een gaatje.
ervaring leert me, dat op de een of andere manier zelfgekookt water heter is, of dichter tegen het kookpunt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:30 schreef garriej het volgende:
[..]
het water komt uit zo'n gekke grote machine waar ook koffie uitkomt, een koffieautomaat.
Je kan ook een beetje heet water over het zakje doen, ff wachten tot de T wat uitzet (zwaarder word) en dan de rest erbij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef Soempie het volgende:
Heb je water ingeschonken terwijl het zakje al in de beker zat?
Bij mij helpt het als ik eerst water in een beker doe en dan pas het theezakje.
Ik vind deze beter:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:23 schreef Agiath het volgende:
Je moet die piramide dingen halen van lipton, die zinken wel.
en dan vooral deze smaak:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:56 schreef Romanov het volgende:
[..]
Je kan ook een beetje heet water over het zakje doen, ff wachten tot de T wat uitzet (zwaarder word) en dan de rest erbij.
Je kan het ook met de absinth methode doen, suikerklontje op lepel en daar dan water overheen druppelen, maar ben bang dat je T koud is als je kopje vol zit
(voor de liefhebber: absinth a la parisien)
Omdat het anders slappe troep blijft.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:22 schreef SuperwormJim het volgende:
En waarom zou dat theezakje naar beneden moeten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |