Fletsjjjj!!quote:Op woensdag 30 september 2009 23:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd leuk om dat teleportatie ding onder iemand te schieten en dan ernaartoe te teleporteren
Varg Veum heb ik nog nooit gezien.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik erger me dood als Wallander op tv is. Alleen Varg Veum is tof.
toen wij in de 5e aan de profielwerkstukken moesten had ook iedereen de laptop mee en hadden we een switch neergezet om lekker battlefield te spelen met zn allenquote:Op woensdag 30 september 2009 23:14 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Fletsjjjj!!![]()
'k Weet niet meer hoe we erop kwamen, maar het kwam ter sprake en toen hebben we het weer gedownload. Vroeger () op het werk hadden we een LAN server en elke pauze zaten we met z'n allen te knallen
Ja, dat was tofquote:Op woensdag 30 september 2009 23:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
toen wij in de 5e aan de profielwerkstukken moesten had ook iedereen de laptop mee en hadden we een switch neergezet om lekker battlefield te spelen met zn allen
Britse en Duitse detectives.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Varg Veum heb ik nog nooit gezien.
Ik vind Midsomer Murders trouwens wel veruit de beste Britse Detective
Die duitse actie-detectives zijn ook altijd wel lachen.
welke hercules heb je, die van 200 ?quote:Op woensdag 30 september 2009 23:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb zelf nog geen set omdat ik de laatste tijd nogal weinig geld ervoor had. Ergens het komende jaar wil ik wel wat moois gaan kopen.
In Frankrijk kom ik altijd wel leuke dingen tegen voor lage prijzen (Bij die 2e hands keten, easy cash ofzoiets) Maar ik heb nog geen idee wat ik precies wil. Waarschijnlijk Pioneer of Denon.
Voorlopig moet ik het maar even doen met een macbook en zo'n crappy hercules ding
Je weet serieus niet wat je mistquote:Op woensdag 30 september 2009 23:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Britse en Duitse detectives.
Ik ben nog niet van plan om te stoppen want dan kan ik het ook wel vergeten wat dat betreft.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:03 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Beste vriendin van mijn vriendin heeft dat ook, maar die is zo'n 2 jaar geleden gestopt met actief zwemmen.....het zakt nu allemaal een beetje naar der heupen.
Maar die was/is idd ook vrij breed.
Ik begrijp hieruit dat jullie absoluut niet van de vinyl-generatie zijn....quote:Op woensdag 30 september 2009 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke hercules heb je, die van 200 ?
vriend van me heeft 2x pioneer cdj400 gekocht, schijnt erg lekker te werken
ik ga zelf komende week een lichtsetje aanschaffen, 4 scanners en besturing (allemaal in flightcase natuurlijk)
Dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, dat was tof![]()
Nu moet ik toekijken hoe m'n vriendin zit te SIM'men...
.quote:Op woensdag 30 september 2009 23:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben nog niet van plan om te stoppen want dan kan ik het ook wel vergeten wat dat betreft.![]()
Maar ik pas bijvoorbeeld wel in shirtje maat 38, alleen dat zit zooo strak bij mijn schouders dat ik wel een 40/42 moet. En dat vind ik niet leuk
Kende het alquote:Op woensdag 30 september 2009 23:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand die dat linkje heeft bekeken?
Dan nog is de tekst ergquote:Op woensdag 30 september 2009 23:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kende het al
En het liedje gaat er volgens mij meer over dat mensen denken, ach het is maar een neger terwijl ze juist duidelijk probeert te maken dat het ook maar een mens is
nopequote:Op woensdag 30 september 2009 23:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat jullie absoluut niet van de vinyl-generatie zijn....
Geen ideequote:Op woensdag 30 september 2009 23:24 schreef Allure_ het volgende:
Maisnon, is dat die anorexia chick uit 'the city'?
Ik vind je ava wel tofquote:
Leuk! Eindelijk eens een man die dat snaptquote:Op woensdag 30 september 2009 23:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
.
Want dat lubbert dan weer aan de voorkant...ik snap je probleem, ik ben een man, maar snap je probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |