quote:Op vrijdag 18 september 2009 23:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen die na een 'grap' op zo'n speelse manier GARPJEEJEJE brullen..
WEL ALS HET LEKKERE MEISJES ZIJN.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:49 schreef Rasher het volgende:
Terecht. Alsof ze denken dat ze er mee weg komen dan.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:43 schreef Zero17 het volgende:
Dat vind ik dus zo kut hè. Als je met een één of ander meisje praat, waarvan je eerst denkt: 'Nou dat is best een lieV meisje' , maar dat als je met haar aan het discussiëren bent over iets en het blijkt dat zij fout zit, dat ze dan met de vreselijkste kutopmerking komt: 'Oh haha grapjeeee! natuurlijk ligt Amsterdam niet in Noord-Brabant! haha'
Klacht: 'Oh. hahaha grapjee!'
Nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:07 schreef GasTurbine het volgende:
Beter dat dan een meisje wat koppig blijft en arrogant gaat doen.
quote:
Ik volg Bt op de voet, er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan haar denk. Zij is de spil van mijn bestaan. Alles wat zij zegt, hoor ik aandachtig aan.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het geheugen van een olifant, maar ik betwijfel of je dit topic had gekend als het niet door BT was gemaakt.
Zij is 42?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik volg Bt op de voet, er gaat geen dag voorbij zonder dat ik aan haar denk. Zij is de spil van mijn bestaan. Alles wat zij zegt, hoor ik aandachtig aan.
Ze zeggen het altijd nadat jij hun gecorrigeerd hebt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:16 schreef MASD het volgende:
Wat als ze echt een grap maakt? Vrouwen zijn immers nooit grappig en het is moeilijk te spotten of ze wél een grap maken of juist niet.
Hij is weer zo'n bt fanboy.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Het geheugen van een olifant, maar ik betwijfel of je dit topic had gekend als het niet door BT was gemaakt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Zij is zo veel meer dan een kuthype uit een overgewaardeerd boek.
Hen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:17 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Ze zeggen het altijd nadat jij hun gecorrigeerd hebt..
Zero17, aangenaam.quote:
Nee.quote:
quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:20 schreef IQM het volgende:
[..]
En nu moet jij zeggen: "Oh, hihi, grapje. [ afbeelding ]"
't Grote verschil is dat jij niks hebt te bieden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:21 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee.
Stiekem vind ik BT ook helemaal 'te gek'![]()
Sshht. Straks leest ze dat nog,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:25 schreef IQM het volgende:
[..]
't Grote verschil is dat jij niks hebt te bieden.
"Vijfer"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:25 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Domme meisjes zijn het leukstDie kan je tenminste alles wijs maken.
Ook een keer gedaan bij een vriend, zeggen dat er schildpadden in zijn vijfer leven (-10 buiten en dik pak ijs op het water). Zij geloofde het ook nog en ze zag ze ook zwemmen onder het ijs
Haha grapje...
Een vijver in de vorm van het getal 5.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:26 schreef IQM het volgende:
[..]
"Vijfer".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Puntjes achter een smiley. That's hot.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:26 schreef IQM het volgende:
[..]
"Vijfer".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Doe ik normaal eigenlijk niet, hoor, omdat ik het best geforceerd vind, maar soms maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:27 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Puntjes achter een smiley. That's hot.
Snel editen hè.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:27 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Puntjes achter een smiley. That's hot.
Oh... Haha grapje...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:26 schreef IQM het volgende:
[..]
"Vijfer".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Oh. Hahaha. Grapje"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:26 schreef IQM het volgende:
[..]
"Vijfer".
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yeah, right.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:32 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Oh... Haha grapje...
Fucking telefoon die gewoon dat woord corrigeerd in vijfer
Oeps verkeerde accountquote:
Topic savedquote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:40 schreef Zero17 het volgende:
Het wordt ook alsmaar flauwer en flauwer.
Tijd voor tieten.
[ afbeelding ]
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 03:16 schreef MarkyMarkx het volgende:
[ afbeelding ]
'Oh. hahaha grapjee!'
Ja en op die manier denken ze nooit fout te kunnen zitten.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:36 schreef Frag_adder het volgende:
Ik erger me nog meer aan van die vrouwen die een reactie peilen op een onderwerp en als er dan niet gewenst gereageerd worden krijg je ook die: "oh hahaha, grapjeeeeee"
STERF!
Nee, ik ben dan ook niet voor niets alleen maar een E-Player.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 12:03 schreef afcajos het volgende:
REST DE HAMVRAAG: HEEFT TS DAT MEISJE NOU NOG GENEUKT?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 02:40 schreef Zero17 het volgende:
Het wordt ook alsmaar flauwer en flauwer.
Tijd voor tieten.
[ afbeelding ]
Kwam ik in een één of andere post van Rosbief tegen.quote:
Mwah, vaak twijfel ik dan nog wel of het doenbaar is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 01:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WEL ALS HET LEKKERE MEISJES ZIJN.
Geslacht Vrouwquote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:45 schreef Fascination het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel grappighet is zooo'n debiele kutopmerking dat ie weer leuk wordt.
Jij ook niet.quote:
Net of dat in andere gevallen niet zo is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeg ik ook soms, maar dan voor de grap. De ander en ikzelf weten dan heus wel dat ik fout zat hoorrr.
Is dus puur een vrouwen ding, en zelfs als ze weten dat het stom is / nergens op slaat/ weten dat hij gewoon niet grappig is en toch wordt deze nog door vrouwen gebruikt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
Zeg ik ook soms, maar dan voor de grap. De ander en ikzelf weten dan heus wel dat ik fout zat hoorrr.
Zo swaffelde ik ooit een meisje, keek ze na 3 klappen mij boos aan. Ik zo "hahaha grapje'. Werd niet gewaardeerd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 15:14 schreef Aestivate het volgende:
En andersom werkt het niet, als ik haar hoofd 30 seconden in de WC pot heb gehouden en dan "grapje!1! !![]()
" roep, loopt ze boos weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |