Dit lijkt dus helemaal nergens op!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoop dat ik het goed gedaan heb, dit is mijn eerste keer dat ik een Stage SC topic aanmaak
Ja, perfect hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoop dat ik het goed gedaan heb, dit is mijn eerste keer dat ik een Stage SC topic aanmaak
Hehe je bent jaloers dat wij nog centjes krijgenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
Zijn jullie het huis al uit ondertussen, anders kom ik hier niet meer hoor, moederskindjes![]()
Het nr is iig goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat is shazamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:20 schreef jna het volgende:
Voor het eerst eindelijk wat gehad aan shazam
Leuk je gekend te hebben, nu oprotten!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
Zijn jullie het huis al uit ondertussen, anders kom ik hier niet meer hoor, moederskindjes![]()
Doei danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
Kun je de villa gelijk overnemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:21 schreef jna het volgende:
[..]
Doei dan
ik wacht denk ik tot m'n ouders het huis uit gaan
Programma op iPhone wat je kan opstarten als je een nummer hoort waarvan je de titel niet kent.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:22 schreef jna het volgende:
[..]
Programma op iPhone wat je kan opstarten als je een nummer hoort waarvan je de titel niet kent.
Ik sta niet in de Wikiquote:
Het leuke van de wiki is dat je er zelf informatie aan toe kan voegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik sta niet in de Wikibij wie moet ik zijn?
Hij neemt het op, stuurt het naar een enorme database van muziek om het te vergelijken denk ik en dan komt ie terug met de artiest en titel. Werkt overigens alleen voor opgenomen muziek. Niet als je zelf gaat fluiten ofzo of bij live versiesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vet, maar hoe werkt zo'n programma?
Oh, ja ben er niet zo thuis inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het leuke van de wiki is dat je er zelf informatie aan toe kan voegen
Die optie heeft meneer W. Pedia ook pas sinds kort toegevoegdquote:
Hmm, misschien vergelijkt die de tijd, de tonen etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Hij neemt het op, stuurt het naar een enorme database van muziek om het te vergelijken denk ik en dan komt ie terug met de artiest en titel. Werkt overigens alleen voor opgenomen muziek. Niet als je zelf gaat fluiten ofzo of bij live versies
Beetje vroeg, niet?quote:
Zo klaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die optie heeft meneer W. Pedia ook pas sinds kort toegevoegd
Ik ben weer met mn simulator bezig, die staat nu voor 10min aan dus in de tussentijd....quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:42 schreef brtausi het volgende:
niemand die achter m;n kont aan zit, dus ik doe geen reet
Kssst! Weg jij!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:45 schreef AMDB het volgende:
Bezig met het opstellen van een gebruikershandleiding. Beetje met kop- en voetteksten aan het kloten
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Opgepakt door politie na het ombrengen van irritante collega.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Opgepakt door politie na het ombrengen van irritante collega.
Fixed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zou ik ook bijna doen hoor, er is niets zo verschrikkelijk als een collega
Mijn reactie wat doe je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest net even een printer controleren, paar knopjes gedrukt kabels eruit erin en hij doet hetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:22 schreef brtausi het volgende:
[..]
want dat betekent dat je dan aan het werk bent he, en dat willen we niet
Ik pak het serieus aan, maar wacht tot eriets mij opgedragen wordt. Befehl ist befehl!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:22 schreef AMDB het volgende:
Ik lambal meer op stage dan in een vakantie, dat zegt wel iets denk ik.
daar hou ik ook wel van ja. Niks op je geweten hebben dat je zelf had moeten beginnen oid.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:24 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik pak het serieus aan, maar wacht tot eriets mij opgedragen wordt. Befehl ist befehl!
staan er voor de rest sprookjes in die dikke handboeken van die apparaten?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:23 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik moest net even een printer controleren, paar knopjes gedrukt kabels eruit erin en hij doet het
Er is niets zo simpel als ICT
Er staan gewoon veel dingen in die je na de "Knopjes & kabels procedure" kan proberenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:27 schreef brtausi het volgende:
[..]
staan er voor de rest sprookjes in die dikke handboeken van die apparaten?
blijkbaar kunnen hans en grietje dit ook
Uit het raam gooien etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Er staan gewoon veel dingen in die je na de "Knopjes & kabels procedure" kan proberen
Staat er ook in:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Als je het handboek IT for dummies hebt wel ja
Ik zal er eens over na denken. Heb nu intern al weer vernomen dat de coördinator er ondertussen toch ook anders over denkt en dat het mij misschien wel eens een baantje kan gaan opleverenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gewoon het tijdstip en de meldingen/situaties noteren, zonder namen. En dan gewoon als de baas er even niet is op zijn buro leggen. Met de groeten van 'afdeling' [bijvoorbeeld].
Dat durf ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel verantwoordeljkheid voor je acties durven nemen.
Gedachtes kunnen veranderen met goede argumentenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:45 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zou toch wel bang zijn dat hij de verkeerde ontslaat, omdat hij zelf die "foute werknemer" zo goed vindt
Mijn vergadering was vervroegd en toen we er weer waren kregen we een reeks telefoontjes. Nu weer even rust gelukkigquote:
Oh, ik schrok alquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:52 schreef Puala het volgende:
[..]
Mijn vergadering was vervroegd en toen we er weer waren kregen we een reeks telefoontjes. Nu weer even rust gelukkig
Zielige jijquote:
Stel dat je van je stoel gevallen was, dan had ik daar natuurlijk niet om gelachenquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Stel dat je van je stoel gevallen was, dan had ik daar natuurlijk niet om gelachen
Zoals wat dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:04 schreef Puala het volgende:
Mijn andere stagiair geeft me net tips voor mijn stage. Kan wel merken dat zij veel meer ervaring heeft als dat ik heb opgedaan tot nu toe
Tips die we kunnen gebruiken, gooi het in de groepquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:04 schreef Puala het volgende:
Mijn andere stagair geeft me net tips voor mijn stage. Kan wel merken dat zij veel meer ervaring heeft als dat ik heb opgedaan tot nu toe
Benoem jezelf tot projectleider als je die ruimte hebt gekregen. Maak je eigen structuur en bepaal je eigen (persoonlijke) doelen, je eigen projectplan en schrijf op wat je van anderen nodig hebt. Plan wanneer jij zelf verantwoording wilt afleggen aan je begeleider. Plan ook overleggen in zodat je zelf goed voorbereid dat gesprek in kan gaan en probeer tot afspraken te komen. Probeer om je begeleider uit te leggen hoe je je bij de situatie voelt en hoe het op je overkomt zonder de schuld bij iemand neer te leggen.quote:
Dat doe je toch al in je plan van aanpak en je planning?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Benoem jezelf tot projectleider als je die ruimte hebt gekregen. Maak je eigen structuur en bepaal je eigen (persoonlijke) doelen, je eigen projectplan en schrijf op wat je van anderen nodig hebt. Plan wanneer jij zelf verantwoording wilt afleggen aan je begeleider. Plan ook overleggen in zodat je zelf goed voorbereid dat gesprek in kan gaan en probeer tot afspraken te komen. Probeer om je begeleider uit te leggen hoe je je bij de situatie voelt en hoe het op je overkomt zonder de schuld bij iemand neer te leggen.
Plan in wanneer je bezig bent met je project en wanneer je andere werkzaamheden (praktijkervaring) op wil doen. De uren die je hiervoor afspreekt moet je dus de mogelijkheden krijgen om die werkzaamheden uit te voeren.
kortom: trek de controle naar je toe op een vriendelijke manier.
Ja, maar hier wordt nogal vastgehouden aan een andere manier van werkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:11 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat doe je toch al in je plan van aanpak en je planning?
Daar heb je het magische woord weer!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Benoem jezelf tot projectleider als je die ruimte hebt gekregen. Maak je eigen structuur en bepaal je eigen (persoonlijke) doelen, je eigen projectplan en schrijf op wat je van anderen nodig hebt. Plan wanneer jij zelf verantwoording wilt afleggen aan je begeleider. Plan ook overleggen in zodat je zelf goed voorbereid dat gesprek in kan gaan en probeer tot afspraken te komen. Probeer om je begeleider uit te leggen hoe je je bij de situatie voelt en hoe het op je overkomt zonder de schuld bij iemand neer te leggen.
Plan in wanneer je bezig bent met je project en wanneer je andere werkzaamheden (praktijkervaring) op wil doen. De uren die je hiervoor afspreekt moet je dus de mogelijkheden krijgen om die werkzaamheden uit te voeren.
kortom: trek de controle naar je toe op een vriendelijke manier.
Och och och.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Haha nog 3 kwartier zit ik even alleen, kan ik lekker even pokemon spelen op de psp
Ik ken het woordquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Daar heb je het magische woord weer!![]()
PLANNEN!
Ja, daarom is het handboek ook voor de dommequote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:38 schreef brtausi het volgende:
[..]
Staat er ook in:
Als de printer/scanner te heet wordt, giet er dan 1,5L water over heen om het af te laten koelen![]()
?
Toch logisch?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:38 schreef brtausi het volgende:
[..]
Staat er ook in:
Als de printer/scanner te heet wordt, giet er dan 1,5L water over heen om het af te laten koelen![]()
?
Kan niet wachten totdat ik thuis kom. Beta Uncharted 2 multiplayer spelenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja verslaafd, alleen een uurtje of 2 per dag gamen
Ken ze allebei niet, laatste tijd speel ik veel WII spelletjes (Zelda, Spiderman & Hysteria Hospital: Emergency Ward)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:24 schreef brtausi het volgende:
[..]
Kan niet wachten totdat ik thuis kom. Beta Uncharted 2 multiplayer spelen![]()
en natuurlijk LBP
Dat heb ik ook, als zij het kunnen betalen dan doen ze dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:27 schreef EddyAlbena het volgende:
Volgens mij ben ik de hele dag bezig met photoshoppen. Lekker heur, een keer wat anders![]()
Belde ook m'n ouders met de mededeling dat de China-minor van school 1500e kostte. Met de mededeling dat ik wel hoorde hoe zij daarover dachten. 'Nou jongen, als jij daar graag heen wil, hoef je je over de financiering geen zorgen te maken'. Papa! Mama!
Haha heerlijk is dat he, mijn pappie en mammie zijn ook zo leuk daarin. Zolang het maar voor school is dokken ze allesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:27 schreef EddyAlbena het volgende:
Volgens mij ben ik de hele dag bezig met photoshoppen. Lekker heur, een keer wat anders![]()
Belde ook m'n ouders met de mededeling dat de China-minor van school 1500e kostte. Met de mededeling dat ik wel hoorde hoe zij daarover dachten. 'Nou jongen, als jij daar graag heen wil, hoef je je over de financiering geen zorgen te maken'. Papa! Mama!
Little big planetquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:26 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ken ze allebei niet, laatste tijd speel ik veel WII spelletjes (Zelda, Spiderman & Hysteria Hospital: Emergency Ward)
Ik vind van welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:31 schreef brtausi het volgende:
Is de Wiimote nog steeds leuk trouwens ?
Macaroni Carbonaraquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef brtausi het volgende:
Moet btw zo even langs de appie om lunch te halen. Iemand nog leuke ideeën?
Appelflapquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef brtausi het volgende:
Krijg er nu zin in! Brood met vleeswaren is ook lekker daar niet vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:44 schreef brtausi het volgende:
[..]
dat klinkt zeker goed
wil even iets anders dan brood met vleeswaren
Chaotische orde zeker?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar hier wordt nogal vastgehouden aan een andere manier van werken
Stokbrood met tonijn en mayonaisequote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef brtausi het volgende:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:35 schreef AMDB het volgende:
Zo, weer klaar met lunchen. Ik wil naar huis, lekker relaxen en slapen
Niet mijn smaak maar smakelijkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef brtausi het volgende:
't is een huzarensalade, bapaobroodje en een kop championsoep geworden
Oeh bapaoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:15 schreef brtausi het volgende:
't is een huzarensalade, bapaobroodje en een kop championsoep geworden
Duivel heb ik ook vaak last van.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:18 schreef ManianMan het volgende:
Baoh dacht ik net aan die meid van vanmorgen komt ze het Restaurant uitlopen hier![]()
Net als de duiveldie komt ook steeds direct
11 uur uit bedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oeh bapao![]()
Denkt met heimwee terug aan de pre-stage tijd, met op 11 uur uit bed komen, dan stokbrood met tonijn/worstenbroodjes/bapao/tosti's/vanalles lekkers ontbijten![]()
Ik denk dat ze van mijn leeftijd is... maar ze zit op een andere afdelingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:20 schreef AMDB het volgende:
[..]
Duivel heb ik ook vaak last van.
Ga je nu bij d'r zitten, is ze van je leeftijd?![]()
Hou een logboek bij voor ons, we willen alles weten.
Laat daar nou net een printer kapot zijn. Of een beveiligingslek. Volgens mij weet ze ook niet hoe d'r computer aan gaat. Of zorg dat er iets kapot gaat op d'r pc als ze pauze heeft, kun jij het reparerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]
maar ze zit op een andere afdeling![]()
Morgenvroeg zie ik haar weerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laat daar nou net een printer kapot zijn. Of een beveiligingslek. Volgens mij weet ze ook niet hoe d'r computer aan gaat. Of zorg dat er iets kapot gaat op d'r pc als ze pauze heeft, kun jij het repareren
Gewoon vragen welke afdeling ze werkt, is het ijs zo gebrokenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Morgenvroeg zie ik haar weer, ze komt elke keer op hetzelfde tijdstip aan
![]()
Kijken hoe ik het op ga lossen zodat ik wat meer te weten kom over haar
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:28 schreef AMDB het volgende:
Volgens m'n bedrijfsleider waren hier gister twee grote negers, die amper NL spraken, in een dikke mercedes, die 'rolluiken wilden kopen'
De directeur heeft toch maar mooi de kas mee naar huis genomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm goede tipsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon vragen welke afdeling ze werkt, is het ijs zo gebrokenAls dat eenmaal gebeurt is kun je elke keer wat meer praten, in de pauze bij d'r zitten. Naam te weten komen, hyves toevoegen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:28 schreef AMDB het volgende:
Volgens m'n bedrijfsleider waren hier gister twee grote negers, die amper NL spraken, in een dikke mercedes, die 'rolluiken wilden kopen'
De directeur heeft toch maar mooi de kas mee naar huis genomen
Het was heel overduidelijk dat ze aan het 'oriënteren' waren. Reden ook nog een paar keer langs het pand enzo. Er is hier sowieso al vaker ingebroken.quote:
Sommige mensen hebben wel wat te doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:32 schreef ManianMan het volgende:
Baoh volgens mij heeft iemand aan de handrem getrokken, in ieder geval het topic gaat weer langzaam
Agreed. Tips zijn niet gratisquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:33 schreef brtausi het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook een foto krijgen ofzo?
heb je tenminste nog 1 uitdaging
Ik wil er wel voor zorgen dat de f5'ers wat te doen hebben hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:32 schreef ManianMan het volgende:
Baoh volgens mij heeft iemand aan de handrem getrokken, in ieder geval het topic gaat weer langzaam
Jij hebt ook een keer wat te doen, gelijk met opgeheven vingertje klaar staanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat te doen
Ja af en toe wat posten. Dat werken is toch overrated dit zijn je sociale vaardigheden die worden bijgeschaafdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:34 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben wel wat te doen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:33 schreef brtausi het volgende:
[..]
Kunnen we dan ook een foto krijgen ofzo?
heb je tenminste nog 1 uitdaging
Werk, ik verlang terug naar de oertijdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:35 schreef brtausi het volgende:
[..]
Ja af en toe wat posten. Dat werken is toch overrated dit zijn je sociale vaardigheden die worden bijgeschaafd
je mag dastem.blablabla wel toevoegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]Als ze daar toestemming voor geeft.
PS: als iemand mijn hyves wilt pm dan even![]()
jouw hyves? wat dacht je van haar hyves?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef ManianMan het volgende:
Zo ben ik niet hoorquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef brtausi het volgende:
[..]
jouw hyves? wat dacht je van haar hyves?
nee ik pasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:37 schreef ManianMan het volgende:
ik kan hyves niet openen, want er kan iemand meekijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:40 schreef ManianMan het volgende:
Ik kan niet zoeken op hyves, javascript wordt geblokkeerd
Dan vanavond maar even kijkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:41 schreef Puala het volgende:
[..]
ik kan hyves niet openen, want er kan iemand meekijken
Nog maar 170 postsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:41 schreef ManianMan het volgende:
Ik weet een briljante titel voor het volgend topic!
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Jij hebt ook een keer wat te doen, gelijk met opgeheven vingertje klaar staan
Eigen risico!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:38 schreef Puala het volgende:
[..]
je mag dastem.blablabla wel toevoegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:44 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Eigen risico!!Weigeren kan altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Achteraf verwijderen ook?quote:
Zo snelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:46 schreef jna het volgende:
Vroegah, toen ging er 1 topic in 30 minuten doorheen
Nee hoorquote:
ging je toen een letter per post doen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:46 schreef jna het volgende:
Vroegah, toen ging er 1 topic in 30 minuten doorheen
Dat woord bestaat toch niet mag ik hopen, het leest niet lekkerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:49 schreef brtausi het volgende:
[..]
ging je toen een letter per post doen?
ferrarirechterachterwielventieldopje
Thuis eens uitzoeken waar danquote:
Laat ons meegenieten?quote:
lol, had het vroeger ooit een keer gehoord, of het een echt woord is, al sla je me doodquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:51 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat woord bestaat toch niet mag ik hopen, het leest niet lekker
Vrachtwagenrechterachterwielventieldopjefabrikantquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:52 schreef brtausi het volgende:
[..]
lol, had het vroeger ooit een keer gehoord, of het een echt woord is, al sla je me dood
Dan ikquote:
juistmquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vrachtwagenrechterachterwielventieldopjefabrikant
dus er wordt toch nog gewerkt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef ManianMan het volgende:
Volgens mij is Paula het verslag aan het lezen :p
Ze is mijn dagverslag aan het lezen op mijn hyves denk ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:57 schreef brtausi het volgende:
[..]
dus er wordt toch nog gewerkt.
wat hadden we nou gezegd?
lol, naja, zo lang het nutteloos is mag het.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze is mijn dagverslag aan het lezen op mijn hyves denk ik, kan nog even duren totdat ze er is (als dit klopt)
Kan alleen een paar uur durenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:59 schreef brtausi het volgende:
[..]
lol, naja, zo lang het nutteloos is mag het.
Een 10 voor je scriptie.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:00 schreef jna het volgende:
hmm scriptie of fifa 10 halen.
keuzes, keuzes
Ik kan er geen bedenkenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Vrachtwagenrechterachterwielventieldopjefabrikant
Scriptie, Fifa kan laterquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:00 schreef jna het volgende:
keuzes, keuzes
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:01 schreef AMDB het volgende:
Verdomme, wou ik net ff een potje lekker gaan schijten, komt er een klant binnen. Die moest eerst koffie e.d. Maar hij zit vlak naast de wc, dus is ook weer zoiets
Ik zou eerst uit bed stappen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:00 schreef jna het volgende:
keuzes, keuzes
daar ben ik al 2 uur uit. tevens kan je met een laptop op bed ook heel goed aan je scriptie werkenquote:
Lekker de dekens eronderquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:06 schreef jna het volgende:
[..]
daar ben ik al 2 uur uit. tevens kan je met een laptop op bed ook heel goed aan je scriptie werken
Gewoon doen en al spuitend met de oust (ken je 'm nogquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:01 schreef AMDB het volgende:
Verdomme, wou ik net ff een potje lekker gaan schijten, komt er een klant binnen. Die moest eerst koffie e.d. Maar hij zit vlak naast de wc, dus is ook weer zoiets
Mijn grapquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:10 schreef brtausi het volgende:
[..]
Gewoon doen en al spuitend met de oust (ken je 'm nog) naar buiten komen.
"zo dat had ik even nodig, zullen we beginnen"
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:08 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Lekker de dekens eronder
Dat ding begint al te blazen als ik hem gewoon op tafel heb staan. vanaf dag 1 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Nieuwe boek van Dan Brownquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:13 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Verloren Symbool, waar heb je het in hemelsnaam over
Leg hem eens op de dekens, killing I swearquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:14 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ding begint al te blazen als ik hem gewoon op tafel heb staan. vanaf dag 1 al
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:15 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Leg hem eens op de dekens, killing I swear
een Anus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, een Vaio
Maar wil toch al een macbook gaan kopen dus ik zet hem vaak genoeg op bed
Jawel, je keek.
Ik wilde heel graag een Sony maar mijn ouders hebben mij opgescheept met een Acerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:17 schreef jna het volgende:
[..]
een Anus.![]()
Nee, een Vaio
Maar wil toch al een macbook gaan kopen dus ik zet hem vaak genoeg op bed
De Nederlandse vertaling??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:12 schreef jna het volgende:
Het verloren symbool maar alvast besteld
Had je hem zelf moeten kopen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:19 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik wilde heel graag een Sony maar mijn ouders hebben mij opgescheept met een Acer
Ik heb geen bank kunnen overvallen toendertijdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:20 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Had je hem zelf moeten kopen?
Ik heb een Toshiba
Sparenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:21 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik heb geen bank kunnen overvallen toendertijd toentertijd
Die laat ik m'n ouders wel kopen, wel benieuwd trouwens. Andere boeken van 'm zijn ook erg vermakelijk.quote:
Wat voor opleiding doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:28 schreef brtausi het volgende:
ben nu lekker foto's aan het maken van t-shirts voor op de site.
wat leuker dan met adwords werken
Nopequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die laat ik m'n ouders wel kopen, wel benieuwd trouwens. Andere boeken van 'm zijn ook erg vermakelijk.
Wil hem eigenlijk liever in het engels lezen.
Heeft hier iemand wel eens The Hitchhikers Guide to the Galaxy gelezen?
Ik heb nog 3 boekenbonnen, in totaal 50euro, liggen en wil ze deze keer niet laten verlopenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die laat ik m'n ouders wel kopen, wel benieuwd trouwens. Andere boeken van 'm zijn ook erg vermakelijk.
Wil hem eigenlijk liever in het engels lezen.
Heeft hier iemand wel eens The Hitchhikers Guide to the Galaxy gelezen?
Zijn die dingen ook geldig bij bol.com? Hitchhikers is echt een must read imo. Meest grappige boekenreeks allertijden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:31 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik heb nog 3 boekenbonnen, in totaal 50euro, liggen en wil ze deze keer niet laten verlopenDus ik ga hem wel halen als ie er is
Klinkt goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn die dingen ook geldig bij bol.com? Hitchhikers is echt een must read imo. Meest grappige boekenreeks allertijden.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:33 schreef Bootje84 het volgende:
Jezus, fanmail van het CJIB.
¤117,- voor 20 km/h te hard waar je 50 mocht
Ik was een medewerker helpen & mail beantwoorden & ff mee met de rokersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:56 schreef ManianMan het volgende:
Volgens mij is Paula het verslag aan het lezen :p
Geen diee, beetje lastig betalen met een boekenbon bij Bol.com lijkt mequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:32 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zijn die dingen ook geldig bij bol.com? Hitchhikers is echt een must read imo. Meest grappige boekenreeks allertijden.
wat aan het lezen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ze is mijn dagverslag aan het lezen op mijn hyves denk ik, kan nog even duren totdat ze er is (als dit klopt)
Rokersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik was een medewerker helpen & mail beantwoorden & ff mee met de rokers
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Had je maar op je snelheid moeten letten dan kost het niets
Het zal mij eerlijk gezegd mn reet roestenquote:
Dan heb je eindelijk wat te doenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal zo kijken, maar het is wat lastig om dat te doen ivm drukte hier
Sommige stukjes zijn wel een beetjequote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Zal zo kijken, maar het is wat lastig om dat te doen ivm drukte hier
Science-fiction/komedie. Hele aparte boeken, erg droge humor. Je moet er wel van houden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:35 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Geen diee, beetje lastig betalen met een boekenbon bij Bol.com lijkt meWat voor genre zijn die boeken dan?
die 8 euro die ze kosten is ook niksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Science-fiction/komedie. Hele aparte boeken, erg droge humor. Je moet er wel van houden.
Zeker, heb 'm zelf ook aangeschaft zonder er iets vanaf te weten, gewoon vanwege goede verhalen. Nu m'n favoriete boeken. Heerlijk goedkoop soms, dat bol.comquote:
Mja ik ben niet zo van de Science-Fiction..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Science-fiction/komedie. Hele aparte boeken, erg droge humor. Je moet er wel van houden.
Het is ook niet science-fiction die de boventoon voert. Het verhaal speelt zich alleen af in het heelal. Het is meer een parodie op domme dingen die mensen doen. En dan op een hele absurde manier.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Mja ik ben niet zo van de Science-Fiction..
MEM, maar hier ben ik manusje van alles.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:30 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat voor opleiding doe jij eigenlijk?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:50 schreef jna het volgende:
Als je toch niks weet te doen met je boekenbonnen koop dan Taal is zeg maar echt mijn ding
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:53 schreef jna het volgende:
Oh edit je hem snel.
Dat valt toch best mee? Ik heb er hier al meerdere van die grootte uitgeprint.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:21 schreef Puala het volgende:
Eventjes een documentje uitprinten. Het is maar 52 bladzijden.
Het grootste wat ik heb gehad is, 234 pagina's lang (handleiding)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee? Ik heb er hier al meerdere van die grootte uitgeprint.
Ik print nooit grote bestanden uitquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat valt toch best mee? Ik heb er hier al meerdere van die grootte uitgeprint.
Morgen komt de zwart-wit laserprinter binnen van Samsungquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik print nooit grote bestanden uit![]()
En al helemaal niet in kleur
Nico!quote:
Laserprinter, duur in aanschaf maar in gebruik is het de goedkoopste oplossingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:31 schreef AMDB het volgende:
Ik wil zelf binnenkort een printer aanschaffen, echt handig voor school e.d. Op school printen en bij huisgenoten is irritant. Zeker omdat ik ook in kleur wil printen. Zo weet ik precies wat het me kost enzo. Iemand nog tips?
Wij hebben net een nieuwe printer. Dat ding kan ook kopieren/scannen en is volledig draadloos. Weet zo 123 het type en de prijs niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:31 schreef AMDB het volgende:
Ik wil zelf binnenkort een printer aanschaffen, echt handig voor school e.d. Op school printen en bij huisgenoten is irritant. Zeker omdat ik ook in kleur wil printen. Zo weet ik precies wat het me kost enzo. Iemand nog tips?
Wat is het probleem?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:32 schreef Puala het volgende:
Snotverdorie, ik voel mezelf echt een leek op het moment
Watskeburt?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:32 schreef Puala het volgende:
Snotverdorie, ik voel mezelf echt een leek op het moment
Voetbaltermen die me niets zeggen en die met googlen ook niets opleveren en ik ben te koppig om het te vragenquote:
Jij houdt toch ook van voetbal? Wat voor termen zijn het dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Voetbaltermen die me niets zeggen en die met googlen ook niets opleveren en ik ben te koppig om het te vragen
Koppigheidquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:35 schreef Puala het volgende:
[..]
Voetbaltermen die me niets zeggen en die met googlen ook niets opleveren en ik ben te koppig om het te vragen
Jup, maar de echte termen ken ik nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:36 schreef jna het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook van voetbal? Wat voor termen zijn het dan?
L.no!quote:
Teletekst supporter!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, maar de echte termen ken ik niet![]()
dingen als een bep bakhuisje doen ofzo?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Jup, maar de echte termen ken ik niet![]()
Jazzquote:
Wat?quote:
Wat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dingen als een bep bakhuisje doen ofzo?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
quote:
WTF?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nou zelfs snoop dogg stond er 2/3 jaar geleden dus die naam zegt ook niet meer zoveelquote:
Voor snoop dogg zou ik mn nest ook niet uit komenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:45 schreef jna het volgende:
[..]
Nou zelfs snoop dogg stond er 2/3 jaar geleden dus die naam zegt ook niet meer zoveel
Nee en ik wil wel uitleg horenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie kennen het niet?
Ben ook wel benieuwdquote:
Tuurlijk, was mn moeder altijd blij mee als ik die deed. Kon alles weer in de wasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
jna kent de bep bakhuis toch wel mag ik hopen?
heel goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:53 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, was mn moeder altijd blij mee als ik die deed. Kon alles weer in de was
quote:
quote:Op 11 maart 1934 scoorde hij tegen België een doelpunt dat onverbrekelijk met zijn naam is verbonden. Een lage bal van rechts kopte hij languit vallend het Belgische doel in. Nog altijd heet een doelpunt dat met een dergelijke zweefduik wordt gemaakt een 'Bakhuysgoal'.
Ik speel het liever dan al die vage termen weten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:54 schreef jna het volgende:
stelletje n00bs hier![]()
Gelukkig is er nog een voetbal forum
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef Isdatzo het volgende:
Hoi.
Nico, had jij mijn vraag nog gelezen like.. 4 topics terug?
Dat weet iedereen. Do-oh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef jna het volgende:
Jullie weten toch wel wat een Panenka is?
Te laatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
Ik kende de Bep Bakhuis ook niet. Weet alleen dat Jaap Stam dat ging oefenen bij de Regenjas vroeger. Harry Vermeegen was geweldig toen
Toch iets met turnen?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:55 schreef jna het volgende:
Jullie weten toch wel wat een Panenka is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
quote:
Nu al?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 16:04 schreef Bootje84 het volgende:
Nou, we sluiten de boel maar ff af hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |