Dan de alfa maar verkopenquote:
5000 euro is genoegquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan wens ik je sterkte en succes met de afhandeling.
ik wil wel helpen maar dat zal wel niet kunnen
Ja dat blijkt maar weer...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
5000 euro is genoeg
och, een vaste baan, daar blijf ik op hopen
Zo zie je dus dat geld wel belangrijk is voor je dromen MD
en thanx
5 roodtjes heb ik niet bij me.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
5000 euro is genoeg
och, een vaste baan, daar blijf ik op hopen
Zo zie je dus dat geld wel belangrijk is voor je dromen MD
en thanx
whehehe ik heb het welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
5 roodtjes heb ik niet bij me.
maar dat is op zich nog te overzien.
Idem. Hebben wij dezelfde vrouw?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe ik heb het wel
maar dan slaap ik zelf op straat om dat mn vrouwtje me er dan persoonlijk uitschopt waarsch![]()
Als je reservers hebt wel...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom er ook wel aan maar heb het niet bij me.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
whehehe ik heb het wel
maar dan slaap ik zelf op straat om dat mn vrouwtje me er dan persoonlijk uitschopt waarsch![]()
* bied schouder aan om uit te huilenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
alles komt wel goed, ben nu alleen erg depri omdat er weer een hoop geregeld moet worden nu
Thanx, ben blij dat ik zo verlof heb gekregen en lekker naar huis kanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* bied schouder aan om uit te huilen
Ja, maar het blijft wel een hoop geld...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Je krijgt nu dus een minimumbedrag om net wel/niet honger te lijden...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:54 schreef Ladylike het volgende:
alles komt wel goed, ben nu alleen erg depri omdat er weer een hoop geregeld moet worden nu
Dat is dan wel weer top...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx, ben blij dat ik zo verlof heb gekregen en lekker naar huis kan
waar blijven die dagcijfers OA? ik zit er de hele ochtend al op te wachten...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Je krijgt nu dus een minimumbedrag om net wel/niet honger te lijden...
Nou, zoals beloofd een update.... het ziet er goed uit.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan is het geen woensdag
[..]
Afgesproken!
Al heb ik geen idee waar je het over hebt![]()
Tijdens werktijd... Mijn werktijd eindigt pas exact om 1700 uurquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waar blijven die dagcijfers OA? ik zit er de hele ochtend al op te wachten...
Thanxquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou, zoals beloofd een update.... het ziet er goed uit.
@ LL: zwaar klote, weet heel goed wat het is
Sterkte meiske
Mooi op tijdquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nou, zoals beloofd een update.... het ziet er goed uit.
@ LL: zwaar klote, weet heel goed wat het is
Sterkte meiske
Daar heb je een punt..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:00 schreef OA het volgende:
[..]
Tijdens werktijd... Mijn werktijd eindigt pas exact om 1700 uur.
quote:Top 100 van woensdag 30 september 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 261 Pheno
24. 110 goldfinger1963
45. 081 Ladylike
46. 080 john-frusciante
57. 074 Nijns
59. 073 MaleDuck
77. 063 Papierversnipperaar
Mooi, ik had je post nog niet gelezen... dus vandaar dat die vraag er stondquote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
Yups, zoals ik al zei, nog steeds alles goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |