Jaaaaaa, dansen
Hier ook een groot liefhebber. En altijd met een big smile op zijn gezicht, hij geniet er enorm van!
Davinia, straffen werkt hier eigenlijk niet zo goed

We doen het ook niet vaak, zijn er geen fan van.
We proberen wel duidelijk te maken dat er bepaalde regels zijn waar hij zich aan moet houden en hoe groter zijn wereld wordt, des te meer daar bij komen.
Toen ik hem vandaag ging ophalen van de psz stond hij met de juffen en een huilend jongetje in de gang. Hij had hem dus geslagen
Ze vertelden dat hij de laatste tijd wel vaker gaat slaan of duwen, voornamelijk als iets niet lukt of niet mag en dat hij erg boos kan worden. Dat laatste is geen shock, hij heeft altijd al een vurig temperament gehad, maar dat hij andere kindjes zomaar gaat
slaan... Vond ik echt echt niet leuk om te horen
Nou is er natuurlijk veel gaande in zijn leven de laatste tijd: psz gaat hij pas een paar weken heen, broertje erbij, op stapel staande verhuizing... da's een hele hoop voor zo'n kleintje en ik begrijp dat dat effect kan hebben op zijn gedrag.
Maar dan heb ik toch ergens de angst dat mijn lieve jochie zo'n je-weet-wel kind (aan het worden?) is
En ik weet niet zo goed wat ik eraan kan doen om dat te stoppen. behalve natuurlijk blijven herhalen dat hij niet mag slaan, lief moet zijn, goed moet luisteren etc.
.... met gevoel voor drama....