ach kutquote:
Nee, die is gewoon verhuisd, volgens mij is daar toen een verpleegkundige opl. gekomen... Ben zelf toen straatje verder gegaan naar het Theresia!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:20 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Is dat de beatrix die later in t pauluslyceum over is gegaan?
Ik ga ook even van het beste uitquote:
Ah shit ja, verwarde hem met de angela-mavoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:36 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon verhuisd, volgens mij is daar toen een verpleegkundige opl. gekomen... Ben zelf toen straatje verder gegaan naar het Theresia!
9de is goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga ook even van het beste uitTrouwens. ik ben de 8e stappen in Tilburg en dan de 9e de meet? De 7e ga ik eten in Tilburg... Je zou bijna denken dat ik er woon!
angela ...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:38 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ah shit ja, verwarde hem met de angela-mavo
ok danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef PierreTT het volgende:
9e is prima, ik kan dan alleen niet heul veul drinken omdat ik dus de volgende ochtend naar mijn ouders moet![]()
Ik zal VoreG trouwens even inlichten!
Je kan ook cola drinken...?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:42 schreef PierreTT het volgende:
9e is prima, ik kan dan alleen niet heul veul drinken omdat ik dus de volgende ochtend naar mijn ouders moet![]()
Ik zal VoreG trouwens even inlichten!
Nee joh...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
KloptMaar bier is gezelliger hihihi
inderdaadquote:
boekanier ivm voreg ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee joh...Maarre... Tijd? Plaats?
Boekanier lijkt me goed plan, idd ivm VoreG... tijd, voor mensen die vroeg weg moeten... uurtje of 9? Dan is het ook niet zo druk nog... en na 2 uur met mij praten ben je er ook wel klaar mee hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
boekanier ivm voreg ?
tijd eeeeh, tjah, rekening houdend mensen volgende dag moeten werken ... (ik niet)
*snif snif* Do I smell some jaloezie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:31 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Naar Turkije op vakantie gaan is voor mietjes
dan komt je alcohol te hoog ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Boekanier lijkt me goed plan, idd ivm VoreG... tijd, voor mensen die vroeg weg moeten... uurtje of 9? Dan is het ook niet zo druk nog... en na 2 uur met mij praten ben je er ook wel klaar mee hoor
dan kun je er nu komenquote:
straatje naast de kerk bij het stadhuisquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:16 schreef Tegan het volgende:
Maar ik weet niet precies waar hij is.
same herequote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:52 schreef Guard het volgende:
heb geen zin meermaar moet nog een uur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |