Okee, dan is het goedquote:
van mij wel, maar volgens mij vind je LS een leuke vent om te zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed![]()
Vind je een leuke vent om te zien, mag ik dat even zeggen?
Ja dat bedoel ik. Sorry, ik geloof dat ik jouw ava en zijn gordijnen automatisch bij elkaar matchte ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
van mij wel, maar volgens mij vind je LS een leuke vent om te zien
hehe, nu je t zegt idd. was mij nog niet opgevallen. Ik dacht maar ff voor hem te antwoorden omdat ik hem van andere foto's van hem herkende.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Sorry, ik geloof dat ik jouw ava en zijn gordijnen automatisch bij elkaar matchte ofzo
my bad, zat niet op te lettenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nu je t zegt idd. was mij nog niet opgevallen. Ik dacht maar ff voor hem te antwoorden omdat ik hem van andere foto's van hem herkende.
en toen je zei dat ik een leuke vent om te zien was, dacht ik maar ff te verduidelijken ipv te vroeg te juichen
nah was maar grapje. ik plaats geen foto's van mezelf op internet. houd ik niet zo vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
my bad, zat niet op te letten![]()
Plaats van jezelf ook gerust een foto... Dan kan ik dat tegen jou wellicht ook zeggen![]()
Maar alleen als ik het meen hoor.
Pics or hoax.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
nah was maar grapje. ik plaats geen foto's van mezelf op internet. houd ik niet zo van
ok, of om te verhullen dat ik een dwerg ben van 1.50 bij 153 kg
Tu es une clone de vagina?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef delaPupa het volgende:
Als u juich doe het dan goed dan heb in ieder geval gejuich ook al is het te vroegie maar dan heb je in ieder geval vreugde gevoeldt tog en dat licht niet aan het vroeg juiche maar aan de adrilinia ja je weet tog maar oke ALLES KOMT GOED , je weet tog
Suzanne de la Amora
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik geen foto's plaats. hoax it is dus
dus nu moet ik minstens 24 uur wachtenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik de spanning wat opbouwen
Waarom zo lang?quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
dus nu moet ik minstens 24 uur wachten
ff paul de leeuw kijken....en ik wil eigenlijk morgen al redelijk vroeg gaan sportenquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:59 schreef D. het volgende:
[..]
Je gaat er vandoor?
Nouja, jij dan ook maar een fijne avond.
Handjes boven de dekens he![]()
Ik ben een mannetje, dus dat werkt iets andersquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
ff paul de leeuw kijken....en ik wil eigenlijk morgen al redelijk vroeg gaan sporten.....dus ook niet te laat naar bed
...jij ook geen dingen doen die ik niet zou doen
![]()
Ik heb nooit veel last met mijn postuur, maar goffer de goffer bij Jaap valt werkelijk iedereen in het niets.quote:Op zondag 11 oktober 2009 21:52 schreef D. het volgende:
[..]
Maar wie was je gezellige bezoek nou?
Ik kan het niet zien nl. want Jaap zit er voor
En hij is LANG ook nog hequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb nooit veel last met mijn postuur, maar goffer de goffer bij Jaap valt werkelijk iedereen in het niets.
Hoiquote:
Heuj bommeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |