quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:28 schreef Incantrix het volgende:
Urgh, waarom kreeg ik net een raar slotje-omleidings-ding te zien en is het vorige topic nu ineens nog open?
Me and my enthusiasm
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Vicky het volgende:
en dan slowen met een meter tussenruimte..
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:33 schreef Vicky het volgende:
en dan slowen met een meter tussenruimte..
Sowieso snapte ik de charme niet van met je tong in andermans mond zittenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoor![]()
En voor het eerst echt zoenen... gadver, ik heb het toen meteen uitgemaakt!
Ow die keken we vaak op school als we film mochten kijken. Na verloop van tijd zat iedereen de tekst mee te praten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:34 schreef miss_sly het volgende:
En Grease met John Travolta en Olijfje
Vanavond weer op tv
Ik had voor Sinterklaas toen een poster gevraagd. Die ene met hun tweetjes erop met op de achtergrond de zee enzo. Maar het was zo'n populair spul dat het bijna allemaal uitberkocht was, dus kreeg ik die waarop ze dansen op die auto, Grease Lightingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef trui het volgende:
vertel, incantrix! (over 2008).
Grease!een van de eerste films waar ik naartoe ging.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou toen je eenmaal op de middelbare zat werd die meter erg klein hoor![]()
En voor het eerst echt zoenen... gadver, ik heb het toen meteen uitgemaakt!
Ik schrok me wezenloos toen dat gebeurde en vond het supergoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso snapte ik de charme niet van met je tong in andermans mond zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |