Fonske roept: "Handen omhoog!" en dan 'spuit' hij. Zo noemt hij dat...quote:Op maandag 5 oktober 2009 22:10 schreef beefcake het volgende:
die snapt het ook nog niet helemaal.
Als hij een waterpistool heeft klopt spuiten ook welquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 08:25 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Fonske roept: "Handen omhoog!" en dan 'spuit' hij. Zo noemt hij dat...
Dat lijkt me best fijn! Hier is het nog altijd de standaard schooltijden, 's morgens drie uurtjes en 's middags twee uurtjes (muv woensdag). Voor jou en Amber ook vast veel succes met het naar de grote school gaan!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
Ze hebben iig een continuerooster op school.
Tussen de middag wel. 's cohtends alleen als Amber naar de VSO gaat.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:27 schreef Books het volgende:
Vicky en dan eten ze ook op school? KIndjes van mijn schoonzusje beginnen elke morgen om 8.15 en zijn dan om 14.15 klaar. Ook op woensdag en zo doende werkt mijn schoonzusje elke ochtend en is ze als de jongens thuiskomen gewoon thuis. Ze doen alles op school en hier hebben ze dat helaas niet maar het lijkt mij wel erg fijn. HIer is het ook niet zo'n probleem want ik woon recht tegenover de hoofdingang van de lagere school dus dat scheelt. Hoeven niet te fietsen of iets dergelijks alleen twijfelen we wel of we K hier naar school doen. Hoe hebben jullie die keuze gemaakt?
Gewoon, omdat je zoveel dingen steeds moet waarschuwen. Daarom vroeg ik me af of hij dan straf kreeg. bij eli is het best effectief, namelijkquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:06 schreef Kersjes het volgende:
Spannend zeg, een nieuw tijdperk breekt aan... ze gaan naar school!
Wij hebben op 2 november een afspraak op de school waar Devin hoogstwaarschijnlijk naar toe zal gaan. Een openbare, op loopafstand van waar we binnenkort gaan wonen. Zelf ben ik groot Montessori-fan en zou het leuk vinden als hij ook een Montessoriaantje zou worden, maar de dichtsbijzijnde zit best ver weg. Niet te lopen en een behoorlijk stuk fietsen waarbij je drukke en gevaarlijke kruisingen over moet.
Nou ja, we hebben nog even![]()
Yppy, sterkte met het verlies van jullie poes![]()
Davinia, hij moet wel eens op de gang staan als hij stout geweest is. Hoezo?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 17:32 schreef Books het volgende:
ja het stoot ons ook steeds meer voor het hoofd en we hebben nu de gids van de openbare aangevraagd en ik heb vanmiddag even zitten lezen op hun site en dat past zoveel beter dat ik er denk ik al uit ben maar moet het ook nog even aan mijn lief laten lezen. Die staat ook niet achter de schoo hier tegenover.Vinden de normale vakken belangrijker dan de bijbelse geschiedenis die wijziging hebben ze dit schooljaar voor het eerst ingevoerd en het is ook nu echt 80%/20% en voorheen toen wij erop zaten was het gewoon normaal met enkel een weekopening en sluiting. Sinterklaas en Kerst staan ook niet meer op stapel en dat vind ik niet leuk voor mijn kinderen en het feit dat ze dan sinds dit jaar ook nog overgestapt zijn op een rokjessysteem. Dus deze gaat het niet worden.
Ingrid jammer dan dat ze het raar vinden maar wel goed dat je gebeld heb en wat fijn dat het al zo snel kan.
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 20:39 schreef Deepfreeze het volgende:
Ehm, een rokjes systeem... Dan is de keus nog een stukje makkelijker lijkt me
Of jij moet ook dagelijks in lange rokken lopen, goed naar je man luisteren en zondags 2 keer naar de kerk gaan
Ingrid, fijn dat het volgende week al kan.
Chris is een goede huishoudster.. Hij wilde na het eten perse naar de wasmachine, waar net een wasje klaar was. Ik was in de keuken aan het opruimen. Chris heeft dus gewoon de wasmachine leeg gemaakt, de wasmand naar de woonkamer gesleept, en vervolgens mij al het wasgoed aangegeven om op te hangen.
Hoe makkelijk kan een man het je maken
Ja, we hadden ook al bedacht die op d'r kamertje te hangen (ze heeft zo'n soort van lint om foto's aan te hangen).quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:33 schreef Kersjes het volgende:
Anna is aan het rouwen.
Heeft ze foto's waar ze samen met de poes op staat?
Herkenbaar! Floor geeft Pien ene duw op de trap en zegt dan ook gewoon doodleuk "Hoek zitten ?"quote:Op woensdag 7 oktober 2009 21:51 schreef Stiemie het volgende:
Als Linde straf krijgt moet ze op het matje voor de balkondeur zitten. Het is alleen nog niet een echte strafplek want soms gaat ze er ook al uit zichzelf zitten
Zeker!quote:
Dit dus.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 13:18 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik schep Mikael zijn eten ook 5 a 10 minuten op voordat wij gaan eten.Zo is het afgekoeld en kan hij meteen eten als wij ook gaan.
Ik ookquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 16:02 schreef Vicky het volgende:
Nijna, Amber eet ook niet goed warm eten. Ik heb me erbij neergelegd
hihi herkenbaar.. aan het einde van zo'n dag zie ik vooral mijn eigen moeder in mijzelfquote:Op donderdag 8 oktober 2009 10:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb vandaag .. een drukke dag gehad
Jeumig Saffier wat gaat het toch snelquote:Op maandag 5 oktober 2009 23:14 schreef Saffier het volgende:
-binnendendert-
Tobias gaat woensdag al wennen op de kleuterschool![]()
![]()
![]()
bakfietsquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef beefcake het volgende:
Hoe lang blijven jullie je peuter in het voorzitje van de fiets proppen, omdat het zo gezellig is?![]()
![]()
Voetbakjes op de laagste stand en zijn knietjes net niet tegen het stuur. Als dat gebeurt gaan de voetbakjes er gewoon af, de gespen kunnen toch allang niet meer dicht
Ja daar zeg je wat, had ik moeten bedenken voordat ik mijn dure moederfiets kochtquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:34 schreef snoopy het volgende:
[..]
bakfietsdan zitten ze allebei gezellig voor je
ik heb dat ook nog heel lang volgehouden, wel tot 'cato' 4 was geloof ik, voor afstanden die/momenten dat ik 'willem' niet zelf wilde laten fietsen. maar op een gegeven moment ging 't echt niet meer.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:13 schreef beefcake het volgende:
Hoe lang blijven jullie je peuter in het voorzitje van de fiets proppen, omdat het zo gezellig is?![]()
![]()
Voetbakjes op de laagste stand en zijn knietjes net niet tegen het stuur. Als dat gebeurt gaan de voetbakjes er gewoon af, de gespen kunnen toch allang niet meer dicht
Ik kan natuurlijk ook die van het achterstoeltje erin doenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:51 schreef Saffier het volgende:
Oh en Beef? Er zijn langere riempjes te koop voor de voetensteuntjes hoor
Ehm, daar zit ie eigenlijk al overheenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:57 schreef trui het volgende:
je moet vooral op de kilogrammen letten, beef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |