Okee, dan is het goedquote:
van mij wel, maar volgens mij vind je LS een leuke vent om te zienquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Okee, dan is het goed![]()
Vind je een leuke vent om te zien, mag ik dat even zeggen?
Ja dat bedoel ik. Sorry, ik geloof dat ik jouw ava en zijn gordijnen automatisch bij elkaar matchte ofzoquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:15 schreef gomi het volgende:
[..]
van mij wel, maar volgens mij vind je LS een leuke vent om te zien
hehe, nu je t zegt idd. was mij nog niet opgevallen. Ik dacht maar ff voor hem te antwoorden omdat ik hem van andere foto's van hem herkende.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Sorry, ik geloof dat ik jouw ava en zijn gordijnen automatisch bij elkaar matchte ofzo
my bad, zat niet op te lettenquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:21 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, nu je t zegt idd. was mij nog niet opgevallen. Ik dacht maar ff voor hem te antwoorden omdat ik hem van andere foto's van hem herkende.
en toen je zei dat ik een leuke vent om te zien was, dacht ik maar ff te verduidelijken ipv te vroeg te juichen
nah was maar grapje. ik plaats geen foto's van mezelf op internet. houd ik niet zo vanquote:Op zondag 11 oktober 2009 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
my bad, zat niet op te letten![]()
Plaats van jezelf ook gerust een foto... Dan kan ik dat tegen jou wellicht ook zeggen![]()
Maar alleen als ik het meen hoor.
Pics or hoax.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:31 schreef gomi het volgende:
[..]
nah was maar grapje. ik plaats geen foto's van mezelf op internet. houd ik niet zo van
ok, of om te verhullen dat ik een dwerg ben van 1.50 bij 153 kg
Tu es une clone de vagina?quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:56 schreef delaPupa het volgende:
Als u juich doe het dan goed dan heb in ieder geval gejuich ook al is het te vroegie maar dan heb je in ieder geval vreugde gevoeldt tog en dat licht niet aan het vroeg juiche maar aan de adrilinia ja je weet tog maar oke ALLES KOMT GOED , je weet tog
Suzanne de la Amora
quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
ik zei toch dat ik geen foto's plaats. hoax it is dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |