Het ging mij eigenlijk ook meer om het feit wat een pauperstad Enschede is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef Rekkie het volgende:
Oh de klachten soms ook......
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
5 goals in 3 wedstrijden. Nu jij weer.
En ga jij maar weer op de zeebodem diepzeeblindsimultaandammen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef Crutch het volgende:
Ga effe lekker naar het voetbalforum met je kutvoetbaltopic.
Goh wat goed met uitslagen als 17-32.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
5 goals in 3 wedstrijden. Nu jij weer.
Dus je geeft toe dat je OP gewoon kut isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:25 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het ging mij eigenlijk ook meer om het feit wat een pauperstad Enschede is.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En ga jij maar weer op de zeebodem diepzeeblindsimultaandammen.
quote:Beledigen van de topicstarter
Het lijkt een ware sport te zijn geworden in Klaagbaak om de topicstarter zo veel mogelijk te beledigen, en vooral te bashen. Dit soort reacties kunnen een topic heel erg snel verpesten, en vaak loopt het dan ook alleen maar uit op rellen en flame posts. Kortom, als je alleen maar van plan bent de topicstarter te gaan beledigen, dan hoeft je wat ons betreft helemaal niet te reageren. Flames of beledigingen kunnen uiteraard conform de algemene policy verwijderd worden.
Oh.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:27 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, jongens toch:
[..]![]()
![]()
Dat is echt geen porum van jullie.
Een OP als deze hierboven is ook geen porum, zo laten we het op een gelijke stand houden en gauw een slotje zettenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:27 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, jongens toch:
[..]![]()
![]()
Dat is echt geen porum van jullie.
Heb al jaren Copa Mundials. Zitten als gegoten en nooit problemen mee gehad. Gaan altijd minstens 2 seizoenen mee, wat je niet kunt zeggen van de My First Adidas voor 29,95 bij de Scapino.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:29 schreef Folmer het volgende:
[..]
Oh.![]()
Dan maar dit:
Terechte klacht, en Adidas gaat sowieso sneller kapot dus ik zou voortaan een ander merk nemen.
Toch netjes van Intersport
Ik deed nog zo mijn best met klachtomschrijving, anti(-anti-anti)klachtomschrijving en een samenvattingquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:29 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een OP als deze hierboven is ook geen porum, zo laten we het op een gelijke stand houden en gauw een slotje zetten
Met name de anti, anti anti en antiquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik deed nog zo mijn best met klachtomschrijving, anti(-anti-anti)klachtomschrijving en een samenvatting
Was het niet duidelijk dan? Kun je mij tips geven voor de volgende keer?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Met name de anti, anti anti en anti
True, maar ik heb VBL uit mijn AT-lijst geflikkerd. (zul je net zien dat ie alsnog blijft staan omdat ik hier gepost heb)quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee want dan blijven deze verschrikkelijke OP en de kutreacties staan
Naja, zo druk is VBL ook niet meer...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
True, maar ik heb VBL uit mijn AT-lijst geflikkerd. (zul je net zien dat ie alsnog blijft staan omdat ik hier gepost heb)
Ja ik las iets over het sluiten van/rel, dan hoeft van mij dan ook weer niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Naja, zo druk is VBL ook niet meer...
En + schede = Plus + kut, ja dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 00:44 schreef Crutch het volgende:
Pluskut is het toch?Vind het dialect wel grappig verder kom ik er nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |