Dit lijkt dus helemaal nergens op!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoop dat ik het goed gedaan heb, dit is mijn eerste keer dat ik een Stage SC topic aanmaak
Ja, perfect hoor!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hoop dat ik het goed gedaan heb, dit is mijn eerste keer dat ik een Stage SC topic aanmaak
Hehe je bent jaloers dat wij nog centjes krijgenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
Zijn jullie het huis al uit ondertussen, anders kom ik hier niet meer hoor, moederskindjes![]()
Het nr is iig goedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Wat is shazamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:20 schreef jna het volgende:
Voor het eerst eindelijk wat gehad aan shazam
Leuk je gekend te hebben, nu oprotten!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
Zijn jullie het huis al uit ondertussen, anders kom ik hier niet meer hoor, moederskindjes![]()
Doei danquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:18 schreef AMDB het volgende:
Kun je de villa gelijk overnemenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:21 schreef jna het volgende:
[..]
Doei dan
ik wacht denk ik tot m'n ouders het huis uit gaan
Programma op iPhone wat je kan opstarten als je een nummer hoort waarvan je de titel niet kent.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:22 schreef jna het volgende:
[..]
Programma op iPhone wat je kan opstarten als je een nummer hoort waarvan je de titel niet kent.
Ik sta niet in de Wikiquote:
Het leuke van de wiki is dat je er zelf informatie aan toe kan voegenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik sta niet in de Wikibij wie moet ik zijn?
Hij neemt het op, stuurt het naar een enorme database van muziek om het te vergelijken denk ik en dan komt ie terug met de artiest en titel. Werkt overigens alleen voor opgenomen muziek. Niet als je zelf gaat fluiten ofzo of bij live versiesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vet, maar hoe werkt zo'n programma?
Oh, ja ben er niet zo thuis inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Het leuke van de wiki is dat je er zelf informatie aan toe kan voegen
Die optie heeft meneer W. Pedia ook pas sinds kort toegevoegdquote:
Hmm, misschien vergelijkt die de tijd, de tonen etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:29 schreef jna het volgende:
[..]
Hij neemt het op, stuurt het naar een enorme database van muziek om het te vergelijken denk ik en dan komt ie terug met de artiest en titel. Werkt overigens alleen voor opgenomen muziek. Niet als je zelf gaat fluiten ofzo of bij live versies
Beetje vroeg, niet?quote:
Zo klaarquote:Op donderdag 1 oktober 2009 10:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Die optie heeft meneer W. Pedia ook pas sinds kort toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |