shit, terug naar school en natuurkunde overdoen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)onden-in-heelal.html
Ben je verkouden pinguin?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook met het laatste niet zo veel problemen.
Ik vind het maar gelul in de ruimtequote:
kwantum materie, nu in de aanbiedingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ben je verkouden pinguin?
[..]
Ik vind het maar gelul in de ruimte
Nee, hygiene.quote:
Meerdere keren dezelfde quote quoten is geen multiquote.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
edit: zo die ging goed![]()
[..]
kwantum materie, nu in de aanbieding
ben nie zo van de kwantumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:16 schreef wel.o.k het volgende:
edit: zo die ging goed![]()
[..]
kwantum materie, nu in de aanbieding
Sterf Tievus Fuck Uberhoer ?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
word gewoon een beetje moe van sommige personen die zich overal tegen aan lopen te bemoeien ...
bedoel moeder teresa word die persoon toch niet dus STFU
Dat kan natuurlijk ookquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
Vieze gore achterbakse grrrrrrrrrrrrrrrr
kut deurwaarders
koekjes in beslag genomenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
kut deurwaarders
"Blokje op hellend vlak, teken alle krachten" en dan ook die nieuwe mysterieuze kracht erbij tekenenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, terug naar school en natuurkunde overdoen.
o nee, natuurkunde doen.
o nee, naar school. dat was het.
vectoren, weerstandquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Blokje op hellend vlak, teken alle krachten" en dan ook die nieuwe mysterieuze kracht erbij tekenen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:26 schreef Ladylike het volgende:
kut deurwaarders
Haar paal meegenomen!quote:
Yep, dus over een half jaar ben ik dakloos, want nu heb ik niets meerquote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Yep, dus over een half jaar ben ik dakloos, want nu heb ik niets meer
loonquote:
doe maar, behalve als je huur rekent, die kan ik vanaf vandaag niet meer betalenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
moet ik het tuinhuisje opruimen voor je?
Whut?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
+ . gezellig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
loon
[..]
doe maar, behalve als je huur rekent, die kan ik vanaf vandaag niet meer betalen
Het is maar waar je vrolijk van wordtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Handig op pagina 5quote:
Yep is het ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
+ . gezellig.
maar klinkt als serieus probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |