Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:15 schreef Airlocker het volgende:
Misschien eens wat vaker naar anti-pauper winkels gaan.
Kleding moet ten eerste functioneel zijn en daarna mooi.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:21 schreef Seam het volgende:
TS begrijpt het concept van kleding dragen omdat het mooi is niet.
Vind je dat echtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Kleding moet ten eerste functioneel zijn en daarna mooi.
precies.. schijt aan mode.. ik gebruik ook altijd een luiers als muts, vuilniszakken als regenkleding,.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jij hebt bijvoorbeeld een broek aan omdat je anders naakt loopt en het koud hebt. Het is dus in eerste instantie functioneel sowieso.quote:
Dat ziet er toch niet uit????quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gast... uhmm... trut, je kan er toch een shirtje met lange mouwen onder doen ?
Dan kan je nog combineren met andere kleuren ook
/bruno-mode off
Duidelijk, TS is emo...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit????
Bovendien draag ik alleen zwart.![]()
Kleurtjes
Of je bent een troll of je bent een alto, het is hoe dan ook zielig en diep triest.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Kleurtjes
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:37 schreef Gwywen het volgende:
Haha, iemand niet van kleurtjes houdt is meteen een alto?
weer wat geleerd
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:45 schreef Skonk het volgende:
TS durft geen korte mouwen aan, omdat dan alle krassen rond de polsen te zien zijn.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:45 schreef Skonk het volgende:
TS durft geen korte mouwen aan, omdat dan alle krassen rond de polsen te zien zijn.
Kan er nou niemand serieus reageren hierquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:45 schreef Skonk het volgende:
Ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:37 schreef Gwywen het volgende:
Haha, iemand niet van kleurtjes houdt is meteen een alto?
weer wat geleerd
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Kleurtjes
Alsof jij zo lekker bent dat je dat kan maken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef Gwywen het volgende:
Ja, mensen die zwart dragen zijn automatisch depri natuurlijk.
Zij draagt tenminste niet alleen zwart.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef Gwywen het volgende:
Ja, mensen die zwart dragen zijn allemaal automatisch depri natuurlijk.
Ik word daar altijd een beetje moe van...
'Lekker wijf.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:10 schreef fs180 het volgende:
Net zoals winkel die 'winterjassen' verkopen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Standaard gedachtengang onder kortzichtige mensen ehquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef Gwywen het volgende:
Ja, mensen die zwart dragen zijn allemaal automatisch depri natuurlijk.
Ik word daar altijd een beetje moe van...
Emo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Kleurtjes
eenschquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:22 schreef ondeugend het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |