Wat goed die mannetjes!quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:01 schreef ik80lll het volgende:
iemand vroeg alweer een tijd geleden om de tekeningen die lotte maakt:
[ afbeelding ]
ze kan ook prikken:
[ afbeelding ]
met dit als resultaat:
[ afbeelding ]
het is enorm genieten,inderdaad!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:17 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Goh en de tweeling maakt er toch altijd wel een feest van he KP?
Het lijkt me aan de ene kant zwaar hoor, een tweeling, maar aan de andere kant, je ligt volgens mij de helft van de dag in een deuk.
Dus als ik het goed begrijp is opa de tandarts? Dat is ideaal zeg!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 14:41 schreef Kersjes het volgende:
Karin, we hadden een brief gehad met een afspraak voor begin september.Toen was Toby net geboren, kwam niet zo lekker uit dus. De eerstvolgende mogelijkheid op dagen dat Devin niet naar de psz gaat was dit.
En is Meike altijd zo bij vreemden, of alleen als ze iets van d'r willen?
Wij moeten binnenkort ook maar eens de tandarts gaan proberen. Ben benieuwd hoe dat zal gaan bij opa in de stoel... Zal hij meewerken omdat het zijn lieve opa is waar hij zo dol op is? Of gaat hij juist muiten omdat hij weet dat hij alles van hem gedaan krijgt als hij wil? Vreemde ogen dwingen wel namelijk. Nou ja, we zien wel.
Nee daar heeft ie er 2 maar die zijn er altijd elke keer als hij er is.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Stomme gedachte van mij wellicht, maar hij heeft op de pSZ toch ook niet maar 1 juf?
wat maakt dat ene jaartje nu uit dat die dan perse 1 juf moet, en daarna maakt het weer niet uit
Ja dat proberen ze op deze school ook. Maar dan alleen in de kleuterklassen. Omdat naar school gaan voor die kleintjes al een hele verandering is is het vaak fijner als ze 1 juf hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:49 schreef Deepfreeze het volgende:
Nicole, fijn dat ze mikeal op die groep met 1 juf kunnen zetten. Ik hoor ook steeds meer dat scholen de duobanen proberen te vermijden, en toch 1 leerkracht per groep te krijgen.
Ja, alhoewel Floor op de creche ook wel eens van de slaapzaal gehaald wordt en dan ff apart gelegd wordt, zodat ze wel even tot rust kan komen (en de rest vd kinderen ook)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Fijn K_P! Is het de eerste keer dat je ze uit elkaar haalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |