mogen boeken van de boekverslag schooltijd ook?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je lijstje kan variëren van 1 tot 30 boeken... Lijstjes van die omvang zijn toch wel te produceren?.
Nee, dat staat ook in het reglement. Geen studieboeken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:42 schreef wel.o.k het volgende:
deze boeken verwacht ik niet in de top 100
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vakliteratuur zal wel niet meetellenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je lijstje kan variëren van 1 tot 30 boeken... Lijstjes van die omvang zijn toch wel te produceren?.
Ja hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mogen boeken van de boekverslag schooltijd ook?
Dan maak je toch samen met _A_ een lijstquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef Pheno het volgende:
Ik koop nooit boeken. En de bibliotheek hier is zo armzalig, daar ben ik niet eens lid van
Dus nee, ik lees eigenlijk nooit.
Met dank aan die hoer van een lerares Nederlands die me een haat jegens boeken heeft kunnen laten kweken.
Nee, de Playboy kan je niet nominerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vakliteratuur zal wel niet meetellen
En het is niet eens 4 uur!quote:
waar ga je heen?quote:
precies, al die part-timersquote:
Spoorboekjes.quote:
2 ja, de Nederlandse en de Belgische. En half maart een willekeurig stuk boek wat me een boekenweekgeschenk oplevert. Dat is namelijk een dagkaart voor de trein op de zondag in die weekquote:
Ook niet in de trein?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
2 ja, de Nederlandse en de Belgische. En half maart een willekeurig stuk boek wat me een boekenweekgeschenk oplevert. Dat is namelijk een dagkaart voor de trein op de zondag in die weekDie boeken lees ik dan niet, natuurlijk.
jaquote:
dan heb ik weinig meer om te nominerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, de Playboy kan je niet nomineren.
Nou ja, dat heb ik dus ook. _A_ leest dus wel heel veel, maar ze krijgt me er niet aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Ik heb wel wat beters te doen
Dat vind ik nou ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |